יש לי שאלה על הנשיאים וראיש ממשלות

יש לי שאלה על הנשיאים וראיש ממשלות

מי יודע היכן קוברים את ראשי הממשלות והנשיאים של ארגנטינה , אוסטרליה , צרפת , אנגליה , ו-רוסיה ?
 
בטח לא באותו מקום ../images/Emo6.gif

אני גם לא מאמינה שמישהו יודע את כל אתרי הקבורה בע"פ. מעבר לכך אני מאמינה שבמדינות שונות יתכנו אתרי קבורה שונים בגללל שינויים משטר, מלחמות ומהלך ההיסטוריה באופן כללי. נראה לי שבעזרת חיפוש מתקדם באנגלית בגוגל תוכל למצוא את התשובות, כמובן חיפוש נפרד לגבי כל מדינה.
 
אני יודע למשל ..................

ש-בארגנטינה , בבואנוס איירס . יש להם בית קברות ממלכתי כזה שבו קבורה " אווה פרון " .
 

kogawa

New member
באנגליה אולי בסט-פול

ברוסיה אפשר לראות את הנבלה של לנין בארון זכוכית (כמו מאו בסין והו-צ'י-מין בהא-נוי ויאטנם).
 
חחחחחחחחחח.........../images/Emo6.gif

שמעתי שהוציאו את הפגר שלו וקברו בבית קברות מחוץ למוסקבה . ובמקומו שמו שם בובה שלו .
 
ברוסיה, מאז היא מדינה עצמאית,

מסוף 1991, לא נפטר אף נשיא ואף ראש ממשלה. בברה"מ לשעבר נקברו ראשי המשטר בקיר שבחומת הקרמלין, או (כמו חרושצ'וב למשל) בבתי-עלמין מרכזיים במוסקבה כמו נוֹבוֹדֶבִיצ'יֶה. גופתו החנוטה של לנין נמצאת במאוזוליאום מיוחד בכיכר ה"אדומה" (תרגום שגוי של השם הרוסי) ליד הקרמלין. מתקיימים ויכוחים על העברתה לקבורה נוצרית, אך בינתיים זה דיבורים בלבד. ביטויים וולגריים על גופתו של אדם מת מעידים רק על הרמה של אומריהם.
 
תגיד טלמון ....................

במדינות חבר העמים לא היה אף פעם בית קברות מיוחד לראשי המדינה ? ....................
 
כנראה התכוונת לחבר המדינות העצמאיות

SNG, שמישהו בארץ החליט משום מה לכנות אותן "חבר עמים" על משקל חבר העמים הבריטי. בנוגע לשאלתך - אין לי מושג. עם זאת, לא זכור לי שמישהו מראשי מדינות אלו נפטר. הופ, נדמה לי שגמסחוּרדיה נפטר, ואולי גם אל-צ'וביי. אך מכיוון ששניהם הודחו בכוח, אינני סבור שהם זכו לקבורה ממלכתית. בכל מקרה, לא נראה לי שקיימת מסורת מסוימת בנושא זה באחת מהמדינות הנדונות. אפשר רק לנחש, מה יהיה בעתיד. הניחוש שלי הוא, שבארצות הבלטיות (שאינן חברות ב-SNG) וברוב הארצות האחרות ראשי המדינה ייקברו בבתי עלמין רגילים, אבל לא לגמרי, כמו נובודביצ'יה במוסקבה בו טמונים אנשי רוח מפורסמים. לעומת זאת, בטורקמניסטן כנראה יוקם מאוזוליאון מיוחד לשליט הנוכחי.
 
אין לה שום קשר לטורקמנבשי,

אלא הערכה לתרבות של העם אשר את שליטיו הנוכחיים אני מגנה בחריפות.
 
זה בדיוק העניין, שלא.

הוא משתדל בכל כוחו להרוס את הקשרים המסורתיים של ארצו עם רוסיה, כדי להרוויח נקודות אצל חבריו החדשים - ארה"ב, נאט"ו, ה"מערב". העיתונות הישראלית מציגה את הדברים הפוך, כאילו הוא סה"כ מנסה "לשחרר את ארצו מחיבוק הדוב של האח הגדול לשעבר". אבל אינה טורחת להסביר אפילו במילה אחת, במה בדיוק מתבטא "חיבוק דוב" זה כיום, במה בדיוק רוסיה מגבילה היום את גרוזיה?
 
למעלה