כלב - אל תאכל לי את העציצים

רונית32

New member
כלב - אל תאכל לי את העציצים ../images/Emo10.gif

אהלן, אני מחפשת רעיונות איך לאלף את הכלבה שלי לא לאכול עצים בעציצים שלי. זו משימה שנראת לי כמעט בלתי אפשרית ! בלילה הכלבה משתלטת על איזה עציץ מיסכן ובבוקר מוצאים אותו עם ענפים שבורים, חפור, וחתיכות ענפים לעוסות על הריצפה. צעקתי על הכלבה בבוקר תוך כדי הצבעה על הנזק, שמתי אותה בעונש (באמבטיה) נתתי לה פליק קטן עם עיתון. אבל נראה שזה לא עוזר והיא תעשה את זה שוב ... מה אפשר עוד לעשות ? (הכלבה בת שנה וחצי)
 

טל קר

New member
כמה דברים

קודם כל העונש לכלבים צריך להיות מיד אחרי המעשה כדי לפתח אצלהם התנייה. אם רק בבוקר את מענישה אותה היא לא מבינה את הקשר שבין הסיבה והתוצאה. וגם נהוג לתת עונש שמתקשר למעשים. מה הקשר ללסגור אותה באמבטיה? או פליק קטן עם העיתון? (ההצבעה לא עוזרת אחרי כמה שעות שעברו מזמן ביצוע המעשה). או שתשארי ערה בלילה כדי להביע מורת רוח בזמן אמת, או שתפני לעזרה חיצונית - יש וטרינרים שמטפלים בבעיות התנהגות אצל בע"ח, או אפילו למאלף כלבים. בהצלחה, ואל תשכחי לעדכן.
 
עצה שעזרה עם רוטווילר שנשך ספות!!

השיטה פשוטה מאוד ולא מענה את הכלב תכיני תרכיז של מים עם פלפל שחור... ופשוט תמרחי -(זה כל העבודה) את התרכיז על האזור שמועד לנשיכה! כלבים שונאים מאוד דברים חריפים אחרי פעם אחת שהוא יתעסק עם האזור המטופל-הוא יתעטש וירבה ללקק את האף במשך כמה דקות-והבטחה שלי-יותר הוא לא יגע בזה!!!!!! גם לי יש רוטווילר שניסה להתחכם יתר על המידה -וככה הוא חונך נ.ב לא לשכוח לשים ליד הכלב כל הזמן מים טריים שלכם וואחד אל תתרגשו מהשם-כי אני כותב בפורום כדורגל
 
נ.ב

השיטה טובה משום שהיא מכניסה לתת המודע של הכלב-ש"לא כדאי " לנשוך שם כי זה גורם לתחושה לא נעימה (חריפות) ולכן, לאחר שהכלב "נכווה " פעם אחת-הוא ילמד לא להתעסק עם אש
בהשאלה כמובן!!!! שלכם וואחד
 

רונית32

New member
תודה

תודה, כן בקשר לספות - גם אותם היא אכלה, שמתי קצת ´מרה´ שנועד במקור לשים על ציפורניים ונותן טעם מר בפה אם מלקקים אותו, ומאז באמת היא לא נגעה בקצוות של הספה. אבל אני לא בטוחה בקשר לצמח - אבל פילפל בטח לא יזיק לצמח - תודה ננסה.
 

דיתי

New member
כלב מפולפל

בעוד אני קוראת את עצתך לחבר שלי, הולך הוא ומייד מכין תמיסת מים ופלפל כדי למרוח על רגל שולחן המטבח שהרוטויילר (המעורב) שלנו מכרסם באופן קבוע. כדי לנסות אם הוא באמת שונא את זה, הוא מקרב לפה של הכלב, ולמרבה הפליאה והצחוק הכלב מלקק את זה. אז מכיוון שהוא שונא קפה שחור, ננסה גם את זה... בידור עם הכלב הזה, הוא דווקא אוהב חריף.
 
בטח שמת לו במינון רומני....

אני מדבר איתכם על מינון עיראקי-שיגרום לכלב להצטער על שהעיז לנגוס באביזר
 
למעלה