יש לי שאלה (קצת ספוילר ל907)

משי22

New member
יש לי שאלה (קצת ספוילר ל907)

ראיתי עכשיו שוב את הפרק "משהו מרושע" - פרק 18 בעונה ראשונה, אחד הפרקים האהובים עלי - ועלה לי בראש בפעם הראשונה שאלה שאלמלא פרק 907 לא הייתי מעלה אותה בכלל בדעתי.
אם אתם זוכרים, זה הפרק עם השטריגה, דין מספר שכשהם היו קטנים אבא שלו רדף אחרי אחת כזאת, הוא אמר לדין להישאר ולהשגיח על סאם, דין השתעמם ויצא החוצה, השטריגה התנפלה על סאם ובערך שניה אחרי שדין חזר הביתה לראות את זה, נכנס גם ג'ון ויורה בה אבל לא פוגע, השטריגה נעלמת ודין אכול רגשי אשמה שהכל באשמתו עד גיל 26.

השטריגה הזאת היא יצור שחסין לכל נשק, מלבד בזמן שהיא אוכלת, וג'ון יודע את זה. ועכשיו שראיתי את הפרק שוב, פתאום חשבתי שאולי, באופן שלאו דווקא תוכנן מראש, ג'ון עקב אחרי השטריגה הזאת, וכשראה שהיא מתקרבת לבית שלו הוא לא מיהר להבריח אותה אלא התכוון דווקא לתת לה להכנס ולהתחיל לשאוב את החיים של סאם, כדי שהוא יוכל לחסל אותה.
במילים אחרות, הוא השתמש בבן שלו כפיתיון בשביל לתפוס אותה, והרגשות אשם האלה שהוא הפיל אחר כך על דין היו לא רלבנטים בכלל ודי גועליים, אולי כי הוא סוג של היה מזועזע בעצמו ממה שעשה- והוא באמת נראה בפרק מבוהל מאוד אחרי שהשטריגה תקפה את סאם.

אני יודעת שזה יכול להישמע קצת קיצוני, אבל אחרת נראה לי מאוד מוזר שהוא מחפש אחרי השטריגה בכל מקום, מתייאש וחוזר הביתה ובמקרה היא נמצאת בדיוק שם ברגע שהוא מגיע! וגם, פרק 907 הראה שבכל זאת, לג'ון היו רגעים שהוא שם את העבודה שלו אפילו לפני הבנים שלו, אז אם כבר בענייני להשחיר את הדמות שלו... אז מה נראה לכם? הגיוני?
 

riktal

New member
אני חושבת ש...

ג׳ון אינו צדיק ולאורך כל הדרך אנחנו רואים את זה. אחרי לכתה של אשתו הוא הפך אובססיבי עם היצורים העל טבעיים למיניהם וזה לא יפתיע אותי בכלל אם הוא נתן ליצור הזה לאכול מסאם כדי לתפוס אותו, כלומר הסתכן בהקרבת בנו.
מצד שני זה גם הגיוני שהוא חיפש אחריו ובסוף מצא אותו בביתו. אין בכך פסול וזה אפילו הגיוני.
לסיכום - רק לאריק הגדול התשובות...
 
למעלה