איליה קוגן
New member
כרטיס שעתי: נוסעים תחנה אחת ועולים בבית קלקא.אם היית רואה כמה אנשים עולים על 63 בקירייה
לא היית אומר זאת...
כרטיס שעתי: נוסעים תחנה אחת ועולים בבית קלקא.אם היית רואה כמה אנשים עולים על 63 בקירייה
לא היית אומר זאת...
הוא עדיין יעבור קרוב לקיריה, פשוט בתחנת הרכבתאם היית רואה כמה אנשים עולים על 63 בקירייה
לא היית אומר זאת...
בתור נוסע קבוע ב63 שייאלץ להיפרד ממנוהוא עדיין יעבור קרוב לקיריה, פשוט בתחנת הרכבת
לא כזה רחוק. על פניו נראה לי שינוי טוב, למרות שקצת ירחיק אותו מהבית שלי. אני רק תוהה אם הפקקים בבוקר בדרך השלום לא גרועים יותר מהנסיעה דרך רכבת מרכז. מאז הפעם הטראומתית האחרונה שנסעתי בדרך השלום בכיוון הזה התחמקתי בכל כוחי מלהגיע לשם שוב.
גם אני חושבת כךבתור נוסע קבוע ב63 שייאלץ להיפרד ממנו
אני יכול לומר לך שאני רואה מעזריאלי את הפקקים בדרך השלום מעליית הנוער עד למחלף כמעט ב-כ-ל שעות היום, זו תהא קטסטרופה בשביל נוסעי הקו (אלה שעוד יוכלו לעלות עליו). מי שגר (כמוני) בשכ' בורוכוב ונחלת יצחק , יעבור ל-60/160, ויתנחם בפקק כמעט זהה של עליית הנוער/ערבי נחל מכצנלסון עד ליגאל אלון. כמו שאמרתי - מערב גבעתיים ונחלת יצחק נדפקו. היו צריכים להשאיר את 63 במסלולו הוא - זה המסלול הכי פחות פקוק שלו - ביגאל אלון לכיוון צפון , זה עוד מתקדם. לכיוון דרום תמיד יש פקק בין מוזס לדרך השלום ועל דרך השלום כבר דיברתי. יהיה שמח.
זה טוב כי זה יוצר סימטריה,טוב עשו את השינוי בקו 63
דרך כיכר רמב"ם ודרך השלום ולא העיקוף והאי-סימטריות כיום.
בסימטריה יש שיפוריםזה טוב כי זה יוצר סימטריה,
אבל אני קצת חושש מהפקקים בדרך השלום. מעניין שמעכשיו תחנת האוטובוס הסמוכה לרכבת השלום, וגם זאת שמול רכבת השלום, יהפכו להיות הרבה יותר פופולריות: גם קו 9 וגם קו 63 יעצרו שם. זה שינוי מבורך, אם כי המדרכה בצד של התחנה צרה מדי בשביל כל כך הרבה ממתינים.
דפקו את תושבי גבעתיים מכל הכיווניםקו 63
המסלול לא טובקו 63
eran2020המסלול לא טוב
הנסיעה ישר ברחוב השלום עד לעזריאלי לא תהיה מועילה. אמנם מדובר בקטע כביש ישר ורחב אבל עמוס מאוד וקו 63 פשוט ייתקע שם. יש לי 2 רעיונות לשינוי המסלול : 1. במקום לנסוע ישר עד עזריאלי, קו 63 יפנה ימינה לרחוב יגאל אלון, שמאלה לרחוב מוזס ושוב שמאלה לקריה. היום ברמזור של רחוב מוזס יש רק פנייה ימינה, אולי הגיע הזמן שיעשו פנייה שמאלה לקריה? הרי בכיוון ההפוך 63 נוסע דרך גשר מוזס, אז למה גם לא בכיוון הראשון? זה יחסוך את צוואר הבקבוק של עזריאלי. 2. 63 יפנה שמאלה ברחוב עמק ברכה כמו שהוא עושה היום, אבל במקום לפנות ימינה ביגאל אלון ושמאלה לרכבת מרכז, הוא יפנה שמאלה ברחוב יגאל אלון וימינה לרחוב מוזס, וברמזור שמאלה לקריה. לפי דעתי, מסלול 2 יהיה מסלול מדהים, עם מעט פקקים.
זה מה שכתבתיeran2020
יש בעיה אין פניה שמאלה ממוזס לכיוון הקריה
זה יעשה הרבה יותר פקקים בבגין+נמיר...זה מה שכתבתי
אולי אתה יודע למה אין פנייה שמאלה לקריה? הרי יש אפשרות לעשות את זה וזה יחסוך הרבה פקקים בעזריאלי.
גם אני חשבתי כמוך כשעשו את הרחבת צומת הקרייהזה מה שכתבתי
אולי אתה יודע למה אין פנייה שמאלה לקריה? הרי יש אפשרות לעשות את זה וזה יחסוך הרבה פקקים בעזריאלי.
קו 65להשלמת השרשור - קווי דן החדשים - אזור גוש דן.
קו 3
טוב מאוד. שדרוג רחוב בן גוריון הראשיקו 65
טוב מאוד. שדרוג רחוב בן גוריון הראשי
מרחוב כיום עם נסיעות מעטות של קו 52, יהיה גם קו 65 בשינוי מסלול וקו 33 החדש. נראה רק מה תהיה התדירות של הקווים השונים (33, 52, 65 ) ביחד. נקווה לתדירות טובה.
ראוי לציין, שהמפה לא תואמת את מה שיש בbuslineקו 65
נכון - באתר יש עדכונים אחרוניםראוי לציין, שהמפה לא תואמת את מה שיש בbusline
ע"פ המסלול ששם, הקו עובר לאורך אבא הלל, ולא לאורך בן גוריון.
קו 67להשלמת השרשור - קווי דן החדשים - אזור גוש דן.
קו 3
תודה על השרשור המקיף...קו 67
האם עכשיו 67 יעבור דרך הבורסה בכל שעות היום?קו 67
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.