יש לכם ספרים חתומים?

Athaclena

New member
יש לכם ספרים חתומים?

לא רק של טרי? את מי אתם הכי הכי רוצים שיחתום לכם על ספר? אז לי יש ספר חתום של גאימן (אפילו שלא פגשתי אותו) יש לי ספר חתום של דייויד ברין עם חתימה אישית; גם אותו לא פגשתי (אבל שלחתי לו אימייל פעם) ויש לי כמה ספרים חתומים של לארי ניבן ואותו גם פגשתי! אפילו דיברתי קצת כי לא היה שם אף אחד אחר חוץ מאבא שלי
לצערי אף פעם לא יהיה לי ספר חתום של דאגלאס אדאמס
... יום אחד אני מקוה שישיה לי של בוז'ולד ושל פראצ'ט. לפחות
 

אוקטרין

New member
יש

באתר של פול קידבי הוא מוכר ספרים חתומים, במחיר שלא עולה בהרבה על המחיר הרגיל בארץ. למרות שלפני כמה חודשים משום מה הורידו את ישראל מרשימת המדינות, נראה לי שעדיין אפשר להזמין דרך Paypal. צריך לברר בהזדמנות... קניתי שם את Going Postal ואת הטרילוגיה של ג'וני (ואפילו קיבלתי חבילת קלפים במתנה). יש לי את בשורות טובות חתום ע'י ניל גאימן, ועכשיו אני מפחד לקרוא אותו שלא יתפרק (זה ספר שעבר הרבה בחיים), וגם ספר חתום של יהונתן גפן, אם זה נחשב. הכי הייתי רוצה חתימה של רוברט היינליין, אבל לצערי הכי קרוב שאפשר להגיע היום זה עמנואל לוטם
 

pix37

New member
לקנות ספר חתום קצת מחטיא את המטרה, לא ???

כל הרעיון הוא לקבל חתימה עם פגשת את הסופר ויצא לך לשוחח איתו (גם להגיד שלום זה נחשב שיחה) אבל לקנות ספר חתום מראש נראה לי די פספוס של כל הרעיון. חוץ מזה אני מעדיף שטרי יכתוב ספרים יותר מאשר יבזבז זמן לחתום עליהם או לשוחח עם מעריצים. וחוץ מזה, נניח שהיה יוצא למישהו מאיתנו לשוחח עם טרי, על מה הייתם מדברים איתו ? הספרים כל כך עומדים בזכות עצמם כך שנראה לי ששיחה עם הסופר עשויה רק לקלקל. דוגלס אדאמס כתב איפשהו שתמיד שהוא משוחח עם מעריצים השיחה הופכת להיות לשאלות איך פיזית הוא כותב את הספרים כלומר על איזה מחשב ואם איזה מעבד תמלילים ולכן בספרים האחרונים שלו הוא כבר כתב זאת מפורשות במבוא.
 

אוקטרין

New member
אולי

מצד שני, כל עוד פראצ'ט לא מגיע לאייקון לא נראה לי שאגיע לאיזה אירוע חתימות שלו בזמן הקרוב. ולספר עם חתימה יש קצת ערך מוסף. וגם אם לא, אני לא קונה את המהדורות הראשונות שעולות 500 פאונד, מקסימום הוצאתי 20 שקל יותר ממה שהייתי קונה בסטימצקי. אם היה יוצא לי לדבר עם טרי, הייתי מבקש שיכתוב עוד ספרים כמו Nation. בחצי דקה שדיברתי עם ניל גאימן, בזמן שהוא חתם לי על הספרים, אני בעיקר גמגמתי באנגלית והוא בעיקר נראה משועמם.
 

Crivensss

New member
אני לא נגד או משו כזה, אבל

סתם תוהה, בשביל מה זה טוב?
 

Athaclena

New member
המממ. כי אני מאוד מעריכה אותו

(או אותה, תלוי). כבר יש לי ספרים שלהם בבית, וזה נותן ערך מוסף. בעיקר אם אשכרה נפגשתי עם האיש. ד"א הברין החתום שלי היה מתנה מידיד, והיה ממש כיף לפתוח ולראות הקדשה אישית.
 

darthziv

New member
יש לי את הסרט חתום

קניתי בפורבידן פלנט (צבע הקסם/האור המופלא)
 

Maladict

New member
קיבלתי לפני כמה ימים את צל ההגמון של

אורסון סקוט קארד עם חתימה:)
 

limilu

New member
כן, כי אני החתמתי בשבילך ../images/Emo3.gif

אני חושבת שיש לי חתומים רק של גיימן.
 

TankBoy

New member
יש לי את The last hero

ואת The art of discworld חתומים. מחתימת ספרים של טרי בבארנס אנד נובלס בניו יורק, לפני משהו כמו ארבע שנים.
 

macleud

New member
יש לי ספר עם הקדשה אישית של ג'ורג מרטין

חבר טוב שלי הזמין אותו מהאתר שלו ליום ההולדת שלי
 

TheBursar

New member
יש לי 2

חתומים של ניל גיימן. בני אנאנסי. American Gods על שניהם הוא חתם לי באייקון לפני 3 שנים אם אני לא טועה. בעיקרון יש לי גם ספר שלישי חתום - לעולם לא עולם אבל הוא של אחותי.
 
למעלה