כיצד לבחור את המשרה המתאימה ביותר עבורכם?

בראיון עבודה המועמד יכול לבחון עד כמה המשרה מתאימה לו בנוסף למעסיק שבוחן אותו למשרה. בתחום ההייטק הישראלי הביקוש גובר על ההיצע ונדרשים אנשים איכותיים ומקצועיים. יכול להיות מצב בו תצטרכו לבחור בין שתי משרות ותצטרכו לבחור את המשרה האידיאלית ביותר עבורכם. לאנשים רבים התשובה מאוד ברורה- המשרה בה השכר גבוה יותר היא אטרקטיבית יותר בשבילם. אך כסף זה לא הכל, ולכן חשוב שתחשבו על כמה נקודות שעליכם לבחון בסיטואציה כזאת:​

  1. עצרו רגע לחשוב: האם מה שאני מחפש\ת קיים בעבודה הזאת? מה חשוב לכם ורציתם למצוא בעבודה החדשה שלכם? האם בעבודה הקודמת שלכם לא התאתגרתם מספיק? האם השעות לא התאימו לכם? האם לא נהנתם מבחינה חברתית? האם הנסיעות הקשו והתישו אתכם? אל תתנו להצעה טובה לסנוור אתכם- זכרו מה הפריע לכם בעבודה הקודמת ובחנו מה מבין שתי המשרות המוצעות לכם עונה לצרכים שלכם באופן המיטבי ביותר.
  1. הנתונים האישיים שלכם יכולים להשתנות, ולכן חשבו והקשיבו לעצמכם לזמן קצר בשקט מה המשימות שגרמו לכם סיפוק והאם אתם נהנים בהן מהדרך ומהתוצאה? איזו משתי המשרות יכולה לאפשר לכם אפשרות להתקדם בעתיד ובאיזה תחום הייתם רוצים להתקדם? בנוסף, אם אתם בתחילת דרככם תוכלו לחפש משרות הייטק ללא ניסיון.
  1. לפעמים אין מה שיפנה אותכם לתשובה הכי נכונה עבורכם. הקשיבו למה שאתם חושבים ולאינטואיציה שלכם- כי לרוב תחושות בטן לא משקרות ואתם תדעו הכי טוב איזה מקום הכי נכון עבורכם.
באתר שלנו אקספוינט תוכלו לחפש מגוון משרות בתחום ההייטק וגם משרות הייטק ללא ניסיון, לפרטים נוספים צרו קשר>>>
 
למעלה