יש פה גם בוגרים של הפתוחה?

Fingertip

New member
עוד שנה וקצת...

אם רק יאשרו לי חמישה קורסים סמסטר הבא... אהד.
 

Fingertip

New member
ומה עם שישה?

אני נרשם לחמישה במקביל, אבל אני לוקח שישה במקביל (אחד שנתי...) אהד.
 

Fingertip

New member
כמעט...

אני מנסה לסיים את התואר לפני הצבא... מכיוון שעשיתי יותר מדי מתמטיקה, אני עושה 122 נ"ז... אהד.
 

Fingertip

New member
והקורסים הם....../images/Emo168.gif

(לא היו תופים, אז שמתי גיטרה...) חדשים: אלגוריתמים עדה פרולוג תכנות מערכות ושות´ רשתות תקשורת מחשבים א ממשיך ב: פונקציות מרוכבות אהד.
 
אישרו לך ?

אני מתקשה להאמין שיאשרו לך ללמוד את כולם במקביל. עדה (מנסיון אישי) ופרולוג (כך שמעתי), תובעניים מאוד מבחינת זמן. נראה לי שעדיף להליף אחד מהם בקורס אחר (אם אפשרי). בכל מקרה בהצלחה, אנטארטיקה ============================================
 

סיאנס

New member
אז צודק, אתה בהחלט מתאבד...

אולי תעשה כבר מתמטיקה ומדעי המחשב, ולא רק מדעי המחשב (זה מסלול חדש שיש)
 

Fingertip

New member
מה זה?! תואר משולב?! ../images/Emo31.gif

אני מאלו שחושבים שאם משלבים שני תארים יוצאים קרחים מכאן ומכאן... בכל מקרה, אני אוהב להיות יסודי... אני משער שבסוף יצאו לי שני תארים עד אחרי הצבא... אבל מצד שני, הצבא יכול להעסיק אותי יותר מדי... ומצד שלישי, האם הצבא יכול להעסיק אותי יותר משישה קורסים במקביל? אהד.
 

never a pilot

New member
שילוב שני תארים

דווקא הבחירה בשני מסלולי לימודים שונים (ולאו דווקא קרובים כפי שצויין) היא היא התופעה המפרה, הקונסטרוקטיבית והבונה ביותר שיש לאקדמיה להציע. התמקדות מרוכזת מדי עלולה, לדעתי, להוביל דווקא לקיבעון צורת חשיבה מסויימת שמנוונת כיווני חשיבה אחרים (הומאניים, למשל). שי שלומד ניהול ומדעי המחשב
 

Fingertip

New member
עם כל הכבוד...

אני לא חושב שניהול ומדעי המחשב מפרה את האקדמיה... מדעי המחשב ובלשנות, למשל, כן. מדעי המחשב וביולוגיה, מתמטיקה ובלשנות, כימיה ומדעי המחשב... אלו דברים שיכולים להפרות את האקדמיה, אבל ניהול ומדעי המחשב יותר מפרה את התעשיה. אהד.
 

never a pilot

New member
קיבלתי. ובכל זאת,

לא התכוונתי להפריית האקדמיה (שכן עפ"י רוב זו מושגת דווקא בהתמקדות בתחומים צרים ממותניה של דוגמנית אנורקטית טיפוסית) אלא העשרת הידע האישי ופיתוח כיווני חשיבה (יש לי הרגשה של דז´ה-וו) רבים יותר מאשר היו מתקבלים בהתמקדות מצומצמת יותר. זו כמובן דעתי בלבד, בהסתמך על השיפור שחל, כך מרגיש אנוכי, באופן החשיבה שלי. בכל אופן, אני עומד מאחורי דבריי עבור כל שילוב של שני תחומים שונים. כל עוד הקורסים שאתה לומד בניהול אינם כמותיים גרידא (ועפ"י נסיוני הדבר איננו ייתכן... "מתמטיקה לעניים", יאמר ידידנו חובב המקצועות הריאליים, ובצדק), מאפשרים גם הם שחרור מבוקר של ברגי הקיבעון הלוגי-אבסולוטי (אגב, הנטייה לניהול נבעה מתוך ידיעה והכרה שאין המדובר בתחום שישרתני בעתיד כאיש מקצוע, אלא יותר כאדם. ברמות הבסיסיות, תואר ראשון ומטה - מנהל עסקים איננו תורם יותר מדי לכישוריך כאיש מקצוע, אלא יותר להשקפתך הכללית, עניין שאני מחשיב במקרים רבים לכחשוב לא פחות בתפקידים במסגרת ארגונית - להבדיל ממדעי המחשב שלמרות חלק מקורסיו הטאווילים והלא מועילים מכשיר אותך, בסופו של דבר, למלא תפקידים בתחום). חוץ מזה... להפרות התעשייה? אני דווקא חושב שזו יומרה שלא הייתי קם להגנתה... אולי מפרה את כלכלת המדינה והכלכלה האישית אבל התעשייה? דווקא כאן, לדעתי, טמונה חשיבותם הגדולה יותר של הכימאים והביולוגים למיניהם.
 
כן, ולא

סיימתי את כל הקורסים לתואר (לפני למעלה משנתיים), אבל עוד לא עשיתי 2 עבודות סמינריוניות, אז אין תואר
ובשלב הזה אם ארצה לעשות את העבודות אני אצטרך לחזור על שני הקורסים, נכון?
 

blackrussian

New member
וודאי שיש (למה ללכלך?)

שלומפ יקרה (יקר?) אכן יש בוגרים, ראי את הודעתי בקשר לנסיוני בשדות זרים: "הטכניו האו"פ וכו´..." צ´או black
 

papilion

New member
נשארו לי עוד 2 קורסים סמסטר הבא

וזהו זה!!!! 6 שנים ........
 
למעלה