כח משחית...

My Way

New member
כח משחית...

לא מזמן שאלה אותי חברה את השאלה הבאה: ``אם היית יכולה לבחור כח מסויים ,מהסוג ששמור לגיבורי על מסוגיהם,איזה היית בוחרת ?``. בהיותי ישראלית ממוצעת פחות או יותר,מיהרתי להחזיר אליה את השאלה במהירות מסחררת ועניתי ``ומה את היית בוחרת ?`` ``זה קל`` היא אמרה, ``הייתי רוצה ראיית רנטגן``. ראיית רנטגן ? הייתי מבולבלת.למה שתרצי ראיית רנטגן? השימושים היחדים שעלו לי לראש בהקשר הזה היו מאוד מפוקפקים מבחינה מוסרית. הייתי חייבת לשאול אותה: ``למה שתרצי כח שכזה? `` היא לא היססה לרגע ואמרה `` כדי שאני אוכל להסתכל לתוך אנשים ולראות אם הם אמיתיים או לא ``. הבנתי,היא לא רצתה לראות דרך דברים פיסיים,אלא דרך מחשבות. השיחה הזו גרמה לי לחשוב על כח,ואיך הוא משפיע על אנשים שיש להם אותו,או שרוצים אותו.ובעיקר,איזה כח אני הייתי רוצה במיוחד להתפאר בו? אני מנסה,רוב הזמן,להיות בן-אדם טוב. אני תמיד חייבת להתייחס לאחרים בכבוד ובחביבות.יש ימים,שכח מפחיד אותי.יש ימים שכח מסקרן אותי וקוסם לי.אבל איזה מין כח אני באמת רוצה ? הייתי צריכה לחשוב על זה די הרבה זמן ועברת על הרשימה הידועה והבנאלית כל-כך : כח פיסי בלתי מוגבל, היכולת לעוף,להיות בלתי-נראית,לקרוא מחשבות,לשנות צורה ואחרים ... כח פיזי פסלתי מיד.כמה שימושי זה כבר יכול להיות בשביל בחורה עדינה ואוהבת אדם שכמותי... להיות בלתי נראית נראה מעניין בהתחלה, אבל השימושים היחידים שמצאתי ליכולת מופלאה זו היו הצצה לבנים במקלחות ושמיעת שיחות שלא הייתי אמורה לשמוע. החלטתי שאני יכולה לחיות טוב מאוד גם בלי הדברים האלו... הבא בתור,קריאת מחשבות אני לא רוצה,כי באמת רוצה לדעת מה אנשים באמת חושבים עליו ? בסוף החלטתי על היכולת לעוף ככח שהייתי רוצה לעצמי.היכולת לעוף עם הציפורים קסמה לי,ובניגוד לכוחות האחרים ,לא מצאתי שימושים לרעה שיכולים להיות בדבר מסוג זה.לא צריך לחכות בפקקים,ובאופן כללי, אהיה יכולה להסתכל על העולם מפרספקטיבה קצת שונה. הבעיה עם כח היא לא הכח עצמו,אלא האנשים שמשתמשים בו.אף אחד מאיתנו הוא לא בדיוק עמוד של מוסריות,ואני מפקפקת באפשרות שמישהו היה יכול לעמוד בפיתוי,ולא להשתמש בכח כדי לגרום לדברים להסתדר לטובתו.ואח``כ להתרגל לכך ולהמשיך... אז כן,כח משחית,והאמת לעיתים קרובות מעצבנת. אז איזה כח או יכולת הייתם רוצים לעצמכם ? (מי שקרא עד לכאן) (מוקדש לפינקי)
 
לשנות צורה ...

זה מגניב ממש .. להפוף לדרקון וזה ... ואז לנשר .. ולינשוף .. ולקקה ... זה נראה לי הכח הכי שימושי ...
 

rastotman

New member
אני הייתי רוצה

את האפשרות לא להיות עייפה ולא להיות רעבה וכאלה- זה סתם מעיק, למרות שזה נחמד לפעמים, אז לא להיפטר מזה לגמרי. או משהו כמו לחזור בזמן מדי פעם, לא יודעת. לא משהו מרגיז כמו לשמוע לשמוע מחשבות של אחרים- את מי זה מעניין? אין לי כח לשלי, אז של אחרים? -ובכלל, זה ניראה לי רק יכול לכוון את הערכה שלי כלפיהם למטה- אני למשל חושבת דברים שאני לא מאחלת לאף אדם לשמוע- יש כמויות של טימטום ושיעמום שיגרמו לפחת של כל אחד לקפוץ- אני לא מבינה איך אני חיה איתי. מי נייד סליפ- ענבל הולכת לעשות את עצמה ישנה בתקווה שזה ישכנע אותה, והיא לא תכריח את עצמה לעשות בעיות בגאומטריה.
 

erlich

New member
וואי!!!

לחזור בזמן זה אחלה רעיון!!!!!! נראה לי הייתי חוזר איזה 5000 שנה אחורה כדי לראות מה באמת היה אז. מה אתם הייתם עושים? לא הייתי הורג את היטלר כי אז כמובן סטאלין היה עולה במקומו (רד אלרט משחק אלמותי!) :). חוזר בזמן, ארז.
 

flowr..

New member
טוב...

לא קראתי את כל ההודעה (אף פעם אין לי כוח לקרוא הודעות ארוכות, מצטערת, אני עצלנית). אבל אני לא הייתי רוצה דווקא כוח על, קצת יותר בטחון עצמי היה מספיק בשבילי. וגם היכולת להגיד את הדברים הנכונים בזמן הנכון לא הייתה מזיקה לי. זהו.. flowr..
 

flowr..

New member
נזכרתי...

ביכולת שרציתי פעם... היכולת לדעת מה כל אחד חושב עליי. אבל זו די חדירה לפרטיות, אז לא משנה... בכלל, לא הייתי רוצה שלמישהו יהיו כוחות על, כמו למשל קריאת מחשבות, כי ממש לא הייתי רוצה שמישהו יידע מה אני חושבת. כמה טוב שדברים כאלו אף פעם לא יוכלו להיות מציאותיים... אני בערך מסתדרת עם הטבע כמו שהוא. זכותכם לרצות, אין כל רע בדבר, זה לא כאילו שהדברים האלו באמת ייתמששו. אבל פשוט אני הייתי מעדיפה שדברים לא יתנהלו ככה... flowr..
 

flowr..

New member
שכחו מזה

אני לא יודעת למה כתבתי את זה, ברור שאתם יודעים שהדברים לא ייתמששו ושאלו רק דברים דימיוניים. אז שכחו מההודעה למעלה. חבל שאין לי את היכולת למחוק הודעות שכתבתי ואני מתחרטת עליהן...
 
אני הייתי רוצה

את היכולת לעבור ממקום למקום בעולם בקלות (נגיד להעביר את עצמי בצ`יק ליער טרופי ופתאום צ`יק לניו יורק). גם כן כמוך את היכולת לעוף, כי זה נראה לי נהדר, זה הכי טוב בעולם!. וגם לשנות צורה לחיה (כמו האלו מהארי פוטר שאני לא זוכרת את השם) הייתי רוצה חתול או צבי או ציפור. נעם
 

sagireuven

New member
אני מסכים עם זה לגמרי....

ואני חושב שאפשר לפתוח על זה דיון בנפרד....... לפעמים עוברת לי בראש המחשבה שאני מפספס כל כך הרבה....שהעולם כל כך גדול בעצם וכל זמן שאני שומר על שגרה אני מפספס עוד חוויה. הייתה על זה כתבה בעיתון מסלול-כל שינוי הכי קטן בדרך יכול לגלות עולם ומלואו....למשל יש איזה מקום שאנחנו כל הזמן עושים בו קומזיצים כמו בור גדול כזה.......ואנחנו מלא פעמים שם ופעם אחת אמרתי לעצמי מעניין מה יש אם נמשיך עוד קצת עשינו אתה זה וגילינו בור כזה הרבה יותר ענק..... זה סתם אולי אבל מקווה שהבנתם את העיקרון....נסעתי מיליון פעם בכביש לרחובות ובד``כ אני לוקח את כל הדרך כמובנת מאליו אבל מעניין איך זה היה ללכת לאורך הכביש...... מקווה שהצלחתי להעביר את המסר בדרך כלשהי......תסתכלו בתמונה של נשיונל ג`יאוגרפיק ותנסו לדמיין את עצמכם שם....אבל באמת שם....
 

kirk hammet

New member
הייתי רוצה להיות סופרמן

יו נואו , לעבוד למען הטוב וכל אלה , רק מה , הייתי עושה את זה קצת אחרת ממנו ... כמובן , הייתי עובד למען הטוב , רק הייתי הופך את עצמי לתעשיית מרצנדייזינג ענקית , כדי שאני יהיה מולטי-מיליונר , ולא איזה קלארק קנט , עיתונאי זוטר מעיתון זוטר עוד יותר (ניחא לעבוד בניו יורק טיימס , אבל דיילי פלאנט ??? נו באמת !) שנשוי לאשה ממש ביצ`ית , הייתי הופך לגילעד שחר , בעל תעשיות ``superman indeturis`` (סליחה על המיספלינג , מה לעשות זה לא הצד החזק שלי ..) וחבר גדול בברנז`ה העולמית , אחד כזה שמזמינים לכל הארועים , ושום החלטה באו``ם לא זזה בלי הסכמה שלו ...
 

kirk hammet

New member
שוב שכחתי את השאלה

האם זה לא החלום של כולנו , לפחות בילדות , להיות סופרמן ???
 

erlich

New member
חחחחחח

עזוב את הילדות, אני עדיין לפעמים חושב מה הייתי עושה אם הייתי סופרמן :) זה עוזר לפתור בעיות.... המממממ מה סופרמן היה עושה במצב הזה, ארז.
 

orchid

New member
*מהרהרת*

אוף!!! הרגע כתבתי הודעה די מתוחכמת ומשהו השתבש שם, ועבר לי חזרה לפורום...טוב, אני אכתוב מחדש אמממ, טוב, אכן לסופרמן סגולות שלא הייתי מחליפה בחיים אבל תחשבו על כל הקטע של הזהויות החלופיות, מטריד במקצת לא?! עזבו את הקטע שאנשים מסביבו לא הבינו ש-הלו! קלארק זה סופרמן! אבל אני סוטה מהנושא... אמממ, לעוף ולהציל אנשים זה באמת מגניב, אבל לשמוע יותר מדי קריאות לעזרה ממלא מקומות, והידיעה שאין מה לעשות, אתה לא יכולה להציל את כולם, זה די מתסכל..... סופרמן בסופו של דבר, על אף מגרעותיו-בחירה נאה. ואני? לי אין מושג אני חושבת שהייתי רוצה להישאר אני, אולי עם הכח להערכה עצמית טיפה טיפה יותר גבוה.... עדיין מהרהרת, רוני.
 

erlich

New member
כוח....

אני לומד עכשיו לבגרות בהיסוריה. וזה די מעצבן אותי שהורידו כמעט את כל הקומוניזם (השאירו את המלחמה הקרה!!!!! איזה כיף!!!! זה הכי מעניין!!!!!!) בכל אופן, לומדים על סטאלין. יש לכם מושג כמה כוח היה לאיש הזה? הייתה לו כזו עוצמה שזה לא יאמן. הוא עשה מה שבראש שלו וציפצף על כולם. הוא עשה את רוסיה למעצמת על חזקה ובנה את מעמדה בעולם. זה שהמנהיגים שהיו אחריו הרסו את רוסיה זה עניין אחר. אני פשוט מעריץ את סטאלין על הכוח שהיה לו ובאופן שהוא השתמש בו. (אז הוא רצח מיליונים בשביל להשיג את המטרה והשליט דיקטטורה טוטאליטרית למי איכפת :))) ) בכל אופן, מה שרציתי להגיד, זה שאם יכולתי לבחור כוח על הייתי בוחר את הכוח לשיכנוע. כוח כזה, שאני יכול לשכנע אנשים לעשות מה שאני רוצה. ואז הייתי פותר ה-מ-ו-ן בעיות. והייתי מתווך בשיחות שלום וכו` :)))) תחשבו כמה דברים אפשר לעשות עם זה כוח פיזי אני לא רוצה, לא מש מושך אותי. לעוף??? בשביל זה יש מטוס, אני אעשה רישיון ואז אני אטוס. ראיית רנטגן?? אפשר להמציא מכשיר. ואין לי מושג לאיזה פינקי את הקשדת את ההודעה (אולי גלעד) אבל בכל אופן, התוכנית פינקי והמוח זו אחת התוכניות הכי גאוניות שהיו בטלוויזיה!!!! הכוח לשכנע, ארז. נ.ב. הם פינקי, הם פינקי והמוח מוח מוח מוח מוח מוח מוח מוח מוח!!!!! (חצוצרות)
 

My Way

New member
באמת

בחירה מעניינת. הכח לשכנע הוא כח הרבה יותר מעשי ומועיל מאשר היכולת לעוףובאמת יש לו הרבה פוטנציאל לשנות דברים גדולים,ואולי בעיקר דברים קטנים שנוגעים אליך בעצמך. אבל מצד שני ,אם תשכנע אחרים לעשות מה שאתה רוצה תדע שזה לא אמיתי,זו רק הכאריזמה המלאכותית שלך. אבל הצפון לא מעיק על כולנו במידה שווה,אז... בכל מקרה, אני בשיקולים שלי ייחסתי יותר חשיבות לפנטזיה ולא למה שיותר מעשי ופרקטי. לכן- תעופה. נ.ב.- פינקי הוא אכן גלעד שהביאני עד הלום... סתיו
 

סופרמן18

New member
רק כח אחד?

אני הייתי את הכח לעוף לחלל(ולשרוד שם) כי החלל נראה לי המקום הכי מעניין שיש וחוץ מזה ממש מעניין אותי לדעת אם יש חיזרים. ערן פינת הציטוט: זה מטוס זה ציפור לא זה סופרממממן
 

Panther

New member
ספיידרמן!

בטלפתיה אני די טוב גם ככה. באמת... אז הייתי רוצה להיות כמו ספיידרמן, שיצאו לי חוטים מכף היד, ושאני אוכל לטפס על קירות. זה יותר כיף מלעוף, כי אפשר גם להגיע לגבהים, וגם להתנדנד כמו טרזן.
 

imagine

New member
אפרופו ספיידי :)

לא כואב לו שיוצאים לו חוטים מהיד? כאילו, איך הוא עושה את זה? :)
 

goldy

New member
הוא בנה מין מכשיר שהוא מרכיב על היד

והוא טוען אותו במחסניות קורים (לא יודע...)
 
למעלה