דבר ראשון,אני מציע לך:
ערב טוב לך,
הדבר הראשון שאציע לך,הוא להתקשר איתם ולבקש להגיע איתם להסדר,ולטעון שאתה מבקש מהם החזר משום שלא קיבלת מהם מידע נכון לגבי התשלום - ותבצע הקלטה של השיחה. תדאג שהשיחה לא תהיה ארוכה מדי,בסדר גודל של לא יותר מ 8 דקות בערך.
דבר שני, תמתין מספר ימים ותצלצל אליהם מטלפון אחר-ותשאל כמה יעלה לך השירות (הפעם תבקש משהו אחר\דומה,שלא יזהו אותך),
ותבצע הקלטה של השיחה.תדאג שהשיחה תהיה קצרה
זה לפחות יתן לך את האפשרות להוכיח- (גם אם אין לך הקלטה של השיחה המקורית)-שהחברה גובה מע'מ בניגוד לחוק !
שנית,במידה וגבו ממך דרך כ.אשראי שנתת להם,תכתוב להם מכתב בו תפרט שלא קיבלת מהם מידע שהמחיר לא כולל מע'מ+נסיעות
ושבמידה ולא יוחזר אליך ההפרש,אתה תיגש לבית המשפט. תיתן להם 14 יום להגיב .
במידה ולא הגיבו,תתבע בבית המשפט לת.קטנות בצירוף התמלילים,הראשון והשני+מכתב האתראה,וזהו.
לטעמי-תזכה ותקבל החזר כספי,אבל אם הם יראו שאתה רציני,לא תגיע לארכאות ולדעתי יהיה להם אינטרס לסיים איתך את העניין
לי היתה בעיה מול חברת תקשורת גדולה שרכשתי מהם מוצר חשמלי בכמה אלפי שח,ויום אחד,בשנת האחריות המוצר התקלקל. ביקשתי שישלחו לי טכנאי - והם טענו "הוא בדרך"-וככה זה נמשך יום שלם,והוא לא הגיע. זה נכנס ליום כיפור ונשארתי ללא המוצר שהייתי זקוק לו מאד.
מכיוון שאיימתי בהגשת תביעה בצרוף תמלילים,ומדובר בחברה גדולה-הם פיצו אותי בסכום גבוה יותר ממחיר המוצר שקניתי ואני התחייבתי להם שלא אפרסם את שם החברה. צחוק הגורל,שמי שהגיע אלי עם המסמכים והצ'ק,היה הטכנאי.
שיהיה לך בהצלחה