כיסוי ביטוחי - דחוף

SHIRLIHA

New member
כיסוי ביטוחי - דחוף

היי היתכן מצב בו עמדתי בתחנת אוטובוס, אוטובוס נכנס בי וכעת חברת הביטוח של האוטובוס טוענת שתשלם רק חלק מהנזק בשל עמידתי בתחנה? אם כן - מה הבסיס החוקי לכך?
 
תשובה

ככל הנראה חברת הביטות מנסה לטעון לרשלנות תורמת כלשהי שלך מאחר ואסור היה לך לעמוד שם. תתעקשי ונהלי מו"מ לגבי ההפרש...
 

SHIRLIHA

New member
הסתכנות מרצון?

הם טוענים להסתכנות מרצון והם מוכנים לשלם רק 80%, זה סביר? בהתחשב בעובדה שעצרתי לרגע בתחנה לשאול כיצד מגיעים למקום מסויים? מה אני יכולה לטעון במומ על מנת לשפר מצבי?
 
האם האטת או עצרת עצירה מוחלטת?

כמובן שהאטה ולא עצירה מוחלטת מסייעת לך. האם הרכב גדול או קטן? כמובן שרכב גדול שלא ניתן לפספס עדיף לעמדתך על פני רכב גדול וכהנה וכהנה. אם המדובר בהפרש גדול (20% מכמה?) אולי שווה להתחיל הליך של תביעה (או מכתב מעו"ד..) שילחיץ אותם קצת.
 

SHIRLIHA

New member
עצרתי באופן מוחלט

עצרתי עצירה מוחלטת, ומדובר ברכב גולף. הסכום הוא כ15000 ש"ח כך ש20 % זה 3000 ש"ח. מה אני אוכל לטעון כדי להפחית את הסכום (אני לא יכולה לפנות לעו"ד - אין לי תקציב) האם לא סוכן הביטוח שלי אמור לטפל בזה? כי עד עכשיו אני התעסקתי ישירות עם מחלקת תביעות של אגד?
 
הוא לא חייב לטפל בזה..

שלחי מכתב בדואר רשום, העלי את כל הטענות, העלית ודרשי את מלוא הנזק. אם לא יסכימו, עשי חושבים והחליטי האם את רוצה לפנות לבית המשפט בגלל הסכום הזה.
 

mol3

New member
הם סתם מנסים להתחמק.. אופייני

אין קשר בין עצירה בתחנת אוטובוס והסתכנות מרצון ואין שום אשם תורם. נהג האוטובוס צריך לקחת בחשבון גם רכב העומד בתחנה. אם היה הורג אותך כי היית על אופנוע, האם היה יכול לטעון לחפות, כי אסור לך לעמוד שם ?. חברת הביטוח של אגד מנסה בזמן האחרון להתחמק מתביעות תשלום ואני מכיר זאת מסביבתי הקרובה. אל תוותר, פנה לעו"ד המטפל בתביעות ביטוח.
 
למעלה