כביש מאחורי הבית

Press Here

New member
כביש מאחורי הבית

איך אפשר 'לרפא' את ההשפעה של כביש מאחורי בניין?
 
כביש

לא תמיד צריך "לרפא" השפעה זו, יש לבחון היכן ממוקם יחסית לבית, היכן ממוקם יחסית למפה האנרגטית של המבנה, מה מפעיל ומה מאיץ שם, ישנה מערכת שיקולים עבור כל מה שנמצא סביב ביתנו. לעיתים מיקומים שונים מועילים לנו, לעיתים לו, השיקולים מתייחסים ספציפית לבית. אושרה הד סיני
 

Press Here

New member
אני יודעת,

בדקתי את כל השיקולים האחרים, אני יודעת איפה נמצאים פני הבית (או "המפה האנרגטית" כפי שאת קוראת לזה) ואיפה נמצא הגב. הכביש מאחורי הבית, אבל יש שיחים שמפרידים בין הכביש לבית. זה לא כביש ראשי. אבל בכל זאת, האם זה באמת עושה מינוס גדול, או שזה לא כ"כ נורא? ושאלה טיפה יותר ספציפית, האם בית מתקופה 7 עם חזית W1 נחשב טוב או רע (בכלליות)?
 

yoavfs

New member
W1 מחזור 7 - לא טוב במחזור 8

לא טוב . פוטנציאל לבעיות בריאותיות עבור נשים (אברי רביה ודרכי עיכול) , פוטנציאל בריאותי לא חיובי (כוכב 5 במרכז ככוכב הר) לכללל יושבי הבית עורף פעיל עלול לגרום לשוד , גניבה בעיות משפטיות. זה לא מבנה מתוזמן. הדבר היחיד שיכול ל'הציל' את המבנה, הם תנאי שטח מתאימים למחזור 8, והסיכוי שזה יבוא לידי ביטוי בתשכית השטח קלושים.
 

Press Here

New member
וואו, ממש הבהלת אותי

המשפחה באמצע חיפוש בית ואני כבר אבודה, מה לחפש ומה לא, זה כאב ראש לבחון כל בית בזכוכית מגדלת. אז אם אפשר בבקשה את המידע הבסיסי - מהן הכניסות המוצלחות ביותר (של בתים מתקופה 7 ו-8) במהלך התקופה הנוכחית? תודה רבה.
 

yoavfs

New member
מצטער, שהבהלתי

... אך פנג-שואי עוסק באיבחון פוטנציאל בלבד. למה לך לשבור את הראש המציאת בית עם פנג-שואי טוב? כל מיש שמבין בפנג-שואי קלאסי יכול לאחר אבחון נכון של המבנה והסביבה (וכל זאת ביחס לדיירים העתידיים), ולהגיע למסקנות המתבקשות. יש מעט מאוד מבנים השייכים למחזור 7 שיכולים להתאים להתפתחות בעבור הדיירים, וזה תלוי מאוד בכניסה, איזורי השינה, סביבת המבנה והמבנה עצמו. עדיף לחפש בית ממחזור 6 אם אין בית ממחזור 8 בנמצא. גם לא כל בית ממחזור 8 הוא מוצלח (למרות כי נחשב מתוזמן) כי אם הסביבה אינה תומכת ב'צרכים של המבנה' , קרי מים או הר בחזית , או עורף פעיל , או לחלופין רגוע ושקט, אזי אין מה לקחת מבנה כזה בחשבון, כי הוא לא יקדם את הדיירים לשום מקום. יש לך פה את אילנה או את אושרה שמבינות בתחום זה, ואולי מי מהן תשמח לעזור לך במציאת הפתרון. בהצלחה
 
אני מאוד נגד הבהלת אנשים יואב

במיוחד כאשר מדובר בפוטצניאל, במיוחד כאשר מדובר ברגשות דאגה ואחריות של אנשים. אפשר לתמוך, לכוון לעזור, וזאת ניתן לעשות גם בהכוונה ולאו דווקא בהפחדה. אושרה
 

yoavfs

New member
גם אני נגד הבהלת אנשים אושרה

נניח את מנהלת פורום לשייט בסירות, ויש לך שאלה : מה אתם אומרים על שייט במפרץ ים סוף עד ד. אפריקה? האם התשובה הנכונה היא: וואי... איזה יופי! אתם תחוו מזג אוויר נפלא, המון דולפינים ילוו אותכם, תפגשו אנשים מעניינים ונהדרים, לא ישעמם לכם לרגע... וכו', או שמה יש להזהיר מהפוטנציאל לסופות, חטיפת פירטים, שיעמום מאורך המסע, הצטיידות לא נכונה במזון וכדומה? אין טוב בלי רע וההפך. גם מסמל היין ויאנג הוא הטוב ורע ביחד, ואלה מרכיבים את השלם. מי שבא רק עם 'אור ואהבה' או לחופין עם שנאה בלבד אינו מאוזן כלל, והמקום הכי מאוזן, ההרמוניה בהתגשמותה זה המקום בו כמות היין שווה לכמות היאנג. כאן יש שאלה שהיא מיקצועית נטו, והתשובה הינה בהתאם. התשובה היא מאוד אחראית, תוך הבנה כי השואלת דואגת ומצפה לעזרה ותמיכה. לומר כי אין דבר כזה בית לא טוב זה מאוד לא אחראי. פנג-שואי עוסק בפוטנציאל, ופוטנציאל זה לרוב מתגשם. זה לא אומר כי לא ניתן לחיות בבית זה, אלא צריך להבין את הבעיות אשר יכולות ועלולת להיווצר, את הטוב ואת הרע ביחד (וכדי להבין אם יש בבית זה פוטנציאל טוב יש לאבחן אותו, ועל פניו אין לו) , וזה בכלל לא קל לדעת בפני מה האדם הולך לעמוד ומה הולך לחוות , ובידיעה כי סיכוי קלוש שיוכל למנוע התממשות הפוטנציאל , וכל שנותר לו הוא לשבת ולחכות ולקבל זאת , וזה קשה מאוד... אבל זה פנג-שואי במיטבו, עם הבחירות של האדם לטוב או לרע.
 
מפה לעומת בית!

יש בתים שאינם "טובים" אך לא ניתן לומר זאת על מפה. יכולה להיות מפה בעייתית, אך תנאי השטח יאזנו, יתכן מצב של מפה אידיאלית עם תנאי שטח שהופכים אותה לבעייתית. הרי אתה יודע בדיוק איך זה עובד, לכן לא נכון לומר שהמפה היא בעייתית ומכאן שהבית בעייתי.! אז להדגשה חוזרת אני עושה את ההפרדה בין המפה לבית, ולכן לא אומר כי הבית בעייתי משום שהמפה היתה בעייתית (ומי אמר שהמפה מדוייקת??) לכן חשוב מאוד לסייג את הדברים הנאמרים והמסרים המועברים כאן, ואכן אני נגד הגברת הדאגה באופן לא מוצדק.
 

yoavfs

New member
../images/Emo82.gif ומפה

כתבתי לה: " זה לא מבנה מתוזמן. הדבר היחיד שיכול ל'הציל' את המבנה, הם תנאי שטח מתאימים למחזור 8," בצורה היבשה, המפה משקפת את הפוטנציאל בבית (בהתאם לתנאי השטח והסביבה). פה יש אישה (משפחה) שמבקשת לעשות שינוי בחיים, אני לא מגביר את הדאגה, אלא מאיר את תשומת ליבה לעובדה שלא בטוח שהבחירה כאן נכונה, ושתקדם אותה אל עבר מחוז חפצה. התעלמות ונסיון לשדר כי "הכל דבש" זה לא דרכי. כשאני עונה על שאלה כזו או אחרת אני חש אחריות ורצון לעזור. האם את מוכנה לעבור לגור בבית כזה? אני לא.
 
מבנה

כאשר נבדק הבית עפי' הכוכבים, יש לבדוק את החלוקה בבית, ניתוח תיאורטי של מבנה אינו רלוונטי.
 
אין מפה "טובה" ומפה "לא טובה"

אל תבהלי בקלות, קודם כל. כל מפת כוכבים נבדקת עפי' החלוקה בבית, ספצפית. אין מפה טובה ושאינה טובה, יש לבדוק כל בית לגופו! רמה תיאורטית אינה שוות ערך לבדיקת המבנה בשטח, יש לנתח כל בית בפני עצמו! 5 הר במרכז אינו בעייתי. להיפך, אינו מקבל תמיכה ועכ' השפעתו מצטמצמת. מידע בסיסי לגבי כל הבתים מתקופת עידנים 7 , 8? מדובר ב 32 מפות, כאשר ההתיחסות לכל מפה תהיה הסקטורים המתאימים לפתחים, חדרי שינה? מה לגבי בדיקת הסביבה המקיפה את הבית? ההמלצה שלי כאשר מחפשים בית הינה כאשר נשארים עם 2-3 האופציות המתאימות הסופיות - לבדקם ביעוץ ראשוני (לא ביעוץ מלא) בטרם רכישת הבית הסופי. אושרה
 

Press Here

New member
תודה רבה אושרה ויואב :)

ממבט ראשון (ושני), הבית נראה לי מאוד טוב. הדיירת מאוד נחמדה, הבית משדר אווירה טובה, דירת גן נהדרת והדבר היחיד שהעיק היה הכביש בעורף הבניין, אבל גם זה לא כביש ראשי ומופרד בשיחים. מה גם שרוב המשפחה שלנו היא מסוג מערב, רק האם מסוג מזרח. כרגע אנחנו מתגוררים בבית מתקופה 7 עם כניסה צפון-מערבית, עם כוכב 8 לכוד לפי מה שאמרו לי. השאלה שלי היא האם כניסה מערבית היא אפשרות טובה יותר מאשר כניסה צפון מערבית (אם מתעלמים משאר הגורמים ל'בית טוב') של בית מתקופה 7? מה גם שלמצוא בית מתקופה 6 זאת אופציה מסובכת כי רוב הבתים באזורים שלנו הם מהתקופה השביעית. וכמובן שבדקתי והסקטורים מאוד מתאימים, כל הקומבינציות הטובות נופלות דווקא על חדרי השינה (בבית עם החזית המערבית).
 
ניתוח מפה בשלט רחוק..

התקופה בה נבנה הבית אינה נותנת את המפה ! חסרים נתונים רבים. המלצות כאלה או אחרות הניתנות עג' הרשת לעולם תהיינה כלליות וללא התייחסות ספיציפית לביתך. על מנת לנתח את המבנה יש להתייחס למבנה כולו כיחידה, לאחר מכן לבדוק את החדרים. על מנת לדעת באם המפה שנבנתה בכלל נכונה - יש לבדוק מהם הפרמטרים על פיהם נקבעה החזית, נלקחה המדידה ונבנתה המפה, כמובן שאין להתעלם מהסביבה המקיפה את הבית והתמיכה לכוכבים השונים. בהצלחה! אושרה הד-סיני
 

Press Here

New member
לא אמרתי ככה

לא אמרתי שהתקופה בונה את המפה, התקופה יחד עם הכניסה בונה את המפה. זה חסר טעם לשכנע אותי שאני טועה בנתונים, אני די הכנתי את עצמי בשביל כל זה, אני יודעת איך התהליך מתבצע. אני אדייק טיפה את השאלה - מה נחשב ליותר גרוע, כוכב 5 הר בבסיס הבית, או כוכב 8 מים לכוד בבסיס הבית? ושוב, לא ביקשתי לעשות ניתוח מקיף לבית, אלא רק לענות בכלליות, ואפילו פישטתי את השאלה הספציפית עליה אני מעוניינת בתשובה. ^
 
כוכבים - תשובה ספציפית

8 מים לכוד בעייתי יותר, כדי להקל על מצב זה יש להתאים תנאי השטח. אני רוצה להסב תשומת לבך לנושא בניית המפה - הגדרת חזית המבנה עלולה להיות מעט "טריקית" ולא נושא פשוט כלל. גם יועצים מנוסים מאוד מתלבטים לא מעט עד אשר מגידירם את חזית המבנה. ככל שמודעים לרמת המורכבות מבינים שאין זה פשוט ככ', דלת הכניסה או פתח הסלון - אינם השיקולים היחידים אלא חלק ממכלול שיקולים לבחירת והגדרת החזית. ההדגשה שלי היא בהתייחסות נכונה ומדוייקת אחרת כל הניתוח שגוי. נשמע שמצאתם את הבית המבוקש - בהצלחה! אושרה הד סיני
 

Press Here

New member
אוקיי :)

ברור שאני מבינה את זה, התלבטתי לא קצת לגביי הכניסה וכבר העירו לי שזה לא סתם "איפה שהדלת" .. בחנתי את הבית מס' פעמים ואני כמעט בטוחה שהחזית היא W1 , אפילו התייעצתי עם הדיירת שגם היא הסכימה. כאשר נקבל את הייעוץ המקצועי המלא נדע בהתאם :) ד"א רק רציתי לספר שבנוגע לכוכב ה-8 הלכוד בבית הנוכחי התקנו מזרקת מים בחזית (ז"א במרפסת).
 

yoavfs

New member
'התחל'

אני בהרגשה כי יש כאן סינוור, וכי את תחפשי למה כן , וכי מה שאת מוצאת כבעיה (כביש ) אולי אינו כלל הבעיה (ב ה' הידיעה). מי קבע את המפת הכוכבים של הבתים שהזכרת? היתכן כי את מצפה מאיתנו שנניע את התהליך ושנלחץ על 'התחל' Press Here ?
 

Press Here

New member
ושוב תודה אושרה ויואב.. :)

למען האמת הרגשתי ב'דליפה', ואני חושבת שאכן מדובר בכביש, כי כשיצאנו מהמכונית יצאנו בעורף של הבית (שנראה מאוד דומה לחזית מכיוון שהוא ליד הכביש ויש כניסה), והדרך לכניסה (שהתבררה כאחורית) הייתה חסומה(בגדר), וזה העיק לי קצת כי במבט ראשוני זה נראה לי כמו הכניסה הראשית של הבית. עכשיו אני עשיתי בעצמי את כל הניתוח וברור שאני לא מקצוענית, בגלל זה הזמנו מקצוענית שתעשה הכל באופן רשמי אבל אני בכל זאת רוצה להתייעץ על מה שלמדתי מהבית בפורום. ואני מרגישה שקיבלתם רושם ממש רע מהבית, דווקא בית מאוד נהדר. שום דבר לא חסר חוץ מהכניסה האחורית החסומה והכביש. כשנכנסים לתוך הבית מרגישים כאילו שוכחים מכל הצרות. ואני ממש לא מצפה שתעשו את כל התהליך ואפילו לא רמזתי, אפילו אם זה נשמע כך, להיפך, ניסיתי לעשות את השאלות שלי כמה שיותר ספציפיות. אתם באמת חושבים שאני מצפה שמישהו יתחיל לעשות עבורי מפת כוכבים? זה אבסורדי. אני מנסה לשמור על הכל בצורה כללית מאוד, לדוגמה כמו שענית לי בהתחלה על בית מתקופה 7 עם חזית W1, זה הרי הרושם שלך מכל הבתים עם החזית המערבית מתקופה 7, ויש ממש הרבה כאלה, אז כמובן שלמישהו בעל ניסיון תהיה דעה כללית על כניסה כזאת או אחרת מתקופה כזאת או אחרת. אם אין אז אין. שוב תודה רבה לכם על ההתייחסות :)
 

yoavfs

New member
בשמחה../images/Emo39.gif

לאחר האבחון של היועצת שבחרת, תשאלי את היועצת לגבי הפוטנציאל הכללי של המבנה, לטוב ולרע, ואיך הוא מתחבר אליכם ההדיירים. קחי את האבחון שלה ונסי להבין מהדיירם הקיימים דירה מה הם החוויות שלהם ואם יש קלות או קושי ובאיזה תחומים. זה מאוד תלוי מי הוא האדם הגר בבית. ניקח לדוגמא בית של אדם עשיר מאוד, האם כל מי שיגור בבית זה יהיה עשיר מאוד? או אדם בעל עקרונות חזקים , בריאים ויציבים הגר בסביבה שלילית , האם יהפוך לפושע? ועל כן מדובר פה רק בפוטנציאל בלבד. המעניין הוא שלרוב הוא מתממש. נשמח אם תשתפי אותנו בהמשך התהליך, ובהצלחה.
 
למעלה