כיצד מתמודדים במציאות

my sunshine

New member
כיצד מתמודדים במציאות

רבת לחצים? כמה לחצים אנו חווים? בעבודה, בבית , עם הילדים, עם החברים? לעתים נדמה כי החיים הם מחזור מתמשך של לחצים. אחד נגמר, השני מתחיל. איך מתמודדים עם הרגשות, עם הלחץ ? נועם גורדון , פסיכותרפיסט קוגנטיבי-התנהגותי, יעמוד לרשותכם בכל שאלה בנושא.
 
רגשות מבוססים על האופן בו אנו חושבים ופועלים

כישראלים, כהורים, כבני זוג, כבעלי קריירה פעילה או לשעבר - אנו חווים לחצים כלכליים, ביטחוניים, משפחתיים, תעסוקתיים, טכנולוגיים ונוספים. לעיתים נדמה שהלחצים האישיים לא נגמרים אלא רק מחליפים זה את זה. קל מאוד להגיע למצוקה ולעיתים גם לייאוש. לחץ מתמשך הנובע מגורמים שונים לאורך זמן הוא מזיק ומציק. לתחושת המצוקה ביטויים מוחשיים בהתנהגות שלנו, כמו גם ביטויים פיזיולוגי (מחושי בטן, הזעה, דופק מהיר, רעד ועוד) ולכן ניתן לצפות בה. רגש המצוקה לכשעצמו הינו פנימי, אישי ואינו בא לידי ביטוי חיצוני כלשהו ולכן על מנת לאתרו יש לעמוד על מקורותיו. כיצד מתמודדים עם המצוקה במציאות רבת לחצים? רבים טוענים כי "עם רגש לא ניתן להתווכח" והם צודקים. אך חשוב להבין כי לכל רגש שאנו חשים ובכלל זה מצוקות שונות, יש מקור קוגניטיבי (הָכָּרָני). כלומר, הרגשות שאנו חשים מבוססים על האופן בו אנו חושבים ופועלים. מכאן, שהדרך הטובה ביותר לשינוי של תחושות ורגשות היא שינוי אופן החשיבה והפעולה. היכולת להבין וליישם תובנה זו היא מקור לעוצמה ופתח לשינוי דפוסי ההתמודדות עם לחצים ומצוקות שאנו חווים בחיי היום-יום, לכיוון חיובי ואפקטיבי יותר. אני אעמוד לרשותכם בפינה וירטואלית צנועה זו ואשמח לנסות ולסייע ולוּ במעט בהקלה על ידי זיהוי המחשבות והאמונות המזיקות ומחוללות המצוקה, הבנת האופן בו הן מזיקות ואימוץ חלופות חיוביות שיחוללו את השינוי הרצוי. המידע שיימסר במסגרת הפורום הינו מידע כללי וראשוני בלבד, ואינו מהווה תחליף לקבלת טיפול/ייעוץ מקצועי.
 
מברכת על היוזמה...

מהיכרותי האישית/חברית איתך... יודעת כמה יש ביכולתך לתרום.
 

my sunshine

New member
כאן נמחקה הודעה

הודעות מהסוג אשר מנסה לחסל חשבונות, אינן מתאימות לשרשור זה. ניסיתי לשלוח לך [כותבת ההודעה] מסר, אך תיבת המסרים אינה עובדת. לשאלתך בנוגע לתעודות ונסיונו המקצועי, נועם גורדון יענה. שרשור זה הינו רציני ובא לתת מענה לכאלה שזקוקים לכך, אנא אל תהפכו את זה למשהו ציני, פוגע ושאינו במקום. הודעות פוגעות יימחקו.
 
שטויות במיץ עגבניות

השאלה לגיטימית האם הוא מתמחה או סיים התמחות? כמה זמן אחרי התמחות יש לו ניסיון יכולת להציג אותו ולצבוע באדום רק בשל הערכתך האישית וללא שם התואר וכיון שהאדרת אותו בשם תוארו זכותו של הקורא לשאול הוא ידידך זו במה לא רעה להשיג לקוחות וזה לגיטימי . במציאות אדם יבקש להציג בפניו תעודות ורשיונות בוירטואליה יבקש אדם לדעת ולקבל מידע לגבי שנות נסיון מקצועיים ולא יסתפק רק בהמלצה וגם לגיטימי לציין שאיש "מקצוע" זה או אחר עשה שימוש ציני במידע וידע שיש לו על אחר וזו עובדה שיש להציגה אחרת ישתמע כאילו יש כאן לשון הרע לכן הוצגה דוגמה של מי שנפגעה משימוש במידע אישי שעשה הבחור נסי להיות אוביקטיבית ואו לחילופין מחקי גם את זה מציג אותך לא פחות
 

my sunshine

New member
לבקש

תעודות ו/או נתונים על התמחות, זה לגיטימי. מה שאת כתבת בהודעה שנמחקה, היה מעבר לזה. פרסמת תכנים מפורום אחר וממסרים וזה נוגד את כללי
כללי תפוז חלים על כל גולש , ללא קשר להיכרות אישית או וירטואלית. לכן, אם את רוצה לחסל חשבונות עם מישהו, זה לא המקום. יום טוב לך.
 
אין צורך במסרים נועם .

רשום לקורא ולכותב כאן כמה זמן אתה אחרי התמחות וכמה נסיון מעשי יש לך אחרי קבלת התואר וההתמחות. גם אם תספר שזה זמן קצצצר זה לא מוריד מידענותך ואו מהאינטרס לעזור ולמצא לקוחות ,זה לגיטימי . אך מן הראוי שהמנהלת שמביאה לכאן אנשי מקצוע תתן מידע לגבי פרט זה אחרת כל מי שחושב שהוא מומחה גדול רק כי יש לו התואר יפתח מייד קליניקה וירטואלית וכל מי שחבר אישי שלה והוא בעל מקצוע יוצג לא נכון וינצל במה שכזו במציאות וגם בוירטואליה אפשר לראות מה קורא עם התחום המקצועי הניקרא קוצינג כל מי שעבר קורס הופך למטחנת כסף על חשבון תמימים וקשי יום וטרם השכילו לתחם מינהלית ורישמית דרך העיסוק איך שהוא לא מעט פסיכולוגים ועו"ד השיגו לקוחות בדרך הפירסום והבמה הוירטואלית וזה כי הציגו לא רק את תוארים וזה מה שגברת מנהלת לא מבינה ולוקחת את זה למקום חסר רמה של חיסול חשבונות וכו' ונכון אתה רחוק מלהיות טלית תכלת בכל הנוגע לציניות העלבה ועוקצנות תוך שימוש בידע והיכרות אישית דוגמה אחת מיני רבות ניתנה אך מי כמוך יודע שאכן זה כך אצא לי מכאן אחזור לפורומים אחרים שאני פעילה בהם אין פלא מקריאה בארכיון שפעילות רבה ואו מענינת אין כאן ובשבילך זו רק קרש קפיצה לפורום פעיל יותר בהצלחה בכל מקרה . מקריאה יש לך מה להציע אין ספק רק שדברים באישיותך תמיד יפריעו לך בדרך ויזיקו לעיתים לאחר ואת מוזמנת למחוק .
 
אני קראתי...

בתגובה של נועם ל"גברת מנהלת",את המשפט הבא... "המידע שיימסר במסגרת הפורום הינו מידע כללי וראשוני בלבד, ואינו מהווה תחליף לקבלת טיפול/ייעוץ מקצועי" וזה כנראה מה שתקבלי כאן אם תציגי לנועם איזו שאלה בתחום עליו הוא אמון במסגרת הזו. הוא לא יטפל בך,הוא במקסימום יתן לך כיוון חשיבה שאולי לא היה לך קודם. אם תלכי אליו לטיפול פרטני ופרטי...זכותך וחובתו להראות לך את תעודותיו המקצועיות ואף את רשיונו לעסוק בתחום(ובהתאם לכך גם תשלמי לו עבור הטיפול)... כאן...אין לו שום מחוייבות לכך. כאן...הוא מתנדב. בדיוק כמו עו"ד גלוקשטד בפורום גו"ג...היא איננה מחוייבת להראות לך שום תעודה שלה,תרצי תקחי...לא תרצי אל תקחי. ומותר לך גם לומר לו תודה על יוזמתו להתנדב...אבל זה רק בתנאי שחונכת לכך.
 
למעלה