כוח נשי

כוח נשי ../images/Emo171.gif

במה הכוח הנשי, לדעתכן, מתבטא
לדעתי, זה בחום ואהבה שנשים יותר נותנות בד"כ, כי גברים אולי חוששים להיות נשיים ולהראות את החום ואהבה לסביבה שלהם, הם יותר קוליים כאלה... אין על שיחה עם חברה טובה על כוס קפה, שמספרים אחת לשניה על כל הצרות והבעיות- אחוות נשים
 
בקלפי הטארות ישנו קלף שלטעמי האישי

מבטא את הכוח הנשי במלוא עוצמתו. לקלף קוראים קלף הכח/עוצמה. הקלף מבטא את היכולת הרגשית לעומת היכולת המעשית ומלמד שליטה עצמית מהי. לטעמי היכולת הנשית הפנימית שלנו היא הכוח שלנו. העוצמה הנשית של לדבר, להסביר, לנתח ומכאן להבין לעומק.
 
דווקא אני מתחברת לקלף הכוהנת הגדולה

שיש בה המון מיסתוריות וחכמה נסתרת....מבטא גם נשיות ,חכמה וכח.. עזר כנגדו
 
כוח נשי...

לדעתי זה הרצון הזה לתת הרבה פעמים בלי לצפות לתמורה, היכולת לחבק, לנשק את הפצע שלא יכאב יותר... נראה לי בערך מה שאת התכוונת
 
וסתם הזכיר לי משהו...

במקום הקודם כשהייתי בו בצבא היו דרישות מאוד גבוהות וזה יצר תחרותיות עצומה, בעיקר בין חלק מהבנות שעשו מניפולציות ודרכו אחת על השניה כדי להתקדם. אני חושבת שזה חלק מההשפעות של להיות במקום שמה לעשות, נשלט על ידי גברים, והבנות היו צריכות להיות כוחניות יותר כדי לקבל את מה שהן רוצות. נראה לי שאם זאת היתה מסגרת נשית יותר, במקום תחרות היה הרבה יותר שיתוף פעולה וכל אחת יכלה להביא את עצמה ואת הכישורים שלה ולהיות מסופקת מזה.
 

המונשרי

New member
בעיני הכח הנשי הוא.................

יכולת התמודדות ועמידות מול האתגרים שמזמנים לנו החיים. פעם שמעתי משפט חכם מפיה של אשה זקנה : "אנחנו צריכים לרקוד לפי המנגינה שמזמנים לנו החיים". זו לא ירידה בסטנדרטים או התפשרות (אין שום פסול בפשרה פה ושם). אלא , בעיני זה פשוט לדעת להתאים את עצמך לניואנסים השונים שהחיים מזמנים לנו. ואם לפרוט את זה לפרוטות, אז בעיתות משבר למצוא אחיזה באותן נק' מחזקות דוגמת מעגלי תמיכה של קרובים / חברים. או לדעת להסתדר עם כל תקציב.
 
למעלה