כלי מיטה / הקדמה לדיון אלכסוני

mr_lonely

New member
כלי מיטה / הקדמה לדיון אלכסוני

לו יכלו כרית, מזרן וסדין הסדורים במיטתך לדבר, היו ודאי מספרים סיפור מופלא על מעשה אהבה. לו יכלו כרית ומזרן וסדין שבמיטתך לחוש ולהרגיש, היו ודאי נותרים סמוקים ושקועים כל ימיהם.
 
אפשר להמשיך אותך?

לו יכלו כרית מזרן וסדין היו ודאי כואבים על לילות אבודים לו יכלו היו מספרים כמה לבד היו הם לו יכלו כרית ומזרן וסדין אולי היו קמים והולכים לו יכלו לנו לו יכולנו להם.
 

mr_lonely

New member
../images/Emo39.gif

כרית מזרן וסדין מקוים למרכך כביסה נעים יותר מצפים לחלום יפה יותר מקוים למחר טוב יותר ואם הם יכולים גם אני אלמד
 
../images/Emo20.gif

כלי מיטה דוהרים במערבולת וכמו מטפל מיומן היא מוציאה מהם את הרע ומשאירה בהם ניחוח ידוע ומוכר כלי מיטה מתנקים, גם אנחנו, תהליך של עצמה ניקיון לא מוכר.
 

mr_lonely

New member
../images/Emo141.gif

קצת סבון, קצת מים ערבול וחימום סחיטה ושטיפה תליה ליבוש. כמו חדש מילה טובה ביום סגריר חיבוק קטן ברגע קשה חיוך מלב בעת צרה וגם אנחנו מתנקים.
 

mr_lonely

New member
מינהלת אומרת...אני עושה

טוב, יש לנו כבר מיטבה משלנו ( כולה שלנו... ) בשבוע הראשון נרדמים "בצד שלנו" מתעוררים "בצד שלנו" בבוקר הסדין בצד השני מתוח. לאט לאט, נודדים למרכז המיטה... או , משתלטים על האלכסון... מה הלאה ? כוחו של הרגל.... אני זוכר בפעם הראשונה שהתארחה ידידה, לא נרדמתי חשבתי: מה ? היא עד כדי כך קטנה ? ( המיטה... ) איך אצלכם ?
 
אז אני יום אחד,

מצאתי את עצמי מתעוררת באלכסון, קמתי כ"כ שמחה ומבודחת, היתה תקופה של כמה שבועות שישנתי באלכסון, אבל עכשיו אני ישנה שוב ב"צד" שלי.
 

mr_lonely

New member
ואני....

ישן באלכסון תמיד, מתרגלים.... אני משער שכשיהיה צורך, אתרגל אחרת בינתיים, לא משנה איך נכנס למיטה מתעורר רק באלכנוס...
 

tunalover

New member
רוצה לנסות גם

לו יכלו כרית, מזרן וסדין במיטתי יכלו לדבר היו אומרים כי הם הדבר היחיד שעבד כשורה - לא יותר! עכשיו נותרו רק ציפיות.... של כריות.
 
לא יכולה להתחרות בכישורי הכתיבה שלכם../images/Emo5.gif

הדבר הראשון שעשיתי אחרי בעלי עזב את הבית היה לישון במרכז המיטה. לבעלי היתה נטיה לישון על כל המיטה כשלא לא נשאר כמעט מקום
אז היום אני ישנה במרכז.
 
למעלה