כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
קווים שיבוטלו לאחר הפעימה ה 2
שלום, מישהו מתנדב לרשום בבקשה אילו קווים יבוטלו לאחר הפעימה ה 2? מדברים רק על מה שהוסיפו... תודה ושבת שלום!
זה מידע חשוב שלא מופיע בשום מקום וחבל
 

Dannycom

New member
קווים שיבוטלו לאחר הפעימה ה 2
שלום, מישהו מתנדב לרשום בבקשה אילו קווים יבוטלו לאחר הפעימה ה 2? מדברים רק על מה שהוסיפו... תודה ושבת שלום!
רשימת הקווים שיבוטלו
3ד, 8, 11 (יוחלף בקו אחר בעל אותו מספר), 15 (הופך ל- 16 ומשנה מסלול), 20, 21, 27, 30, 32, 35, 44, 46, 53, 64, 72, 90, 91, 92, 94, 96א, 97, 97א, 1 חולון. מקווה שלא שכחתי משהו (אם כן, אז תוסיפו). קווים נוספים ישנו את מספרם וחלק ממסלולם בעקבות השינוי: 1, 2, 62, 73, 74א. ישנם מסלולים שישמרו על מספר אך ישנו את מסלולם ללא היכר כמו 26, 42, 65 ועוד. צריך להתעדכן בפרטים וללמוד אותם.
 

אוהד11

New member
רשימת הקווים שיבוטלו
3ד, 8, 11 (יוחלף בקו אחר בעל אותו מספר), 15 (הופך ל- 16 ומשנה מסלול), 20, 21, 27, 30, 32, 35, 44, 46, 53, 64, 72, 90, 91, 92, 94, 96א, 97, 97א, 1 חולון. מקווה שלא שכחתי משהו (אם כן, אז תוסיפו). קווים נוספים ישנו את מספרם וחלק ממסלולם בעקבות השינוי: 1, 2, 62, 73, 74א. ישנם מסלולים שישמרו על מספר אך ישנו את מסלולם ללא היכר כמו 26, 42, 65 ועוד. צריך להתעדכן בפרטים וללמוד אותם.
יבוטלו גם 28, 29 ו- 45, בקווי בני ברק יחולו
שינויים למעט 18 ב', ובקווי חולון יחולו שינויים ב- 1 שייהפך ל- 11, 4 ו- 5
 

dctgdctg

Member
רשימת הקווים שיבוטלו
3ד, 8, 11 (יוחלף בקו אחר בעל אותו מספר), 15 (הופך ל- 16 ומשנה מסלול), 20, 21, 27, 30, 32, 35, 44, 46, 53, 64, 72, 90, 91, 92, 94, 96א, 97, 97א, 1 חולון. מקווה שלא שכחתי משהו (אם כן, אז תוסיפו). קווים נוספים ישנו את מספרם וחלק ממסלולם בעקבות השינוי: 1, 2, 62, 73, 74א. ישנם מסלולים שישמרו על מספר אך ישנו את מסלולם ללא היכר כמו 26, 42, 65 ועוד. צריך להתעדכן בפרטים וללמוד אותם.
גם 86,
 

dctgdctg

Member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
למנהלי הפורום - האם ניתן לנעוץ או לצרף לכאן
את השרשורפלצת? הוא עדיין מאוד רלוונטי ולא מיצה את עצמו
 

Dannycom

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
ובינתיים שינוי ראשון במפת הקווים
הוא לא התפרסם עדיין באתר "הקו החדש" אך יש ידיעות על כך מאתר אגודת הסטודנטים של אונ' תל אביב. השינוי הוא בקו 126 שיקיף מעתה את אוניברסיטת תל אביב ויסיים ברכבת האוניברסיטה. פרטים נוספים על המסלול החדש ושינויים אחרים בפוסט עדכון הבא: http://tahbura.wordpress.com/2011/06/04/route126/
 

אוהד11

New member
ובינתיים שינוי ראשון במפת הקווים
הוא לא התפרסם עדיין באתר "הקו החדש" אך יש ידיעות על כך מאתר אגודת הסטודנטים של אונ' תל אביב. השינוי הוא בקו 126 שיקיף מעתה את אוניברסיטת תל אביב ויסיים ברכבת האוניברסיטה. פרטים נוספים על המסלול החדש ושינויים אחרים בפוסט עדכון הבא: http://tahbura.wordpress.com/2011/06/04/route126/
לשינוי ב- 126; לשם מה שינוי המספר של 15
ל- 16 ? האם כדי להוסיף בלבול ? בלבול דומה ייצרו בחולון, כאשר קו 2 ייהפך ל- 72, ואילו בחולון יפעילו את 2, כאשר חלק מהמסלול של שני הקווים יחפוף. למה לבלבל את האנשים ? הרי לא חסרים מספרים, ביחוד ש- 1 של אגד ישתנה ל- 11
 
ובינתיים שינוי ראשון במפת הקווים
הוא לא התפרסם עדיין באתר "הקו החדש" אך יש ידיעות על כך מאתר אגודת הסטודנטים של אונ' תל אביב. השינוי הוא בקו 126 שיקיף מעתה את אוניברסיטת תל אביב ויסיים ברכבת האוניברסיטה. פרטים נוספים על המסלול החדש ושינויים אחרים בפוסט עדכון הבא: http://tahbura.wordpress.com/2011/06/04/route126/
126 לא אמור להיות אגד?
לאגודה יש הסדר עם דן.איך זה מסתדר אגודן עם קו אגד?
 

mister K

New member
ובינתיים שינוי ראשון במפת הקווים
הוא לא התפרסם עדיין באתר "הקו החדש" אך יש ידיעות על כך מאתר אגודת הסטודנטים של אונ' תל אביב. השינוי הוא בקו 126 שיקיף מעתה את אוניברסיטת תל אביב ויסיים ברכבת האוניברסיטה. פרטים נוספים על המסלול החדש ושינויים אחרים בפוסט עדכון הבא: http://tahbura.wordpress.com/2011/06/04/route126/
אם התדירות של 70 תישאר כמו שהיא, יהיה רע...
קו 70 חייב להיות מתוגבר. אחרי ביטול 45, 64 וקיצור 7ב, 70 בעצם יישאר הקו היחיד שיקשר בין תל השומר לכל אזור רמת גן/בני ברק וגם הקו העיקרי שיקשר בין תל השומר לבר אילן. בנוסף סביר להניח שביטול הקישור בין גבעת שמואל לתל השומר וכן ביטול קו 35, יוסיפו עוד הרבה נוסעים לקו 70. על כן הקו חייב לפעול בתדירות של 8-9 דקות לפחות במשך כל היום ובשעות העומס 5-7 דקות. בוודאי שלא להשאיר את הלו"ז הנוכחי של אוטובוס פעם ב-12 דקות ואחרון ב-20:30. ואפרופו קו 35, כיום רוב החיילים שמגיעים לתל השומר מחוץ למטרופולין תל אביב, עוברים דרך התמח"ת ונוסעים בקו 35. ב-1/7 יהיה שמח כשהם יגלו שאין להם אוטובוס מהתמח"ת ואפילו לא מקרבתה.
 
אם התדירות של 70 תישאר כמו שהיא, יהיה רע...
קו 70 חייב להיות מתוגבר. אחרי ביטול 45, 64 וקיצור 7ב, 70 בעצם יישאר הקו היחיד שיקשר בין תל השומר לכל אזור רמת גן/בני ברק וגם הקו העיקרי שיקשר בין תל השומר לבר אילן. בנוסף סביר להניח שביטול הקישור בין גבעת שמואל לתל השומר וכן ביטול קו 35, יוסיפו עוד הרבה נוסעים לקו 70. על כן הקו חייב לפעול בתדירות של 8-9 דקות לפחות במשך כל היום ובשעות העומס 5-7 דקות. בוודאי שלא להשאיר את הלו"ז הנוכחי של אוטובוס פעם ב-12 דקות ואחרון ב-20:30. ואפרופו קו 35, כיום רוב החיילים שמגיעים לתל השומר מחוץ למטרופולין תל אביב, עוברים דרך התמח"ת ונוסעים בקו 35. ב-1/7 יהיה שמח כשהם יגלו שאין להם אוטובוס מהתמח"ת ואפילו לא מקרבתה.
לא רק חיילים, גם המון חולים ומטופלים נעזרים
בקו הזה, ולא ברור תחת איזו השפעה היה המתכנן שהחליט שזה קו מיותר במערכת.
 

אורי404

New member
אם התדירות של 70 תישאר כמו שהיא, יהיה רע...
קו 70 חייב להיות מתוגבר. אחרי ביטול 45, 64 וקיצור 7ב, 70 בעצם יישאר הקו היחיד שיקשר בין תל השומר לכל אזור רמת גן/בני ברק וגם הקו העיקרי שיקשר בין תל השומר לבר אילן. בנוסף סביר להניח שביטול הקישור בין גבעת שמואל לתל השומר וכן ביטול קו 35, יוסיפו עוד הרבה נוסעים לקו 70. על כן הקו חייב לפעול בתדירות של 8-9 דקות לפחות במשך כל היום ובשעות העומס 5-7 דקות. בוודאי שלא להשאיר את הלו"ז הנוכחי של אוטובוס פעם ב-12 דקות ואחרון ב-20:30. ואפרופו קו 35, כיום רוב החיילים שמגיעים לתל השומר מחוץ למטרופולין תל אביב, עוברים דרך התמח"ת ונוסעים בקו 35. ב-1/7 יהיה שמח כשהם יגלו שאין להם אוטובוס מהתמח"ת ואפילו לא מקרבתה.
ללא ספק פגעו באזור תל השומר ובר אילן
 

amit1270

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
עוד התייחסות לרה-ארגון
http://eliavism.wordpress.com/2011/06/01/מחשבות-ראשוניות-על-הרפורמה-בתחבורה-הצ/
 

droriko

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
33 יוצא כל 20 דקות? מה הם נורמלים?
עד שעשו קו טוב אז גם אותו הורסים?
 

Itzik200

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
קו 243 יפסיק לעבור בבת ים?
 

Itzik200

New member
כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7
לא קופץ למעלה יש לי שאלה? לפי המפות החדשות שמתי לב שקווים 40 , 6 שהיו נוסעים מבלפור ליוספטל יותר לא יעברו שם , כמו כן גם קו 42 ש"הצטרף" לטור הארוך של קווים למרינה בלבד מה שמשאיר את יוספטל ריק מתחבורה ( בקטע מבלפור מזרחה ). לא ברור לי הניתוק הזה של קווי דן ביוספטל , מדוע כל הקווים מסיימים במרינה? במסוף של בית העלמין יהיו רק 2 קווים 18 , 141 מסוף מרינה עם 8 קווים... לא ברור לי איך המסוף הקטן יתמודד עם כמות גדולה כזו של קווים???
מה קווים כמו 19, 140 ו-26
נותנים לתושבי בת ים? 26 החדש במיוחד לא נותן מענה לכלום הם קווים שלא עוברים כמעט בעיר ורחוקים נותנים מענה לתושבי הרחובות המזרחיים בלבד
 
מה קווים כמו 19, 140 ו-26
נותנים לתושבי בת ים? 26 החדש במיוחד לא נותן מענה לכלום הם קווים שלא עוברים כמעט בעיר ורחוקים נותנים מענה לתושבי הרחובות המזרחיים בלבד
תפקידם הוא רק לתת מענה לתושבי הרחובות המזרחיי
ם בלבד ולא נטען אחרת. לשאר בת-ים-יש קווים אחרים. ולגבי קווי 19/140-הם מלכתחילה לא קשורים לרפורמה הנוכחית.
 

Itzik200

New member
תפקידם הוא רק לתת מענה לתושבי הרחובות המזרחיי
ם בלבד ולא נטען אחרת. לשאר בת-ים-יש קווים אחרים. ולגבי קווי 19/140-הם מלכתחילה לא קשורים לרפורמה הנוכחית.
אבל ככה מבטלים קווים בלי לתת חלופה?
איך אפשר עכשיו להגיע לקריית החינוך ממרכז בת ים? יש את קו 125 אבל הוא עובר פחות או יותר איפה שקו 26 עובר בבת ים היה יותר חכם לשנות טיפה את המסלול של 125 למרכז בת ים ולחלק המזרחי יש גם ככה את 26 הרגיל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה