יש לי שאלה

שנינה778

New member
יש לי שאלה

שלום לכולם, אני לא כל כך קשורה לפורום הזה אבל הייתי שמחה אם ץענו לשאלתי... אני מתעניינת בנושא הרפלקסולוגיה ובטח אלמד אותו ביום מן הימים, האם אני יכולה לטפל בצמי ללא לימוד מוקדם? לפי מפת הרגל... אני עוסקת גם ברייקי, בין השאר והייתי רוצה לנסות לשלוח רייקי נקודתית לנקודות הבעיתיות ברגליים. אשמח לקבל גם מפה של האיזורים בכף הרגל, אם יש למישהו... בתודה מראש שני
 

avorly

New member
שנינה,

יש לך כאלה בקישורים של הפורום. בהצלחה
 

פרונת

New member
היי שני

שלום שנינה778 בעיקרון מומלץ לך ללמוד לפני כן אבל יש נקודות מסויימות שידועות כמובן ושם את יכולה לטפל - בהתייעצות רפלקסולוג שיוכל להגיד לך איך עובדים על הנקודה הספציפית הזאת. בקשר למפת האזורים בכך הרגל בכל חנויות העידן החדש תוכלי למצוא מפות טובות וברורות..אני יכולה להמליץ לך על החנות של מכללת מדיסין - מדיסין בום. בהצלחה - פרונת , רפלקסולוגית בכירה :)
 

קודקוד9

New member
בהמשך לשני

גם אני ממש בטעות הגעתי לכאן. ובכל זאת אשמח להבין מה הכוונה בשיטת ה"עשה זאת בעצמך", צריך רק ללחוץ עם הבוהן על הנקודה בכף הרגל עפ"י המפה ?!
 

nutricom4health

New member
אף פעם זה לא בטעות

כן ממש לא טעות . אפשר לטפל בעצמך עד גבול יכולת סף הסבל כי ישנן נקודות בהן מטפל מוסמך לוחץ וזה די כואב כך שלבד קשה "בעצמך" לעשות זאת . לגבי מפות יש כאן בדף הפורום לינקים למפות טובות של כף רגל. בהצלחה. שתפו אותי בהתקדמות.
 
למעלה