עורב צפוני
New member
כללית סמייל - עדכון (להתרחק! + הוצאת דיבה חמורה)
עדכון לגבי השתלשלות העניינים בעקבות הודעתי בתאריך 10.9.2014
תקציר קצר כדי שלא תצטרכו לקרוא את השרשור הקודם:
בעקבות תאונת עבודה אשר טופלה במרפאת תאונות עבודה בקופת חולים כללית
נגרם נזק קל מאוד לשיניים אז קופת חולים כללית הפנו אותי אך ורק לשירותי כללית סמייל, אפילו שהפצרתי שאני מעוניין לטפל אצל הרופא השיניים הפרטי שלי, על חשבוני, חייבו אותי כדי לקבל את הטופס של תאונת העבודה אני אמור רק להופיע בפני רופא שיניים של כללית סמייל לומר לו תאונת עבודה, שיביט ושירשום שהייתי אצלו זה הכל.
ניסיתי להשיג מס פעמים את מרפאת כללית סמייל הקרובה למגוריי - לא הצלחתי, ניסיתי מרפאות אחרות המענה היחיד - העברנו את הפרטים שלי ייצרו איתך קשר בהמשך.
עבר יום.
אני שוב מתקשר ומפציר שאני לא מעוניין בטיפול רק שירשמו שהייתי
שום דבר- יחזרו אלי
החלטתי ליסוע בעצמי לאחת המרפאות ולנסות להיכנס דרך רפואה דחופה העיקר לסיים את זה.
הגעתי - חכה שעה אמרו לי אמרתי אין בעיה העיקר לסיים את זה.
חיכיתי - התחלפה משמרת.
התחילו לקבל מטופלים שהגיעו אחריי.
שוב אמרתי שאני לא באתי לטיפול רק לקבל טופס שהייתי וזהו.
אמרו שינסו לזרז "בינתיים תחכה!" אמרו בתקיפות.
מחכה עוד רבע שעה
שוב ניגש לפקידה אני רוצה לדעת כמה זמן לחכות ואם לקנות עוד כרטיס חניה (קניתי כרטיס לשעה וחצי קודם) אמרו לי שכדאי שאני אקנה, זמן ההמתנה הוא עד 3 שעות.
דרשתי בתקיפות שיזרזו את הכניסה שלי.
עוד חצי שעה המתנה (עם כרטיס חניה נוסף של שעה) ונמאס לי. הלחתי לפקידה ביקשתי שיוציאו את התיק שלי אצל הרופאה ויזרקו אותו לפח. כך עשו, הוציאו וזרקו לפח.
מסתבר שלא קיבלתי תשובה בפורום אלא במכתב בדואר ללא יכולת התכתבות או החזרת תשובה, אין כתובת לאן לשלוח תשובה)
בסעיפים שרשומים במכתב כתוב הבירור שנעשה עם המנהלת של המשמרת שבריש גלי שיקרה! לגבי מה שהיה כדי להוציא אותה ואת הצוות שלה תמימים וטהורים.
היא טענה שלא מכבודי שצעקתי, שקרעתי ניירת וקרעתי את התיק האישי שלי לגזרים (מעולם לא נגעתי בתיק האישי שלי ובטח שלא קרעתי אותו לגזרים)
שנהגתי בגסות כלפי הצוות ועוד האשמות רבות. ולכן פניות הציבור סיים לטפל במקרה שלי והוא מצר על התנהגותי.
חוצפה!!!
יש להם מצלמות אבטחה! יכולים לראות בבירור שהמנהלת משקרת שלא קראתי שום ניירת שלא הפכתי להם שום משרד ושום רהיטים אם הייתי נוהג בגסות המאבטח שיושב לייד היה בטוח מתערב או שבטח שהיו לי דין ודברים עם הסובבים.
כל השיחה התנהלה ברוגע כשאני יושב על הכיסא מול הפקידה, לא נדחף לתור שלא שלי ולא מקלל אף אחד!
אני לא לקוח של כללית סמייל, מעולם לא הייתי ואני גם לא אהיה.
אני לא מצפה למשהו חריג רק הגינות בסיסית.
דרך אגב למי שחושב שאני ממציא - חיפוש קל בפורום על כללית סמייל יראה לכם את ההתנהלות השגרתית של כללית סמייל
עדכון לגבי השתלשלות העניינים בעקבות הודעתי בתאריך 10.9.2014
תקציר קצר כדי שלא תצטרכו לקרוא את השרשור הקודם:
בעקבות תאונת עבודה אשר טופלה במרפאת תאונות עבודה בקופת חולים כללית
נגרם נזק קל מאוד לשיניים אז קופת חולים כללית הפנו אותי אך ורק לשירותי כללית סמייל, אפילו שהפצרתי שאני מעוניין לטפל אצל הרופא השיניים הפרטי שלי, על חשבוני, חייבו אותי כדי לקבל את הטופס של תאונת העבודה אני אמור רק להופיע בפני רופא שיניים של כללית סמייל לומר לו תאונת עבודה, שיביט ושירשום שהייתי אצלו זה הכל.
ניסיתי להשיג מס פעמים את מרפאת כללית סמייל הקרובה למגוריי - לא הצלחתי, ניסיתי מרפאות אחרות המענה היחיד - העברנו את הפרטים שלי ייצרו איתך קשר בהמשך.
עבר יום.
אני שוב מתקשר ומפציר שאני לא מעוניין בטיפול רק שירשמו שהייתי
שום דבר- יחזרו אלי
החלטתי ליסוע בעצמי לאחת המרפאות ולנסות להיכנס דרך רפואה דחופה העיקר לסיים את זה.
הגעתי - חכה שעה אמרו לי אמרתי אין בעיה העיקר לסיים את זה.
חיכיתי - התחלפה משמרת.
התחילו לקבל מטופלים שהגיעו אחריי.
שוב אמרתי שאני לא באתי לטיפול רק לקבל טופס שהייתי וזהו.
אמרו שינסו לזרז "בינתיים תחכה!" אמרו בתקיפות.
מחכה עוד רבע שעה
שוב ניגש לפקידה אני רוצה לדעת כמה זמן לחכות ואם לקנות עוד כרטיס חניה (קניתי כרטיס לשעה וחצי קודם) אמרו לי שכדאי שאני אקנה, זמן ההמתנה הוא עד 3 שעות.
דרשתי בתקיפות שיזרזו את הכניסה שלי.
עוד חצי שעה המתנה (עם כרטיס חניה נוסף של שעה) ונמאס לי. הלחתי לפקידה ביקשתי שיוציאו את התיק שלי אצל הרופאה ויזרקו אותו לפח. כך עשו, הוציאו וזרקו לפח.
מסתבר שלא קיבלתי תשובה בפורום אלא במכתב בדואר ללא יכולת התכתבות או החזרת תשובה, אין כתובת לאן לשלוח תשובה)
בסעיפים שרשומים במכתב כתוב הבירור שנעשה עם המנהלת של המשמרת שבריש גלי שיקרה! לגבי מה שהיה כדי להוציא אותה ואת הצוות שלה תמימים וטהורים.
היא טענה שלא מכבודי שצעקתי, שקרעתי ניירת וקרעתי את התיק האישי שלי לגזרים (מעולם לא נגעתי בתיק האישי שלי ובטח שלא קרעתי אותו לגזרים)
שנהגתי בגסות כלפי הצוות ועוד האשמות רבות. ולכן פניות הציבור סיים לטפל במקרה שלי והוא מצר על התנהגותי.
חוצפה!!!
יש להם מצלמות אבטחה! יכולים לראות בבירור שהמנהלת משקרת שלא קראתי שום ניירת שלא הפכתי להם שום משרד ושום רהיטים אם הייתי נוהג בגסות המאבטח שיושב לייד היה בטוח מתערב או שבטח שהיו לי דין ודברים עם הסובבים.
כל השיחה התנהלה ברוגע כשאני יושב על הכיסא מול הפקידה, לא נדחף לתור שלא שלי ולא מקלל אף אחד!
אני לא לקוח של כללית סמייל, מעולם לא הייתי ואני גם לא אהיה.
אני לא מצפה למשהו חריג רק הגינות בסיסית.
דרך אגב למי שחושב שאני ממציא - חיפוש קל בפורום על כללית סמייל יראה לכם את ההתנהלות השגרתית של כללית סמייל