כבת לאב שבוי בסוריה בשנת 1967 שנחטף במרגלות ה

Princess Lotta

New member
../images/Emo45.gifגם אני הגעתי מהראשי, קבלתי החלטה לא לצפות

מרגע שראיתי את הפרומו ואני שלמה וגאה בכך.
 
כרגע פירסמתי רשומה על הנושא.

פתאום ראיתי את התמונה מחטופים בדואר שלי. מסתבר שצדקתי על הרגשות שהסדרה עוררה מחדש. אני מבינה אותך.
 

תמיר246

New member
שערורייה של סדרה!!

קודם כל משתתף בצערך ובצער כל המשפחות השכולות וכל מי שנפגע הן בשבי והן בפעולות מבצעיות או פעולות איבה אחרות! הלב בוכה איתכם ומחזק את ידיכם יום יום שעה שעה!! לגביי הסדרה - פשוט חוצפה! אין מילה אחרת!! מילא היה מדובר באיזשהו אירוע חד פעמי שהיה מזמן ונשכח או נדחק בתודעת הציבור.. אבל לקחת נושא כל כך קשה וכאוב בזמן שממשיכים לההרג חיילים ובזמן שיש לנו עוד חייל אחד בשבי (!!!!!!!!!) ולעשות מזה סדרת טלויזיה על טהרת הרייטינג והכסף בלי טיפת רחמים,התחשבות וחמלה כלפיי המישפחות והאנשים שחוו זאת על בשרם ובלי טיפת טאקט זה פשע!!!!!
 

אורית502

New member
גמאני הגעתי מהראשי

ורוצה לשלוח חיבוק לאנשים שבאמת חווים את הכאב והצער הזה שנים .. מזמן כבר הפסקתי להביע דעתי על "שחיטת הפרות הקדושות" במדינתנו הקדושה והפיכתה למדינת "כל אזרחיה" .. ואולי כל האנשים הטובים שכאן .. יצהירו בכל רם יותר את דעתם הסידרה הזו .. אוווףף השאירה אותי עם חור ענק בלב וכאב גדול על מי שחווה והמשפחות. חיבוק ענק להם .
 

numberjacks33

New member
רק אנשים רגישים יבינו אותך

כבר בפרסומות חשבתי על כל אותם משפחות שבויים ואיך הם מקבלים את הסדרה הזאת. לי רק הרווחה חטפו את ביתי ושנתייםלא היתה איתנו ואני חושבת איזה חזקים ואמיצים אותם משפחות של גלעד רון ערד ועוד פשוט כואב בא לי לבקש סליחה חני אפרת
 
למעלה