כוכבית מצויה היא בן-אדם שקרן, תככן, חסר בושה ומלוכלך מאין כמוהו, ויש לי את המחויבות המוסרית והערכית להזהיר אנשים רבים ככל האפשר מפניה. הקשיבו לסיפורי.

הזהרתי ממה שיקרה אם ההודעה החשובה ופוקחת העיניים שכתבתי באשר לכוכבית מצויה תימחק. כעת אכתוב את ההודעה מחדש, ועל-מנת למלא את חובתי המוסרית והערכית להזהיר את האנשים מפניה, אפרסם את הדברים בעשרה פורומים שונים (כולל זה).

מה שקרה הוא כזה-לאחרונה הייתה לי תחזית מוצלחת של רעידת אדמה בקליפורניה. לאחר הצלחתי זאת, במעשה פתאטי, עלוב ומלוכלך מאין כמוהו, תוך כדי הפגנת רמות עולב שלא ראיתי כמותן בחיי, כוכבית מצויה, שקינאה בי ונטרפה מהצלחתי, ירדה הכי נמוך שאפשר ועשתה מעשה נבלה, כאשר הנחתה את המנהל dw למחוק את הפוסט שבו חזיתי מראש את רעידת האדמה. לאחרונה ולאחר שסיפרתי את הסיפור, היא כתבה כך על הסיפור שסיפרתי של מה שקרה, התחזית המוצלחת שחזיתי, ומה שעשתה בתגובה להצלחתי:

"חלק מפני הפורום נובע מאי מחיקת השמצות של גולשים רק בגלל שהכותב מתחבא אחרי רמיזות. מה שמעודד אותו להמשיך לשקר ולהשמיץ.
יש לך את האפשרות לשנות את זה בקלות אבל בחרת שלא לעשות זאת."

והנה תגובתי, שנמחקה:

"אמת איננה יכולה להיות השמצות. בטח ובטח שאמת גם אינה יכולה להיות שקרים. זה מדהים לראות איך את יושבת ומשקרת בלי בושה שמשמיצים אותך ומשקרים עלייך כאשר את יודעת יפה מאוד שכל הנאמר עלייך, אמת הוא. את אמרת לנו שאין לך אלוהים, האמנו לך, ולמרות שהאמנו לך, את מתעקשת להמשיך ולהוכיח את זה שוב ושוב כאילו שאמרנו לך "תוכיחי". את לא צריכה כל-כך להתאמץ. אנחנו מאמינים לך. זה דבר ראשון.

דבר שני-לא רק שאני לא משמיץ אותך או משקר עלייך, אלא כפי מה שאמרה לך פעם "נוסטלגיה טרום קורונה" על מה שאני אומר לך, אני מדבר איתך ועונה לך בשיטת "דבר מלבד האמת", אלא אפילו יותר מזה, בעצם כך שמבלי שהזכרתי את שמך, את ידעת לזהות את עצמך בסיפורי, כך שמבלי שהוזכר שמך, ידעת לקום ולהשתולל כאשר חשפתי את מעשייך העלובים והנלוזים, כולל שרשור עליי שלא לענות לי שבו האשמת אותי האשמת כזב בהטרלה ופיזור דרישות שהודעותיי יימחקו, בכך את הלכה למעשה הפללת את עצמך ובמו מילותייך ובמו ידייך, הוכחת שכל שאמרתי עלייך, אמת הוא, ושזאת את האישה מהסיפור.

כי אחרת, כיצד ידעת לזהות את עצמך בסיפורי כך שתכחישי את המאורעות, ותגידי שאני משמיץ ומשקר? איך את יודעת שאני משמיץ ומשקר אם הסיפור אינו עלייך? הרי שאם השקרים שלך שאני משמיץ אותך ומשקר עלייך היו נכונים, את הרי לא היית מזהה את עצמך בסיפורי, ולא חושבת שאני מדבר עלייך, ולכן לא היית "נדלקת" כך מדבריי, וקמה וקופצת ופותחת עליי שרשור שבו תבקשי שלא לענות לי ותגידי להרינגטון והחורזת בהודעות הפרטיות ועל גבי הדפים הגלויים של הפורומים, בהודעה שאני מצטט אותה עכשיו ממש, שהדברים יימחקו.

וזה מה שקוראים לו, "על ראש הגנב בוער הכובע".

במו מילותייך ובטיפשותך, ועל אף שניסיתי תחילה לחוס על כבודך המועט, הפללת את עצמך, הוכחת שאת האישה מהסיפור והוכחת שכל שאמרתי, אמת הוא. כמובן שכל שאמרתי אמת הוא. לא כולם שקרנים כמוך. ואפילו אם כן, איך אפשר בכלל להמציא סיפור מטורף שכזה? סיפור מטורף ודוחה על אישה דוחה, שהצלחתו של אדם אחר כל-כך הכעיסה אותה, כל-כך גרמה לה לקנא, שהיא כל-כך נטרפה, וכל-כך התלכלכה, וירדה כל-כך נמוך, עד לכדי הנחיות למנהל dw שיימחק את הראיות לגאונותי. ואילו לא היו הגיבויים, ומתישהו הייתי מדבר על אותה הצלחה מטורפת שהייתה לי לחזות רעידת אדמה חזקה בקליפורניה יומיים לפני שהתרחשה, האם היית מנצלת את מחיקת הראיות על-ידי dw ובהתאם להנחיותייך אליו, על-מנת להכחיש שהדברים אי-פעם בכלל קרו? אני בטוח שכן.

תגידי, חמודה, יש אותך ביותר פאתטית שאו שזה בהכי פתאט שלך?

מאז ומעולם כוכבית מצויה, ידעתי שמכיוון שאת עצמך נטולת כל כישרונות מיוחדים או חוכמה מיוחדת, את משוחדת נגדי מהיסוד על רקע היותי ההפך המוחלט לך-אדם בעל עתיד מזהיר, ואף יותר מכך, ידעתי שאת חסרת כבוד, שאת חסרת כל בושה, ושאת פתאטית לחלוטין. זה פשוט שעד מחיקת אותו השרשור על-ידי dw ובהתאם להנחיותייך, פשוט לא ידעתי עד כמה.

כאשר גיליתי לתדהמתי המוחלטת, באמת עד כמה תכונות אלו חזקות בך ושולטות בך, אפילו עוד יותר מאשר מה שידעתי מלכתחילה, אני ידעתי וזה היה לי ברור באותו הרגע ממש, שעם כל הכבוד אליי ואל סבא של כיפה אדומה שמכירים אותך מצוין ושמסכימים בינינו הסכמה חד-משמעית עם הנהונים נמרצים של הראש לחיוב, שאת לא שווה אפילו לא פלוץ על הפרצוף שלך (מילים שלו, לא שלי), עם כל הכבוד אלינו, לא כולם מכירים אותך כל-כך טוב, ולאחר שראיתי כמה נמוך ירדת, וכמה הרבה התלכלכת, וכמה פתאטית נעשית, שאת אשכרה התיישבת לכתוב ל-dw הודעה שימחוק את הפוסט עם הראיות לגאונותי, זה היה הרגע שבו זה היה לי ברור לחלוטין, שיש לי מחויבות עמוקה, אישית ומוסרית, ליידע אנשים רבים ככל האפשר מבין הסובבים אותך, עבור אלו שלא מכירים אותך טוב כמוני וכמו סבא, מהי דמותך האמיתית, ולחשוף את פרצופך האמיתי על-מנת שאנשים ידעו עם מי יש להם עסק וידעו להיזהר ממך. אני לא צוחק. את באמת בן-אדם שצריך להזהיר מפניו. כמו מה שצריך להזהיר מפני סתוונית, כך צריך להזהיר ממך.

עצם זה שאני יושב פה ומספר את הסיפור הזה של כל שאירע, זאת השליחות שלי כמו גם העונש שלך, על המעשה העלוב והפתאטי שאת עשית.

אם אפילו בן-אדם אחד ידע להיזהר ממך אפילו קצת יותר מקודם, ואם אפילו בן-אדם אחד יהיה מודע לדמותך האמיתית קצת יותר טוב בזכות מעשיי, אני את שלי עשיתי.

לסיכום:

1. בשיטת "על ראש הגנב בוער הכובע", ומבלי שנקבתי בשם האישה שבסיפור, הסיפור גרם לך לקפוץ, להתלונן, להתבכיין, לפתוח עליי פוסט שבו כתבת "אל תגיבו לו", לשלוח הודעות להרינגטון והחורזת בפרטי ולעיני כל כדי שימחקו את הראיות, ואף לקרוא לדברים שאמרתי "השמצות ושקרים", דברים שאת כולם את לא היית אמורה לעשות, מבלי שתדעי שאת האישה שבסיפור ותזהי את עצמך בתור האישה שבסיפור, וכיצד את יכולה לדעת שאת האישה שבסיפור ותזהי את עצמך בתור האישה שבסיפור, כך שתוכלי לדעת שאני לא מדבר על מישהי אחרת כך שתוכלי לשבת ולכתוב שאני משמיץ אותך ומשקר עלייך? כך שהוכחת שכל מה שאמרתי הוא אמת (ממילא אי-אפשר להמציא דברים כאלה) ושזאת את האישה שבסיפור.

2. בכך שבמילותייך, במעשייך, בהתבכיינותייך, בהתלוננויותייך ובכך שאמרת שאני משקר ומשמיץ כאשר אני אומר את הדברים, בכך שבכך שאת עשית את כל הדברים האלו, את למעשה הפללת את עצמך, הוכחת שהסיפור אמיתי לחלוטין ואף הוספת לעשות והוכחת בכך שאת האישה שבסיפור, את למעשה גם הוכחת שאת שקרנית בטענותייך שאני משקר עלייך ומשמיץ אותך, כאשר אמת, כידוע, לא יכולה להיות השמצות, ובטח שאינה יכולה להיות שקרים.

3. זה נגמר. הפסדת. מעשה הנבלה העלוב, הפתאטי, המגוחך, המלוכלך, וחסר העוקץ שלך מכיוון שאני גאון אז ברור שהכול מגובה, נחשף ברבים. כולם יודעים את הסיפור, כולם יודעים שהסיפור נכון וכולם יודעים שאת האישה שבסיפור (תודה לך על זה דרך אגב, שני החלקים האחרונים הם לחלוטין בזכותך).

4. ברמת העיקרון, אני באמת חושב ונוטה להאמין שכוכבית מצויה נענשה מספיק, ושכל האנשים שנמצאים במעגל האנשים של כוכבית מצויה באתר תפוז ושצריכים לשמוע את הסיפור ולדעת שזאת היא האישה שבסיפור כדי שייחשף בפניהם פרצופה האמיתי כך שיוכלו להיזהר מפניה, אכן הסיפור הזה הגיע אל כל האנשים האלו, והם כולם יודעים שהיא האישה שבסיפור, כך שברמת העיקרון, אני מוכן לעצור את המסכת כאן ועכשיו, בתנאי אחד. ששום דבר לא יקרה להודעות שלי בשרשור הזה או לשרשור הזה עצמו. אם משהו יקרה להם, אראה בכך התערבות בניסיונותיי להזהיר את האנשים מפני כוכבית מצויה ולחשוף את פרצופה האמיתי בפניהם (דבר שיש לי כל זכות לעשות לאחר מעשה הנבלה הפתאטי לחלוטין שהיא ניסתה ונכשלה לעשות לי-למחוק את הראיות לגאונותי, מה שכמובן רק מוכיח את כל הטענה שטענתי עליה כל הזמן הזה-שזה ממש לא קשור למהן העובדות, היא פשוט משוחדת נגדי מהיסוד בגלל סיבותיה האישיות), ובתגובה אפיץ את ההודעה הזאת ואת דבר השרשור הזה בתפוצה פי עשרה יותר רחבה."

אז עכשיו אעשה את מה שאמרתי, ואזהיר אנשים רבים בתפוצה רחבה. לא כולם מכירים אותה טוב כמוני וחשוב שכולם ידעו עם איזה סוג של בן-אדם יש להם פה עסק. אם אצליח להציל אפילו בן-אדם אחד ממי-יודע איזה דבר מה שהאישה המלוכלכת הזאת עלולה לעשות לו, אני את שלי עשיתי.
 
למעלה