כותרת או מכללה למנהל?

nater

New member
כותרת או מכללה למנהל?

היי אנשים, מזל טוב על הפורום החדש! נראה לי שזה דיון מכובד לפתיחה..שניהם בת"א, שניהם עוסקים בצד הפרקטי יותר של התקשורת, כמו שרובנו אוהבים. ההתלבטות היא בין שלוש שנים בכותרת במקביל לתואר אקדמי באת"א לבין תקשורת וניהול במכללה..דעות רבותיי, דעות...
 

amazing mf

New member
כותרת

לא מספקת התנסות בניהול, או כל פן כלכלי כזה או אחר (כך שאם במספרים וסטטיסטיקה חפצתם, ישנו החוג לכלכל של האונ'). לעומת זאת, היא כן מספקת לימודי עיתונאות מקיפים בכל תחומי המדיה הקיימים, בד"כ עם מרצים "מהשטח", שזה ייתרון חשוב. הלימודים עשויים להיות עמוסים וקצת מבולגנים יחד עם הלימודים לתואר אקדמי, לא פשוט ומובנה כמו במכללה למנהל, אבל בהחלט שווה את זה.
 
ספציפית לעתונאות כותרת תהיה יותר פרקטית

כמעט כל מי שרצה לעבוד בעתונות ולמד בכותרת מצא עבודה (בהסתייגות שבמצב הנוכחי של המשק לא יהיה קל למצוא עבודה בשומקום). אם זה רק בחירה בין תקשורת בתל אביב לבין תקשורת במכללה במנהל עדיף תקשורת במכללה למנהל לדעתי (שוב, למי שרוצה לעבוד בתחום). אני למדתי תקשורת וניהול באוני' תל אביב, נהניתי מאוד אבל ידעתי שאני לא רוצה לעבוד בתחום כך שלא היה לי ממה להתאכזב בקטע של תקשורת.
 

perrinat

New member
השאלה היא מה אתה רוצה להשיג

מה תרצה לעשות בסיום התואר? יש לך כיוון מסויים? מה אתה מצפה מהחיים הסטודנטיאלים?
 

nater

New member
אז ככה...

תחום התקשורת תמיד עניין אותי, ויותר מושך אותי הכיוון של עריכת תוכן, העיתונות הכתובה והאינטרנט. יחד עם זאת, אני כן רוצה להתנסות בסדנאות כמו רדיו למשל. מכאן גם הגעתי לכותרת, כי זה משתלב עם זה נהדר, הבעיה היא שהתואר האקדמי שניתן לעשות במקביל לכותרת, הוא לא מעשי בעליל (בגדול ניתן לשלב רק מקצועות ממדעי החברה/הרוח), כשמנגד במכללה למנהל יש גם את הפן המעשי של התקשורת וגם הצד של הניהול שממנו אפשר בלי השלמות להמשיך לתואר שני במנהל עסקים.
 

seraboom

New member
מבחינת השילוב בין ניהול לתקשורת

אני חושבת שהמכללה למנהל מתאימה לך הרבה יותר מכותרת.
 

perrinat

New member
אני חושבת שכן צריכים השלמות לתואר שני

במנהל עסקים
 
למעלה