יש משהו שאני לא מבין

יש משהו שאני לא מבין

רון (גמני אומר חזור חזור אלינו) טען שההיסטוריה של הפורום נמחקה לפני הראשון לאוגוסט, ואני אומר להד``מ. סתם השמצות. ההיסטוריה נמחקה מהראשון לספטמבר ולא כפי שנטען. וזה לא בכוונה זה מנגנון אוטומטי. הזכרון של הפורום מחזיק מעמד רק ארבעה חודשים. זה אומר (ואני טוב בחשבון) שבתחילת אפריל 2001 כל ההודעות שנכתבות עכשיו ייעלמו כלא היו. ואני חושב שתמיד זה היה ככה אבל אפחד לא היה אובססיבי כמו רון שצריך לחזור אחורה כל הזמן ולראות מי אמר למי ומתי וכמה ומדוע. למרות שאני יכול להבין שאם עוד חצי שנה מישהו ירצה לדעת משהו על גולן וילאז` 2000 אז חבל שהוא לא יראה כלום בחיפוש אבל מצד שני למה שמישהו ירצה לדעת משהו על יין שלא שווה שום דבר.
 

mingusit

New member
אולי אתה

צודק לגבי עניין ה-4 חודשים, אבל דע לך שלא תמיד זה היה ככה... כבר היו לתפוז פאשלות בענייני הפורומים כגון קטיעת הודעות ותיקות שאורכן עלה על אורך מסך סטנדרטי (היו כאלו פעם...) ואת זה הם תיקנו. זה דוקא ממש חסר - לפני רגע ניסיתי להזכר מי היתה אחראית לפינה ``אתמול שתיתי יין טעים`` ולא הצלחתי, וההיסטוריה לא עמדה לרשותי. אני חייבת לחזור ולהגן על כבודו האבוד של הפורום - פעם הכל נראה אחרת... פעם היו הודעות פואטיות שאורכן כאורך הגלות (ולרוב זה היה טוב!), פעם היו השתפכויות על לילות אכזריים במיוחד בחברת מיני אלכוהול, פעם היו אינטריגות וסכסוכים שיושבו על כוסית וויסקי וירטואלית, והכי מייצג - פעם אנשים מהפורום המקביל ב- iol פחדו להכנס לכאן כי היתה פה חבורה אכזרית ומגובשת של שיכורים (זה הם אמרו שהם מפחדים! וברוח הימים האלו או -ישמרנו האל- המתקרבים: הם מ-פח-דים! הם מ-פח-דים!). אז גם אם קברניטי הפורומים עשו להם להרגל לחתוך את זנב הפורום כל 4 חודשים - זה עדיין לא סיבה לקבל את זה באדישות. מי אנחנו בלי ההיסטוריה השיכורה שלנו? בברכת שתייה טובה.
 
DEDE

מה שמוכיח כי הזיכרון שלי יותר טוב מהזיכרון של הפורום, וגם יותר טוב מהזיכרון שלך ומה שמוכיח כי דקירי בננה לא דופק את הראש כמו לגובלין.
 

mingusit

New member
נדמה לי שאתה טועה...

למיטב זכרוני זו לא היתה DEDE, אבל שוב, השפעתו של וויסקי ניכרת לעתים רק לאורך השנים... חוץ מזה שעלה בי חשד מסוים...שהבננה היא אולי תפוח... (איזו מטאפורה איומה. (-: )
 
צר לי, אבל

הבננה צודק. DEDE אחראית לפינה האלמותית ``אתמול בערב...``. כל האחרים הם חיקויים זולים ותו לא.
 
למעלה