ככה לא מוכרים פסטול

ככה לא מוכרים פסטול

ככה לא מוכרים פסטול

אני מעריץ את פסטול, במיוחד את תפיסת העבודה הכוללת. הם יקרים - ובצדק - כי מרבית כלי וסביבות העבודה מפס הייצור הפסטולי שווים זהב. הם גם חדשנים, נועזים ומייצרים כלי עבודה בגרמניה ולא במפעל בו מנת היום היא ברווז פקין.

ואני מאמין לפסטול. לא תהא זו בגדר חדשה מרעישה שאקנה פסטול - גם אם מדובר במצעי מיטה. למען האמת, אני מקדיש יותר זמן לפסטול - ואף לקבוצת פלדר, אבל על כך בהזדמנות אחרת - מאשר האדם הממוצע מקדיש לשינה.

עכשיו נוכל לפטפט קצת על איך יבואן פסטול בישראל - כלומר אתה אדון שריזלי - נכנס לתמונה. קח אויר כי אני הולך להיכנס בך קשה וחזק - ואף זאת בצדק.

ראשית, גש למטה פסטול בוונדלינגן והחזיר את רישיון הייצוג שלך - לחצי שנה לפחות. שנית, מחק את אתר האינטרנט של אברהם שריזלי ובנו לאלתר. מדובר במוצר שילד בכיתה ז׳ היה חוכך בדעתו אם הוא ראוי להגשה בחוג העשרה לגרפיקה. זהו אתר נטול מידע, נטול מחירים ונטול מקצועיות. המידע היחיד הוא מספר טלפון, לצד כמה תמונות דהויות. ואם תתקשר? אה, כן. מישהו או מישהי יענו. רק שלצפות לקבל תשובה מקצועית, מפורטת או מתומחרת, ובכן לא בבית ספרנו.

זהו אתר שמצטיין רק בדבר אחד - להבריח את הלקוח. חוויית הקנייה שואפת לאפס, כפי שהגולש הישראלי מורגל לראות באתרי כלי עבודה - ואולי באתרים דוברי עברית בכלל - אבל, שוב, על כך בהזדמנות אחרת.

ואז תפנימו שפסטול הוציאה מוצרים חדשניים להפליא, שפרוטול נקנתה על ידי פסטול ושהשנה היא 2019. הפעם החברה מציגה ליין מדהים של כלי עבודה היברידיים. מעכשיו אפשר להנות משתי העולמות - חשמלי ונטען. זו מהפכה פסטולית טיפוסית - פיתרון פשוט אבל גאוני. הנה דומינו חדש עם מתאמי חיבור מתברגים, מולטי טול נטען וחשמלי - מאובזר כדבעי בתצורות משתנות. והנה הרוטקס האהוב, מלך מלכי השיוף, מחליק בידך ללא כבלים - וראו זה פלא סוללת החמש אמפר מתקשרת ישירות לשואב האבק בכבודו ובעצמו. הכצעקתה?

עיניך הרואות, אדון שריזלי, הכלים הטובים בעולם הפכו לטובים יותר. והרשימה ארוכה. אייה הם, לכל הרוחות, באתרך?! וכלום אין קבלן, בארצנו האהובה, הראוי לעשות בהם שימוש? וכלום אין לקוח הראוי לקבל סביבת עבודה נטולת אבק ולכלוך?

בהזדמנות זו עדכנו את הנציגים הטלפוניים שלכם - ובכלל את העובדים - לגלות בעצמם תכונה חדשה: מקצועיות, ואולי טיפה אדיבות. לא, מחיר שואב אבק בסיסי של פסטול לא יכול לעלות 8000 ומשהו ש״ח. לא, יש כבר בלוטות׳. לא, אני יודע שיש 48 ליטר אבל אני מתעניין ב-26 ליטר ובאביזרים השונים שניתן לצוות לו. ולא, אני לא חאפר קמצן - ובכל זאת נחוץ לי לדעת מהו המחיר. וכן, יש לי מחשב עם אינטרנט באנגלית - היית מאמין - והנה אני גולש בעיניים כלות באתר של פסטול אנגליה ובא לי לקנות כמעט הכל.

וכך ייראה בדיוק האתר החדש שלכם. מוקדש רק לפסטול, על בסיס הפלטפורמה העולמית בתרגום בהיר לעברית. אתר ידידותי, משולב סרטונים, מחירים, באנדלים. אתר שיגרום ללקוח לרצות ללקק את מסך המחשב או הטאבלט. ובסופו של דבר לרכוש את הכלים וסביבות העבודה הטובים בעולם. ואתם גם תספקו את האחריות הפסטולית הנודעת - שלוש שנים, בלי שום שאלות.

ומה בעניין המחיר אתם נזעקים. כלום אין זהו עיקר העיקרים?! לא, לא. זו בדיוק הטעות שלכם. לקוח יודע הוא לקוח שמוכן להוציא יותר. אבל הכל יקר פה, שא מבטך אדוני לעלויות היבוא, שא עיניך למחסן החלפים... היכן רחמיך, לקוח. אתה בוודאי מתבדח. והנה, שכר הדירה עלה בשלושה אחוזים רק בשנה האחרונה...

הבלים. גם לפסטול אנגליה יש הוצאות. אתם תמכרו בדיוק כמוהם פלוס שלושה אחוזים. ובשל העלייה במכירות - תרוויחו יותר. ובעיקר תרוויחו כבוד עצמי, סיפוק, לקוחות מרוצים. ותוך שנה אף תוכלו להרוויח ביושר את היותכם יבואן פסטול ישראל.

אבל במצב הקיים לא תגיעו לשום מקום. כי ככה לא מוכרים פסטול. ככה לא מוכרים במבה.

בכנות,
דה-ברושי

נ.ב.,
תורגם לאנגלית ונשלח למטה פסטול.
 
למעלה