יש לי שאלה על הבוקר

ד.פ

New member
יש לי שאלה על הבוקר

מה מה עושים עם בעל שהולך לישון בשעה מוקדמת כמו 20.00 בערב. ואני נבוכה כשמחפשים אותו בטלפון אנשים. ואומרים ``טוב שיקום שיחזיר צלצול`` אבל הבעיה שהוא לא יקום עד הבוקר. מה כדאי לענות לדעתכם? או לעשות?
 

sahr12

New member
תשובה על הבקר.....

מעירים את הפיגורה....והטלפון זו בעייה קטנה.... ומה איתך??שכל ערב...בשעה 2000....נשארת רק עם הטלפון... או שזה נוח לך בעצם....:)
 

sahr12

New member
כן בטח.....ממשיכים.....

איתי עד 2100....שאז אני נרדם..:):)
 

ד.פ

New member
יש בזה. באמת נוח לפעמים

כי אני יוצאת כמובן למועדון לאשה, להתנדבות משמר האזרחי, סרט עם חברה, הצגה יפה אם יש. תרבות פנאי שלי מתחילה בשעה שמונה כשהתרנגול הולך לישון. ועל הדרך גם שומר על הילדים שנמים את שנתם כשאמם יוצאת.
 

sahr12

New member
תארתי לעצמי.......

שאת נהנית מזה....אחרת התרנגול מזמן היה הופך לחלקי חילוף למאמא עוף מתובלים:).. עוד מעט יהיה שעון קיץ....אז בוודאי הוא יענה לעוד טלפון שניים..:)
 
אולי...

בגלל שאת יוצאת כל הזמן הוא הולך לישון ב 20:00? חשבת על זה? אולי משעמם לו...ואת לא לצידו...כל העניין של המועדון והמשמר והכל זה נפלא אבל עם זה כל יום...זה משהו אחר..ואני בהחלט לא שוללת לעשות הכל אבל צריך גם להיות עם הבעל...
 
סליחה שאני נכנס ב...

תעירי אותו מה הוא לא רוצה ללכת למועדון לאישה... חחחחחחחחחחחחח
 

יפעת*

New member
למה נבוכה?

פשוט תגידי שהיה עייף ושהוא יחזור אליו מחר... ואם לא בא לך תגידי שתשאירי הודעה, ושהיפיפה הנם כבר ישבור את הראש
 
היי ד.פ...(מרגישה כמו ג.יפית)

אינני רואה מה העניין להיות נבוכה? זה לא טבעי שאנשים מתקשרים לאחר 20:00? אני חושבת שכן ואם מחפשים אותו את פשוט צריכה לומר שהוא ישן ויהיה אפשר ליצור איתו קשר רק למחרת... ואם את לא רוצה לומר שהוא ישן תאמרי שיצרו איתו קשר מחר.. לדעתי אין שום מקום להיות נבוכה. בהצלחה מקסימושששששש
 
למעלה