כלי לניהול בדיקות - זול, התממשקות ל JIRA, מבנה בדיקות לוגי

adix27

New member
כלי לניהול בדיקות - זול, התממשקות ל JIRA, מבנה בדיקות לוגי

שלום לכולם.
התחלתי לאחרונה לעבוד בסטארטאפ עם 3 אנשי בדיקות, לפחות לרגע זה (אני עם ניסיון של יותר מ 10 שנים בתחום). כלי ניהול הבדיקות שם הוא XRAY שזה פלאגין ל JIRA. הכלי עושה את העבודה, אפשר לכתוב בדיקות, אפשר להריץ, אפשר לפתוח דרכו באגים, אבל עדיין, הוא לא עושה סדר בבדיקות מבחינת התצוגה שלהם והיכולת לסדר את הבדיקות בצורה הגיונית ולוגית.

אני מחפש כלי לניהול בדיקות ואלו הדרישות:
- לא יקר (אין לי סכום מוגדר כרגע)
- עדיפות גבוהה לאפשרות לעשות אליו import מ xray של הטסטים הנוכחיים
- הכלי צריך להראות את הטסטים בפורמט של עץ תיקיות, כמו Quality Center או Qtest (הקיו טסט מעולה אבל עולה כ 10K$ לשנה)
- התממשקות ל JIRA כדי לקשר באגים לטסטים
- יהיה נחמד אם תהיה יכולת להזין אליו דרישות ולקשר לבדיקות
- יהיה נחמד אם תהיה לו יכולת טובה של דוחו"ת

רעיונות כלשהם?
תודה מראש.
עדי
 
כלי ניהול בדיקות

הי עדי, אני חושב ש Testuff יענה על כל הדרישות שציינת (ויותר מזה). אתה יכול לנסות אותנו ללא עלות ולהווכח בעצמך. התמיכה שלנו תשמח לסייע לך בכל שאלה או בקשת עזרה
www.testuff.com

בהצלחה, גיל
 

adix27

New member
תודה רבה

נרשמתי לניסיון ואבדוק. המון תודה על העזרה
 

adix27

New member
כלי בדיקות

אני לא מבין למה כל כך קשה למצוא כלי פשוט ולא יקר במיוחד לניהול בדיקות. אני באמת צריך רק את היכולת לסדר את הבדיקות במבנה היררכי של תיקיות. שתהיה לי היכולת ליצור תיקיה שהיא בעצם הפיצ׳ר ותחתיה לבנות תתי תיקיות לפירוק של הפיצ׳ר לגורמים קטנים יותר.
גם למשל בכלי שאני בודק עכשיו, PractiTest, כדי לבנות מבנה תיקיות היררכי, אני צריך ליצור sub and parent filters.

זה מייצר בעיה כי זה אומר שבכל טסט שאני מייצר אני צריך לבחור לאיזו גרסה הוא שייך, מה הפילטר אבא שלו, אם אני רוצה לשים אותו כביכול ״בתת תיקיה״ אני צריך לייצר פילטר נוסף לזה. אז במקום פשוט לשים את הטסט בתיקיה כמו שהייתי רגיל עד עכשיו, אני צריך להתעסק באדמיניסטרציה של כלי הניהול ויצירת פילטרים על גבי פילטרים.
 

עמית ו

New member
כי זו בעיה קשה

אתה רוצה חסדר אצ הדברים עכשיו לפי גרסה ולפי פיצ'ר, מחר תרצה לסדר את הכל לפי מודולים על פני כמה גרסאות, מחרתיים תרצה בכלל להסתכל על דברים שמתאימים לחומרה מסויימת ובעוד שבוע תשדרגו את הספריה איתה אתם עובדים בSSL ותרצה את כל הבדיקות שיש בהן תקשורת.
כיוון שיש מיליון ואחת דרכים לסדר את הבדיקות, ובדרך כלל בדיקה אחת מתאימה לכמה קטגוריות, כל כלי מנסה למצוא את הפיתרון שיתאים לכל הלקוחות שלו, ויוצא משהו קצת מורכב, ולכל כלי יש את הפילוסופיה שלו לגבי מה צריך להיות ואיך, והחוכמה היא לבחור את הכלי שמתאים לגישה שאתה רוצה
 
למעלה