כישלון בקטגוריה אחת, הצלחה בקטגוריה אחרת

כישלון בקטגוריה אחת, הצלחה בקטגוריה אחרת

היי חברים ואנשי שיווק נהדרים,
אני כותבת עבודה בשיווק בנושא אמוציונליות בשיווק ומתארת שינוי ב"מותג" שמעון פרס - מפוליטיקאי כושל למדינאי נערץ.
האם מישהו מצליח לחשוב על מוצר כלשהו שכשל תחת קטגוריה אחת ואחרי שינוי של קטגוריה /הגדרה- הפך להצלחה?
פרסים למוצא הישר.
תודה, ליטל
 
מרלבורו דוגמא טובה, ויש עוד כמובן...

וזה מה שיש לויקי לומר על מרלבורו:: במקור הסיגריות שווקו לנשים תחת הסיסמה "Mild As May", ומסע הפרסום ציין שלא נשארים עליהן כתמי שפתון. שיטת שיווק זו נכשלה, וכתוצאה מכך נעשה שינוי קיצוני במיתוג הסיגריה, באמצעות איש המרלבורו - בוקר קשוח המעשן מרלבורו, שעמד במרכז מסע הפרסום לסיגריה משנות השישים עד שנות התשעים.
 
לפולניה, דוגמא נוספת, שוק הבייגלה..

היה בסטגנציה (קיפאון) שנים רבות,עד שהיצרנים ובראשם "אסם", הבינו שצריך אולי לעשות ריענון למוצר, שהפך להיות עם דימוי מיושן, ולא כל כך רלבנטי לתרבות החטיפים העכשווית, מה עשו? "השטיחו" את המוצר , והפכו את אותו מוצר ל.."שטוחים", אותו הדבר בדיוק, רק "שטוח ודק" , גם הצליחו לעורר את השוק, וגם העלו את המחיר לאותה כמות.
 
למעלה