כוס קפה ואת(אפרת.א) B-)

כוס קפה ואת(אפרת.א) B-)

הייתי רוצה להיות איתך בקשר מתמיד טלפוני ווירטואלי אם תרצי אז אני ב 327386 050 יעקב
 

אפרת.א

New member
חחחחחח חומד.....עכשיו כל העולם

ואישתו יתקשרו אליך:) אם תרצה - אוריד את ההודעה - כדי שלא יהיו לך בלבולי מוח..... באשר לי - אשמח להיות איתך בקשר טלפוני. (רק תגיד מתי נוח לך - אשמח להתקשר) שבוע קסום לך יעקב - אפרת (שהולכת לישון קצת כי מחר/היום יש יום חדש:)
 
רק ספרי לו........

שכל הזמן הקו אצלך תפוס או שהשיחות מתנתקות..... וספרי לו שאת לא מכירה את הדרכים צפונה מתל-אביב.... :cool: למה לא סיפרת לי שאת היום כאן???פחדת להשאיר סימן ב-40+ ?!
 

אפרת.א

New member
למה רונצ`וק למה?!? למה להבריח

לי על היום הראשון קליינט פוטנציאלי? ;-) ואני חשבתי שהכל נשאר במשפחה:)) אפרופו................ביום שבת אני בחיפה!!!!!!!!!!!! אולי שישבת - נראה, עדיין לא החלטתי אבל שבת - בטוח - סופי ומוחלט! כך ש.....תכין ת`צמך פשושון:))) איפה אתה?!?
 
לא יכולת להמתין עם החדשות??????????

יאאאאאאאאא,עכשיו לא יודע איך להתעשת..... יכולת הרי להקל עלי ולהנחית הבשורה בסמוך למועד, אבל לא !!!--הרי את נהנית לייסר את נשמתי מרגע שנחתתי כאן. :cool: את כל האופרציה נעשה בטלפון....בין כה וכה לכולם כבר נוזל הריר... ממתין לך בערגה ארבלון..
 

אפרת.א

New member
חחחחחחח ארבלוני......

עכשיו בלבלת אותי לחלוטין! כשהודעתי ברגע האחרון (אם כי בסופו של דבר בוטל הביקור) אמרת: ``מודיעים ככה בדקה התשעים? (טוב ...לא לתפוס אותי במילה...לא ממש זוכרת את הנוסח המדוייק :) ,,, כשאני מתריעה מראש - מישהו לוקה לפתע פתאום בהיסטריה מן החמורות הקיימות עלי אדמות ;-) חחחחחחח חומד, עוד סיבה טובה לחשוב על שישי שבת ולא שבת בלבד:) לכולם נוזל ריר?!? שאני אבין -----מחכה לי פמליה צפונבונית שלמה???? וואוו - - - -- אני....אני....אני...חחחחחח אני מגמגמת:)) ספר לי רונצ`וק - מי זה כולם? (שאדע לפחות בפני מי אני עומדת:)
 
ה``כולם`` לא בעסק !!!!

יעקב מטבריה והאחרים ישארו בתנוחת ``ארצה``--------רק אני ואת-אחד על אחת !! לא לדאוג ,מאמוש, אני אהיה ממש עדין.... :cool:
 

אפרת.א

New member
רגע, מה לא בעסק?!?.........

ואם אחרי עשר דקות של ישיבה ביחד תתחיל להסתכל על השעון במבטים חטופים (או שלא חטופים?:) ואם אחרי עשרים דקות תתחיל לנוע בחוסר מנוחה על הכיסא...ואני אחשוב לתומי שרק פיפי צריך הבחור....אלא שהבחור מת לברוח מהמקום? ואם לאחר מחצית השעה תקום לאיטך , עושה ת`צמך חייב להתקשר לקליינט חשוב שנישכח מרוב ציפיה למפגש איתי? ו........וואלק יש עוד כל כך הרבה אמימים שאין לי מספיק אויר כדי להגיד אותם בנשימה אחת.........אה , כן....ואותו הדבר, אבל הפוך:)))) אז מה , לא לשריין תכנית חילופית??? לא לעשות לי ``כיסוי ת...:))??? איריס המודאגת ביותר...(שרוצה בכתב יד, לא מודפס - גם פקס יתקבל במקרה דנן - את ההבטחה שתהיה ממש עדין..:)) מתוקקקקקקקקקקקקק אל תדאג נשמה , מבטיחה לא להתנפל.... ;-) עליך בשניה הראשונה - מבטיחה לחכות ל....שניה השניה:)) חחחחח .....אופס... B-)
 
יאאאאאא,,,,,,,מרגישים !

......את ההתרגשות שלך כבר מהכתיבה....... מה יהיה ב``ריל טיים``? :cool: בסדר חמודונת,התופעה מוכרת-פעם ראשונה לא תילקח בחשבון... :cool:
 

אפרת.א

New member
B-( ממממה זה רועדת מפחד... B-(

ת`אמת - ממש אבל ממש רועדת מפחד!! הקטע הוא שהייתי בטוחה שאני נשמעת מה זה ``קולית`` כזה...כאילו כלום כזה? ובפנים....................הפופיק רועד:)) שיו, איזה מזל שיש לי אותך ארבלוני - כמעט הצלחתי להרגע קצת... חחחחחחח יש לך את זה חומד, הצלחת להוריד מעט את לחץ הדם מ-225/120 ל-180/115 :)) מואהההההההההההההה
 

נהדרת10

New member
אפרת בגלל שאת מנהלת כאן

את לא מוחקת מספר טלפון זה לא חוקי לפרסם טלפון פה אפרת לא תיתן לך יעקב אל תתלהב גם ככה אתה אפס במיטה אפרת לא תיקח סיכון בכבוד נהדרת
 

אפרת.א

New member
נהדרת יקירה... אינני מוחקת שום.

הודעה בעלת אופי אישי, עם טלפון או בלי... הודעה בעלת אופי מסחרי באם יש בה טלפון או אין - נמחקת לאלתר - עבור זה ישנם מדורים אחרים באינטרנט. באם תרצי להשאיר את מספר הטלפון שלך - האמיני לי שלא אמחק, גם אם לא יופנה אלי אישית. (לא שיש לי צורך להתנצל בפנייך - אבל ,לשם הנימוס...דפדפי ותמצאי עוד הודעות בעלות מספר טלפון שלא מחקתי - המחיקון שלי לא ממש אוהב את פעולת המחיקה:) באשר לדבר השני:))) אמממ..... ;-) , אבא ואמא אומרים לי שאני ילדה מספיק גדולה כדי להחליט מה טוב עבורי מה לא:)))) חחחחחחחח מתוקה - שיהיה לך יום נהההההההההההההדר! מחייכת אלייך - אפרת:)
 

אפרת.א

New member
חחחחחחח מתגלגלת מצחוקקקקק...

סוף סוף נפל לי האסימון למה העכבר שלי בורח לחורים חשוכים ועושה לי מה זה בעיות:))) רונצ`וק? - - - שומר בבחינת שומר על הפורום שלא ימחקו הודעות? או שמא שומר בבחינת שומר על אפרת שלא תעשה שטויות ב....:)) כך או כך - חחחחח מרשה לך לשמור על החלב - (זה מה זה מתאים לך!:))
 
למעלה