כיצד להמנע מנוכלים בEBAY

Treker

New member
כיצד להמנע מנוכלים בEBAY

למרות שEBAY הוא מקום מצויין לקנות מציאות ומוצרים נדירים מאנשים הגונים, לעיתים קרובות, נוכלים מנסים להונות לקוחות ולשים ידיהם על כספם. לשמחתך, לעיתים קרובות תוכל לקבל את כספך בחזרה דרך פניה לEBAY, אך מוטב לנהוג בכמה צעדי מנע על מנת לוודא שלא תרומה מלכתחילה. 1. בדוק את הרקע של המוכר ואת מס' הפידבקים שלו - זוהי הדרך המהירה ביותר מכיוון שהיא הגלויה ביותר. לרוב, חפש לקנות מוצר מסוחר שמוכר בכמויות רבות (1000+) ורייטינג חיובי של 98% או יותר. היה חשדן לרייטינג הנמוך מ97%, שלושה מתוך 100 קונים יכולים להיות רמז למוכר בעייתי. 2. השתמש בשירותי PAYPAL לביצוע הרכישות - PAYPAL הינו בבעלות EBAY. PAYPAL הינו חשבון בנק וירטואלי המאפשר לך לשלוח כסף מידית לכל אחד בעל חשבון דואר אלקטרוני ולהעביר כספים מ\אל חשבון הבנק שלך (לא תמיד עובד בישראל - תלוי בחברת כרטיס האשראי). כאשר יש חשד להונאה, חשוב ליצור כמה שיותר ניירת על מנת שניתן יהיה לעקוב אחר הרמאי, PAYPAL מייצר זאת בשבילך. למען בטחון כספך, שלם בכרטיס אשראי, תכונה נתמכת בPAYPAL. 3. לעולם אל תשתמש בהעברת כספים אלקטרונית - העברה אלקטרונית לאדם שאינך מכיר באופן אישי. העברה אלקטרונית נועדה להעברת כספים לחברים ובני משפחה במקרי חרום. מרגע שביצעת תשלום בהעברה אלקטרונית, קשה עד בלתי אפשרי לקבל חזרה את הכסף. אם המוכר מבקש העברה אלקטרונית כגון WESTERN UNION כל פעמוני האזעקה שלך אמורים לצלצל. If it sounds too good to be true, it probably is. While you occasionally might find significant deals online, don’t expect to be buying premium jewelry or fancy electronic equipment for pennies on the dollar. Make sure to use common sense when shopping around. 4. אם זה נשמע טוב מדי, כנראה שזה באמת כך - אם ראית PS3 ב150 פאונד, קרוב לודאי שהמוכר רמאי (PS3 חדש עולה 430 פאונד לערך). הפעל את הראש.
 

מאיהmaya2

New member
Treker,עם איזה כרטיס אשראי ישראלי אפשר להעביר

כספים מ PAYPAL לחשבון ישראלי? ממה שאני הבנתי אין דרך כזו ואם אני מוכרת ב-EBAY אין לי ברירה אלא לקנות עם הכסף שנצבר בחשבוני,כי את הכסף אין דרך להעביר לישראל אשמח על תשובתך, מאיה
 

מאיהmaya2

New member
תיקון קטן, עכשיו קראתי על ETRADE. אבל לפי מה

שכתבת יש גם דרך אחרת,עם כרטיס אשראי ישארלי. אשמח לשמוע עליה. מאיה
 

ACE OF SPADES

New member
אני לא יודע למה את מתכוונת מאיה

כי קראתי את מה שטראקר כתב ואני לא מוצא את זה בתוך הטקסט . או זה כתוב בסבטקסט
?
 

מאיהmaya2

New member
הנה אני מעתיקה את המשפט

" PAYPAL הינו חשבון בנק וירטואלי המאפשר לך לשלוח כסף מידית לכל אחד בעל חשבון דואר אלקטרוני ולהעביר כספים מ\אל חשבון הבנק שלך (לא תמיד עובד בישראל - תלוי בחברת כרטיס האשראי).
 

ACE OF SPADES

New member
אוקי , את צודקת וזה לא הכי ברור אבל

כוונת המשורר היתה שלהעביר כספים אל חשבון פיי פל לא תמיד עובד עם כל כרטיס אשראי . אבל לא משנה איזה כרטיס יש לך להעביר כסף לארץ לא ניתן . זה עובד בשיטה כזאת: אל פיי פל , הפקדה = העברה בכרטיס אשראי , הכסף עובר מחשבון הבנק אל החשבון בפיי פל באמצעות הכרטיס. מ-פיי פל , משיכה = הכסף עובר באמצעות העברה בנקאית , מזינים פרטי חשבון בנק באתר פיי פל ונותנים פקודת העברה , פיי פל מעבירים את הכסף לחשבון הבנק שרשמת באתר. לכן רק בהפקדה אנחנו משתמשים בכרטיס אשראי , במשיכה אין כבר חשיבות לכרטיס . פיי פל לא מאושרים להעביר כספים לבנקים בארץ . עד שהם לא יאושרו ויחתמו על הסכמים עם הבנקים בארץ אין סיכוי שתצליחי להעביר לכאן , לא משנה באיזה כרטיס מדובר.
 

ACE OF SPADES

New member
יפה כתבת ! אני מכניס למאמרים תחת

נושא : צעדי מנע מרמאויות. ואני יוסיף עוד כמה שורות.
 

ליבי א

New member
לגבי הפידבקים החיוביים

הרי אחרי שקנית ואתה אמור להשאיר פידבק, אם תשאיר פידבק שלילי - אז ברור שתקבל מהמוכר פידבק שלילי וככה מוכרים אחרים לא ירצו לסחור אתך ואתה בעצם הורס לעצמך את מאזן הפידבקים. ולכן קרה כבר כמה פעמים שהשארתי פידבק חיובי בלית ברירה כדי לא לחטוף פידבק שלילי. כך יוצא שמאזן הפידבקים של המוכר לא תמיד משקף את חיוביותו. האם יש לכם רעיון כיצד להתגבר על זה? תודה וכמובן, מזל טוב בפעם האלף על הפורום. מסתבר שיש הרבה קונים ישראלים באיביי.
 
למעלה