יש לי שאלה !!!!!!!

מצב
הנושא נעול.

omer landau

New member
יש לי שאלה !!!!!!!

יש לי שאלה !!!!!!!
מחר אני צריך להיות בתל השומר הסעה לשם מכפר סבא יש לי במידה ולא תיהיה לי חזרה מה מומלץ לעשות האם שווה לשלב רכבת?
 

55מוטי

New member
איזה רכבת יש לך מתל השומר?

יש לי שאלה !!!!!!!
מחר אני צריך להיות בתל השומר הסעה לשם מכפר סבא יש לי במידה ולא תיהיה לי חזרה מה מומלץ לעשות האם שווה לשלב רכבת?
איזה רכבת יש לך מתל השומר?
לא מכיר. לדעתי הכי טוב שתקח את אחד הקווים לצומת גהה ומשם 567 . למרות שהרבה אנשים מפחדים לעמוד שם בתחנה אחרי הפיגוע שהיה שם לפני שבוע וחצי. אז אתה יכול להמשיך עוד תחנה עד לפרדס כץ ושם לקחת 567.
 

omer landau

New member
לנסוע לתל אביב ואז

איזה רכבת יש לך מתל השומר?
לא מכיר. לדעתי הכי טוב שתקח את אחד הקווים לצומת גהה ומשם 567 . למרות שהרבה אנשים מפחדים לעמוד שם בתחנה אחרי הפיגוע שהיה שם לפני שבוע וחצי. אז אתה יכול להמשיך עוד תחנה עד לפרדס כץ ושם לקחת 567.
לנסוע לתל אביב ואז
אין לי בעיה של כסף לנסיעה החד פעמית הזאת וזמן לא משחק פה לתל אביב אני יודע שיש אוטובוסים כל הזמן לכפר סבא אין לי מושג
 
../images/Emo52.gif../images/Emo70.gif למה לפחד../images/Emo35.gif חבל שפוחדים.

איזה רכבת יש לך מתל השומר?
לא מכיר. לדעתי הכי טוב שתקח את אחד הקווים לצומת גהה ומשם 567 . למרות שהרבה אנשים מפחדים לעמוד שם בתחנה אחרי הפיגוע שהיה שם לפני שבוע וחצי. אז אתה יכול להמשיך עוד תחנה עד לפרדס כץ ושם לקחת 567.
למה לפחד
חבל שפוחדים.
 

ה דרומי

New member
לא פוחדים רק שהוא דיבר יפה בהתחלה

למה לפחד
חבל שפוחדים.
לא פוחדים רק שהוא דיבר יפה בהתחלה
אז הוא דיבר עם משהו ב
ו באותו הזמן שהוא דיבר ב
"הלכתי" לצלם שניה והוא נכנס ללחץ כאילו יש שם איזה סוד. וכולה המקום שם בכלל שייך למשהו אחר. ביננו אולי לא היתי בסדר אבל לבוא בצורה כזו ועוד מאחד שטוען שהוא יושב הראש של מועדון חמש . מאחד כזה היתי מצפה לפחות לדבר בנימוס ולהסביר ולא לצעוק.
יו"ר מועדון חמש אלק.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo93.gif לא נמצא בשרשור הנכון../images/Emo52.gif

לא פוחדים רק שהוא דיבר יפה בהתחלה
אז הוא דיבר עם משהו ב
ו באותו הזמן שהוא דיבר ב
"הלכתי" לצלם שניה והוא נכנס ללחץ כאילו יש שם איזה סוד. וכולה המקום שם בכלל שייך למשהו אחר. ביננו אולי לא היתי בסדר אבל לבוא בצורה כזו ועוד מאחד שטוען שהוא יושב הראש של מועדון חמש . מאחד כזה היתי מצפה לפחות לדבר בנימוס ולהסביר ולא לצעוק.
יו"ר מועדון חמש אלק.
לא נמצא בשרשור הנכון
 
לפני 60 שנה היה לך רכבת לתל השומר

יש לי שאלה !!!!!!!
מחר אני צריך להיות בתל השומר הסעה לשם מכפר סבא יש לי במידה ולא תיהיה לי חזרה מה מומלץ לעשות האם שווה לשלב רכבת?
לפני 60 שנה היה לך רכבת לתל השומר
נבנתה שלוחה צבאית מקו לוד-ראש-העין, בתחנת כפר ג'יניס (ע"י תעשיה אוירית) צפון מערבה, דרך צומת עטרות, יהוד ועד לגדר המזרחית של מחנה תה"ש היום. השלוחה נבנתה עבור הצבא האמריקאי. כיום נותרו שרידים מעטים ביותר בשטח (סוללה קצרה, גשרון) (המידע באדיבות פול קוטרל)
 

omer landau

New member
נחמד- כל השאלה כבר מיותרת כי

לפני 60 שנה היה לך רכבת לתל השומר
נבנתה שלוחה צבאית מקו לוד-ראש-העין, בתחנת כפר ג'יניס (ע"י תעשיה אוירית) צפון מערבה, דרך צומת עטרות, יהוד ועד לגדר המזרחית של מחנה תה"ש היום. השלוחה נבנתה עבור הצבא האמריקאי. כיום נותרו שרידים מעטים ביותר בשטח (סוללה קצרה, גשרון) (המידע באדיבות פול קוטרל)
נחמד- כל השאלה כבר מיותרת כי
חזרתי בשלום על ידי mom car experss היה קצת מעייף אבל חזרתי עכשיו
 
../images/Emo6.gifאולי שיחדשו את הרכבת הזו

לפני 60 שנה היה לך רכבת לתל השומר
נבנתה שלוחה צבאית מקו לוד-ראש-העין, בתחנת כפר ג'יניס (ע"י תעשיה אוירית) צפון מערבה, דרך צומת עטרות, יהוד ועד לגדר המזרחית של מחנה תה"ש היום. השלוחה נבנתה עבור הצבא האמריקאי. כיום נותרו שרידים מעטים ביותר בשטח (סוללה קצרה, גשרון) (המידע באדיבות פול קוטרל)
אולי שיחדשו את הרכבת הזו
אחלה מסלול ועוד עוברת ביהוד, יהיה כיף.
 

danielhope

New member
חשבתי על רעיון לשלוחה

אולי שיחדשו את הרכבת הזו
אחלה מסלול ועוד עוברת ביהוד, יהיה כיף.
חשבתי על רעיון לשלוחה
קו דרך נתב"ג, מסילה מזרחית -> תחנה בכניסה לשוהם (קישור אוטובוסי גם לאלעד) מכאן יוצאת שלוחה מערבה -> תחנה בכניסה ליהוד -> תחנה בכניסה לאור יהודה (ועכשיו פונים צפונה) -> תחנה לתל השומר/קרית אונו -> תחנה לבר אילן-גבעת שמואל. עכשיו בגלל שהנסיעה מבר אילן לתל אביב תעשה סיבוב אדיר אני חושב שהגיוני למצוא דרך לפנות קצת עתודות קרקע שלא קיימות מכביש גהה או באמצעות גשר או מנהרה לקטע של לא יותר משניים-שלושה קילומטר במסלול כביש גהה ולעשות תחנה בצומת גהה שתקושר לרכבת הקלה ומשם הרכבת תתחבר למסילת ראש העין-תל אביב. ובעצם תחנה סופית תהיה תל אביב מרכז, ותחנת קצה שנייה תהיה נתב"ג כאשר הקו לא ישמש כמובן נסיעה מת"א מרכז לנתב"ג אלא בין תחנות הקצה לתחנות הבינתיים: נתב"ג, שוהם, יהוד, אור יהודה, תל השומר (קריית אונו), בר אילן (גבעת שמואל), צומת גהה, בני ברק, תל אביב אוניברסיטה, תל אביב מרכז.
 

danielhope

New member
ועוד רעיון - קו לבאר שבע

חשבתי על רעיון לשלוחה
קו דרך נתב"ג, מסילה מזרחית -> תחנה בכניסה לשוהם (קישור אוטובוסי גם לאלעד) מכאן יוצאת שלוחה מערבה -> תחנה בכניסה ליהוד -> תחנה בכניסה לאור יהודה (ועכשיו פונים צפונה) -> תחנה לתל השומר/קרית אונו -> תחנה לבר אילן-גבעת שמואל. עכשיו בגלל שהנסיעה מבר אילן לתל אביב תעשה סיבוב אדיר אני חושב שהגיוני למצוא דרך לפנות קצת עתודות קרקע שלא קיימות מכביש גהה או באמצעות גשר או מנהרה לקטע של לא יותר משניים-שלושה קילומטר במסלול כביש גהה ולעשות תחנה בצומת גהה שתקושר לרכבת הקלה ומשם הרכבת תתחבר למסילת ראש העין-תל אביב. ובעצם תחנה סופית תהיה תל אביב מרכז, ותחנת קצה שנייה תהיה נתב"ג כאשר הקו לא ישמש כמובן נסיעה מת"א מרכז לנתב"ג אלא בין תחנות הקצה לתחנות הבינתיים: נתב"ג, שוהם, יהוד, אור יהודה, תל השומר (קריית אונו), בר אילן (גבעת שמואל), צומת גהה, בני ברק, תל אביב אוניברסיטה, תל אביב מרכז.
ועוד רעיון - קו לבאר שבע
להסיט אותו מעט מערבה כך שיעבור ליד גדרה וליד קריית מלאכי (ואני חושב שזה יקצר אותו גם בטיפ-טיפה... ויוכלו להוסיף תחנות לישובים האלה
 

danielhope

New member
אני רוצה לשמוע דעות

ועוד רעיון - קו לבאר שבע
להסיט אותו מעט מערבה כך שיעבור ליד גדרה וליד קריית מלאכי (ואני חושב שזה יקצר אותו גם בטיפ-טיפה... ויוכלו להוסיף תחנות לישובים האלה
אני רוצה לשמוע דעות
 

fireman

New member
אני בכלל חושב שמסילות רכבת

ועוד רעיון - קו לבאר שבע
להסיט אותו מעט מערבה כך שיעבור ליד גדרה וליד קריית מלאכי (ואני חושב שזה יקצר אותו גם בטיפ-טיפה... ויוכלו להוסיף תחנות לישובים האלה
אני בכלל חושב שמסילות רכבת
צריכות להיות ישרות לחלוטין כמו סרגל ללא התחשבות בצורך בהקמת גשרים\מנהרות והפקעת קרקעות, הקמת מסילה היא השקעה כספית אדירה שמשמשת שנים רבות אחר כך ולכן לדעתי הקמת מסילה צריכה להיעשות בהשקעה מקסימלית ובהתחשבות לטווח הארוך תוך כדי התחשבות בעובדה שרכבת ישרה תאפשר מהירויות נסיעה מטורפות שבמדינת ישראל כיום הן בגדר פנטזיה רחוקה. הסטת קווים דרך ערים והוספת תחנות מאריכות ומסרבלות את הנסיעה.... אינני חושב שיש צורך או כדאיות כלכלית בקו רכבת ב"ש קריית מלאכי מאותה סיבה שאני חושב שאין צורך בקו רכבת ב"ש - אופקים. המרחק מב"ש לאופקים הוא כעשר קילומטרים ולדעתי עדיפה סלילת כביש מהיר וישיר בין 2 הערים ולא הקמת קו רכבת שכמות הנוסעים בו תהיה מינימליסטית. גם כשמשקיעים ורוצים באמת לחבר הרבה ישובים לתשתית הרכבות צריך לעשות זאת בתבונה ולא לשפוך כסף שיכול לשמש מטרות אחרות. בגדול אני רואה גם בהקמת קו הרכבת לירושלים טמטום משהו ויסלחו לי על כך הירושלים והתומכים בקו הזה, אני לא יודע איפה ההצדקה להשקעה האסטרונומית הזאת כאשר בין ת"א לירושלים כביש מהיר ואיכותי שמספק את הסחורה ברוב שעות היממה בצורה טובה מאוד, לדעתי הרחבת הכביש כדאית יותר מהקמת קו הרכבת הנ"ל בהשקעה של מיליארדי שקלים.
 
אתה דורש תיקון דרמטי

אני בכלל חושב שמסילות רכבת
צריכות להיות ישרות לחלוטין כמו סרגל ללא התחשבות בצורך בהקמת גשרים\מנהרות והפקעת קרקעות, הקמת מסילה היא השקעה כספית אדירה שמשמשת שנים רבות אחר כך ולכן לדעתי הקמת מסילה צריכה להיעשות בהשקעה מקסימלית ובהתחשבות לטווח הארוך תוך כדי התחשבות בעובדה שרכבת ישרה תאפשר מהירויות נסיעה מטורפות שבמדינת ישראל כיום הן בגדר פנטזיה רחוקה. הסטת קווים דרך ערים והוספת תחנות מאריכות ומסרבלות את הנסיעה.... אינני חושב שיש צורך או כדאיות כלכלית בקו רכבת ב"ש קריית מלאכי מאותה סיבה שאני חושב שאין צורך בקו רכבת ב"ש - אופקים. המרחק מב"ש לאופקים הוא כעשר קילומטרים ולדעתי עדיפה סלילת כביש מהיר וישיר בין 2 הערים ולא הקמת קו רכבת שכמות הנוסעים בו תהיה מינימליסטית. גם כשמשקיעים ורוצים באמת לחבר הרבה ישובים לתשתית הרכבות צריך לעשות זאת בתבונה ולא לשפוך כסף שיכול לשמש מטרות אחרות. בגדול אני רואה גם בהקמת קו הרכבת לירושלים טמטום משהו ויסלחו לי על כך הירושלים והתומכים בקו הזה, אני לא יודע איפה ההצדקה להשקעה האסטרונומית הזאת כאשר בין ת"א לירושלים כביש מהיר ואיכותי שמספק את הסחורה ברוב שעות היממה בצורה טובה מאוד, לדעתי הרחבת הכביש כדאית יותר מהקמת קו הרכבת הנ"ל בהשקעה של מיליארדי שקלים.
אתה דורש תיקון דרמטי
הכביש לירושלים: 1. גורר תחבורה פרטית לעיר 2. מורכב לנהיגה החל משער הגיא 3. פקוק בכניסה לשתי הערים 4. גובה מחיר בתאונות והרוגים רכבות שירות לערים קטנות: 1. נותנות פתרון מנקודה לנקודה 2. מגבירות את השימוש בקווים ראשיים יותר 3. איכות חיים וסביבה
 

טוארג

New member
בתור אחד שנוהג על מכונית ידנית,

אני בכלל חושב שמסילות רכבת
צריכות להיות ישרות לחלוטין כמו סרגל ללא התחשבות בצורך בהקמת גשרים\מנהרות והפקעת קרקעות, הקמת מסילה היא השקעה כספית אדירה שמשמשת שנים רבות אחר כך ולכן לדעתי הקמת מסילה צריכה להיעשות בהשקעה מקסימלית ובהתחשבות לטווח הארוך תוך כדי התחשבות בעובדה שרכבת ישרה תאפשר מהירויות נסיעה מטורפות שבמדינת ישראל כיום הן בגדר פנטזיה רחוקה. הסטת קווים דרך ערים והוספת תחנות מאריכות ומסרבלות את הנסיעה.... אינני חושב שיש צורך או כדאיות כלכלית בקו רכבת ב"ש קריית מלאכי מאותה סיבה שאני חושב שאין צורך בקו רכבת ב"ש - אופקים. המרחק מב"ש לאופקים הוא כעשר קילומטרים ולדעתי עדיפה סלילת כביש מהיר וישיר בין 2 הערים ולא הקמת קו רכבת שכמות הנוסעים בו תהיה מינימליסטית. גם כשמשקיעים ורוצים באמת לחבר הרבה ישובים לתשתית הרכבות צריך לעשות זאת בתבונה ולא לשפוך כסף שיכול לשמש מטרות אחרות. בגדול אני רואה גם בהקמת קו הרכבת לירושלים טמטום משהו ויסלחו לי על כך הירושלים והתומכים בקו הזה, אני לא יודע איפה ההצדקה להשקעה האסטרונומית הזאת כאשר בין ת"א לירושלים כביש מהיר ואיכותי שמספק את הסחורה ברוב שעות היממה בצורה טובה מאוד, לדעתי הרחבת הכביש כדאית יותר מהקמת קו הרכבת הנ"ל בהשקעה של מיליארדי שקלים.
בתור אחד שנוהג על מכונית ידנית,
אני אומר לך, הכביש לירושלים הוא סיוט. פשוט סיוט. לפעמים אני מעדיף לנסוע דרך כביש 443 ולחסוך לעצמי את הכביש המעצבן הזה. חוץ מזה, כביש מס' 1 עמוס כמעט 24 שעות ביממה (אפשר בקלות להיתקל בפקקי תנועה בשעה 03:00 לפנות בוקר...), והכניסה לירושלים עם הרמזור הדבילי בגינות סחרוב, היא ממש נוראית. ת-מ-י-ד יש שם פקקים. חוצמזה, התחבורה הציבורית בין תל אביב לירושלים נורא מסורבלת (כמו הרבה קווים אחרים בין עירוניים), מה שמגביר אצלי את המחשבה שאוטובוסים זה לתוך העיר, או לקווים פרבריים, ורכבות זה לקווים בין עירוניים. תחשוב שניה כמה עומס אתה תוכל להוריד מהכבישים אם תצמצם את מספר האוטובוסים שעליו, ותעביר את הנוסעים לחלופות רכבתיות ומהירות יותר, כשכל תחנה תהווה בעצם תחנה מרכזית של אוטובוסים לכל האזור.
 

shapira meir

New member
קצת ציונות

בתור אחד שנוהג על מכונית ידנית,
אני אומר לך, הכביש לירושלים הוא סיוט. פשוט סיוט. לפעמים אני מעדיף לנסוע דרך כביש 443 ולחסוך לעצמי את הכביש המעצבן הזה. חוץ מזה, כביש מס' 1 עמוס כמעט 24 שעות ביממה (אפשר בקלות להיתקל בפקקי תנועה בשעה 03:00 לפנות בוקר...), והכניסה לירושלים עם הרמזור הדבילי בגינות סחרוב, היא ממש נוראית. ת-מ-י-ד יש שם פקקים. חוצמזה, התחבורה הציבורית בין תל אביב לירושלים נורא מסורבלת (כמו הרבה קווים אחרים בין עירוניים), מה שמגביר אצלי את המחשבה שאוטובוסים זה לתוך העיר, או לקווים פרבריים, ורכבות זה לקווים בין עירוניים. תחשוב שניה כמה עומס אתה תוכל להוריד מהכבישים אם תצמצם את מספר האוטובוסים שעליו, ותעביר את הנוסעים לחלופות רכבתיות ומהירות יותר, כשכל תחנה תהווה בעצם תחנה מרכזית של אוטובוסים לכל האזור.
קצת ציונות
מסילת ברזל בין תל אביב לירושלים היא מחוייבת המציאות לא רק בגלל הקלה על עומס התנועה (והלוואי ויפתחו כבר את הקו לירושלים ושתהיה שם סוכנות להשכרת קטנועים לא יקרה, אז אני אסע לטייל בירושלים לפחות פעמיים בחודש) אבל הסיבה העיקרית היא כמובן מדינית כיוון שחייב להיות הקשר הטוב ביותר בין המטרופולין לעיר הבירה.
 
כל הכבוד מאיר

קצת ציונות
מסילת ברזל בין תל אביב לירושלים היא מחוייבת המציאות לא רק בגלל הקלה על עומס התנועה (והלוואי ויפתחו כבר את הקו לירושלים ושתהיה שם סוכנות להשכרת קטנועים לא יקרה, אז אני אסע לטייל בירושלים לפחות פעמיים בחודש) אבל הסיבה העיקרית היא כמובן מדינית כיוון שחייב להיות הקשר הטוב ביותר בין המטרופולין לעיר הבירה.
כל הכבוד מאיר
וכל שאר החברים המבינים שמסילה אחת כפולה תוכל לשאת פי כמה וכמה יותר נוסעים וסחורות מכביש של ארבעה נתיבים בכל כיוון, שלא לדבר על הנזק הכלכלי, החברתי והסביבתי שכביש כזה גורם, בהשוואה למערכת הרכבתית. לכן - תראו לי מדינה נורמלית אחת בלי מסילות ברזל המשרתות את בירתה!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה