יש עוד משהו בפורום???

זהרה12

New member
יש עוד משהו בפורום???

שלום לכולם, יש משהו שעוד פעיל פה בפורום? זהו, נגמרה העוניה וכולכם ברחתם? אם בכל זאת משהו מציץ לפה אולי יוכל לעזור לי: קניתי את שני הספרים מתורגמים לעברית ואני ממש אבל ממש חייבת להגיד שההדפסה שלהם זוועתית!!! כל כך הרבה שגיאות דפוס שזה פשוט פגם בכיף של לקרוא את הספרים. ואני מדברת על שגיאות כמעט בכל עמוד בעיקר בספר השני. עוד משהו נתקל בזוועה הזאת? אני מתכננת להחזיר לסטימצקי את הספרים ואני מקווה שהם יקבלו אותם ויתנו לי זיכוי שאוכל לקנות את ספרי ההמשך באנגלית - איך הרמה שלהם? צריך מילון צמוד או שאפשר לזרום (אני לא מעולה באנגלית אבל קראתי כמה ספרים באנגלית). ושאלה אחרונה - מתי יוצאת העונה הרביעית? יש מושג??? תודה לכל מי שיענה לי ושנה טובה וחתימה טובה...
 

limors2

Active member
באמת? איזה גרועים הם../images/Emo12.gif

העונה הרביעית תצא מתי שהעונה השלישית יצאה, אבל שנה אחרי זה. אז יש זמן.
 

זהרה12

New member
אוי זה עוד המון זמן....

אני אחזיר להם מחר את הספרים ואקח את האנגלית - אני מקווה שיש להם.
 

rap girl 15

New member
תבדקי

אולי בספרים אחרים זה לא ככה. ובטעות יצא לך עם שגיאות.
 
גם אני קניתי את שני הספרים בעברית

בינתיים אני באמצע של הראשון, ולא זכור לי שהיו טעויות דפוס...
 

West Doll

New member
גם אחותי קנתה את שני הספרים המתורגמים.

והיא אמרה שהיו המון טעויות כתיב וזה נוראי. אני גם חושבת שזה ממש מטומטם לשחרר דבר כזה...צריך לצאת עם תלונה להוצאה של הספרים...ממש חוצפה.
 

זהרה12

New member
קודם כל החזרתי את הספרים לסטימצקי והזמנתי את

הבאים בתור באנגלית - אני מקווה שאני אוכל להתמודד עם האנגלית כי אני לא ממש טובה בזה אבל "הסקרנות הרגה את החתול..." דבר שני, כתבתי מייל להוצאת הספר בו התלוננתי על כמות הטעויות ואף כתבתי שאם הם מוציאים הדפסה כזאת כנראה אף אחד שם לא בדק ולא קרא את הספר לפני שיווקו. קיבלתי תגובה נזעמת שהעלבתי אותם ושהתגובה שלי ממש חריפה והם אכן מודעים לבעיה ויצאה להם הדפסה עם "כמה" שגיאות כתיב אבל...ואז הגיע השלב שבו הם ממש היו חוצפנים: הם התחילו להשמיץ הוצאות כמו עם עובד ומסדה שאצלם יש בסביבות 30 שגיאות לכל ספר (באמת??? לא נתקלתי בזה???) ושאני צריכה להתנצל על המייל שלי. אתם בטח מתארים לעצמכם שכמובן עניתי להם ושאלתי אותם "נניח שמוצר של חברת מזון היה מקולקל - האם החברה הייתה ממשיכה למכור אותו או מסירה אותו מהמדפים?" ואם לא הייתה מורידה אותו (כמו ההוצאה לאור) החברה הייתה מקבלת סיקור נרחב בתקשורת, תביעות וחס וחלילה גורמת לפגיעות בבריאות האנשים". אז מה שונה ספר פגום ממוצר מזון פגום? אני שילמתי ממיטב כספי על הספר - למה הם לא טרחו לוודא שהוא תקין? ההוצאה לאור כבר ממש כעסה עלי שאני לא מתנצלת (ואני נשבעת שהיו יותר מ-50 טעויות דפוס בכל ספר) ושלחה לי מייל נעלב אבל כבר לא היה לי כוח לענות להם.
 

West Doll

New member
וואו איזה חוצפנים.

שיגידו שהם מתנצלים ושיסתמו מה נסגר איתם?! ג'יזס אני בהלם.
 

nogaash

New member
אני במקומך הייתי שולחת את המיילים

לאחד מהעיתונים הגדולים, הם ישמחו לפרסם אותם
בחוצפה כזאת עוד לא נתקלתי, חברה מבקשת מלקוח להתנצל על תלונה שלו לגבי המוצר שלהם???? הזוי משהו...
 
למעלה