יש לי שאלה

יש לי שאלה

בנוגע לצב ואני לא יודעת אם הוא זוחל..אז אם כן תגידו ואשאל
 
יש לי שאלה על הצבון שלי

מצאתי אותו עם שריון שבור ממזמן וטיפלנו בזה ועכשיו הוא נמצא בגינת ירקות שלנו שהיא גדולה מאוד אני לא יודעת כל כמה זמן להביא לו אוכל חלק אומרים יום כן יום לא חלק אומרים כל יום בנתיים אני מביאה לו כל יום וגם הוא לא אוהב הרבה דברים הוא אוהב חסה כרוב וענבים וגם לפעמים מלפפון ורציתי לשאול מה עוד אפשר להביא לו צריך שיהיה לו כלי מים? הבנתי שהם מקבלים את המים שלהם מהירקות הוא ישן בחורף? אני אצטרך להכניס אותו הביתה החורף? יש איזה אתר שתוכלו לתת לי קישור שוסק בצבים? והנה תמונה שלו
 
שלום קטיפונת

אני שמח לשמוע שאת דואגת לצב יפה ורוצה לדעת איך לטפל בו. אבל החזקה (גידול) של צבים במדינת ישראל ללא אישור מרשות הגנים הלאומיים הוא עברה על החוק, אני מציע לך להתקשר לגן הזאולוגי באבו כביר שם מטפלים בצבים פצועים. מספר הטלפון שלהם הוא 03-6822352 תל אביב הרצל 155 גני הטבע (הגן הזאולוגי. ואם הצב בריא הכי טוב זה פשוט לשחרר אותו ואז הוא ימצא מחילה מתחת לאדמה וילך לישון בחורף זה הכי טוב בשבילו.
 
וואלה?

אני התקשרתי לשם 3 פעמים כשמצאתי אותו לא ענו לי לא משנה את התשובות שלי אקבל במקום אחר
 

naja

New member
תשובות

הצב צריך לאכול כל יום. תגווני לו כמה שיותר ירקות והוא כבר יבחר את מה שטעים לו. אם הוא נמצא בגינת ירקות אז הוא בטח אוכל גם כל מיני עלים מסביב כך שאני מעריך שהתזונה שלו בסדר. בקשר למים-אפשר לשים לו כלי שטוח עם מים שיוכל להיכנס ולצאת ממנו. אני לא בטוח כמה צבים נוהגים לשתות אבל אני משער שאם יש להם היזדמנות הם עושים את זה. בקשר לתרדמת חורף-אל תכניסי אותו הביתה!! הוא ימצא לבד מקום מסתור בחצר או שהוא יתחפר עד האביב. דרך אגב-את מתכוונת לשחרר אותו כשהו יבריא?
 
למעלה