יש עדיפות לחברה מסוימת בצביעת תקרות?

טללביאל

New member
יש עדיפות לחברה מסוימת בצביעת תקרות?

אני מעונינת בחידוש צביעת הבית. מתחילה עם תקרות (זה הכי בוער כרגע - כיון שיתכן שיש התחלה של עובש.) על מה אני צריכה לשים דגש? יש צבעים מיוחדים לתקרה? האם יש עדיפות לטמבור או ניר לט? תודה.
 
אישית מעדיף טמבור

פוליסיד של טמבור לתקרה
במקומות שישנו עובש יש לנקות אותו ולאחר מכן אקרינול של טמבור כנ''ל גם בחדרי רחצה
 

shufrade

New member
מצטרפת להמלצה על אקרינול לחדרים לחים

לגבי תקרה- פולסיד, גמרסיד וכיו"ב, הואיל ותקרה אמורה "לנשום"- הדעות חלוקות בעניין הזה. אנחנו צבענו בבית את חדר האמבטיה באקרינול והוא מוכיח עצמו יפה זה 5 שנים, אין זכר לעובש/ פטריות. שיהיה בשעה טובה.
 
צביעת תקרה

הי, אני ממליצה עקב התחלת העובש לצבוע בהיפרסיד של נירלט או בנירלט לאמבט. שניהם מצויינים נגש עובש. אם התקרה צבועה כרגע בסיד אז הייתי ממליצה על ההיפרסיד. אם צבועה באקרילי אז נירלט לאמבט יהיה מצויין.
בהצלחה, איטה
 

Drmold212

New member
צבע נגד עובש

לאחר שנשללה חדירת מים עובש בתקרה נוצר בשל רטיבות הנוצרת מתוך הבית , כאשר האויר מתקרר מטמפ' נתונה הוא פולט אדי לחות שהופכים לטיפות מים (עיבוי) ונספגים בקירות.
צבע נגד עובש מבוסס על רעלנים שמתקיפים את הפטרייה אבל התיקרות עדיין סופגות את מי העיבוי ,כאשר הרעלנים שבצבע יתכלו הפטריה תחזור להופיע על גבי התקרה ועלולה אף להחמיר, כל עוד התקרות סופגות את מי העיבוי משמע- התיקרות רטובות! וזה רק עניין של זמן עד שהעובש יחזור! יש בארץ רק חברה אחת שיודעת לפתור את הבעיה. חפשי באתר המקצוענים טיפול בעובש.
בהצלחה :)
 
למעלה