כל בוקר יום שישי אני עושה שוק,
גם הבוקר

כל בוקר יום שישי אני עושה שוק, ../images/Emo97.gifגם הבוקר

קונה ירקות טריים, פירות טריים, גבינות ולחם ועושה ארוחת בוקר נהדרת לבעלי ולי. ואתם? מתי עושים שוק? שבת שלום
 

סמד13

New member
לא הייתי בשוק אולי שנתיים

בגלל החניה אני קונה בשופרסל דיל בקרית משה אתמול היו ירקות שבחבל"ז
 

פנומן 72

New member
מתי ?

למה זה חשוב ? אצלנו בראשון ושלישי סגור, אז לרוב אני עושה ברביעי או חמישי ... אחלה סחורה מחירים בריצפה. שוק תלפיות בחיפה במתחם המרתף. מי שלא היה שם לא מבין כמה יקר הוא משלם ...
 

kdr

New member
עוקבים אחריך

יוצא לי לעצור בשוק פעם ב... אני קונה שם טחול ממולא, טעים טעים או הריסה. לא התחברתי לירקות ולפירות בתוך השוק, מידי פעם אני קונה תותים או שום ירוק בדוכנים מול מד"א לשעבר..
 

פנומן 72

New member
טוב שלא שאלה באיזה שעה ...

יהיה קשה יותר לעקוב עכשיו ... מה ז"א "לא התחברתי לירקות ולפירות" - יש שם אחלה סחורה, כמעט לעולם לא מאכזבת. רשימת הקניות שלי מלפני יומיים: חציל 2.5 ש"ח תפוח מוזהב 4 ש"ח תפו"א 2 ש"ח תפוז 2.5 ש"ח בצל ירוק 2 כוסברה 1 אבוקדו הס 6 כרוב סיני 6 עגבניות 3.5 מלפפון 3.5 קיווי 6 עגבניות שרי 5
 

kdr

New member
שוק תלפיות VS צור שלום/תמרה

מפתיע ? המחירים זהים כמעט, האבוקדו על 5, עגבניות ומלפפון 3, רוב הפירות - אגסים, תפוחים, שזיפים 4 ש"ח אפשר לערבב. תפוזים למיץ ברשת 5 קילו 10 ש"ח, מנדרינות 99 אג'. לא התחברתי לצעדה מהחניה לשוק, המקום לא נבנה לנפחי תנועה וחניה בכמויות של היום. ביליתי שנים בילדותי במועדון בצד המעבר לרח' החלוץ, היום עוד מחסן של העירייה, אני מכיר טוב טוב את השוק מימיו הטובים. כשמשרדי העירייה שכנו בקומות העליונות ואמבולנס מד"א יצא בפחות מרבע שעה מהנקודה שם.
 

פנומן 72

New member
הייתי איזה 4 פעמים בצו"ש, הסחורה היה בינונית

ומטה. בשלושת הפעמים שהייתי בשוק תמרה בשבת המחירים היו גבוהים מאוד (!) ולא היו כדאיים גם בשל זמן הנסיעה והמרחק. מאז שגיליתי את תלפיות אני לא קונה כלום במקום אחר... (חוץ מזה שבגלל שאני עובד בחיפה אז השוק נמצא בדרך ...) עוד אנקדוטה שלא קשורה: אתמול ככה עיינתי במקרה בחוברת של ויזה מלפני חודש. היה שם מבצע שוס לפּנים ! מארז 10 סופגניות ב-39 ש"ח בלבד. תגיד לי, הם חיים במאדים החבר'ה של ויזה ? עם כל הכבוד ליובל סגל ולקרן מור, גם אם בר רפאלי היתה מחזיקה את המארז כשהוא מסתיר את איבריה המוצנעים זה לא היה משכנע אותי לקנות סופגניות במחיר מופקע ועוד להאמין שמישהו עשה שם מבצע עאלק ...
 

kdr

New member
מי לדעתך מממן את יובל סגל וקרן מור ?

הפראיירים שמחזיקים כרטיסי אשראי. מאז שגזרתי והחזרתי לפני מעל 10 שנים את מבחר הכרטיסים, אני חי הרבה יותר טוב. ה"אשראי" הוא למראית עין בלבד, בסוף משלמים עבורו עם תוספות סמויות.
 

פנומן 72

New member
אתה פותח חזית

כרטיס אשראי היא המצאה מעולה, למי שיודע להשתמש בו. לדוגמא הוזלות בדלק. הדבר הכי מטומטם זה לשלם במזומן. זה גם לוקח יותר זמן וזה גם יותר יקר. אז גזרת את הכ"א... יופי. אני לא חושב שאני ישן פחות טוב ממך בגלל שיש לי
 

kdr

New member
דווקא לא

בחוף שמן יש שתי תחנות. בנסיעה לחיפה אני עוצר לתדלק אצלם. בעכו אפשר לתדלק בהנחה של 35 אג' אבל זה לא בדרך שלי.
 

kdr

New member
אחד משניים

יום רביעי, אם יוצא לי, שוק צור שלום. על רחבה גדולה עם מגרש חניה ענק ומרווח פורסים הירקנים והמצטרפים (מיני שוק רמלוד) מתנובתם. יש גם לחמים, גבינות, חמוצים - מכל טוב. מחירים סבירים (לעומת ירקן הבוטיק השכונתי - מחירים מצחיקים). אם לא יצא, אני קונה בכפר הסמוך - תמרה. פעם קניתי בחנות ירקות מסודרת, במחיר שלהם אני קונה כפול בתמרה. לסופרים אני לא מתקרב, ירקות ופירות ממקרר שלא זוכרים את השמש, לא בשבילי. בשוק ובתמרה הירקות מריחים ריח של "כרגע עזבתי את המטע". פעם היו דוכנים בצידי הדרך, אהבתי שהמוכר היה ניגש לשדה הקרוב, קוטף חסה או פטרוזיליה או גזרים או ירק אחר ומניח על המשקל. נזכרתי, למי ששכח את הכתבה על הריסוס המאסיבי של הירק בסופר, שיערב להם.
 

פנומן 72

New member
אני לא יודע אם סיפרתי לך

אבל בסין השוק דומה למה שסיפרת על צדי הדרך, אלא ששם בעל השדה לא משקיע בקטיף והובלה אלא הלקוחות באים לשדה בעצמם, קוטפים ישירות מהאדמה, הכי טרי שאפשר, ובצאתם משלמים על הסחורה - כמובן שהמחיר הוא אפסי בגלל שהחקלאי לא משלם הוצאות מלבד מים... בסין אגב גם האדמה ניתנת לך בחינם כל זמן שאתה מעבד אותה, אתה לא רשאי "להפשיר" אותה לצרכים אחרים.
 

kdr

New member
זה לא היה עובד עם ישראלים

אם תהיה נקודה קטנה על עלה חסה הם יזרקו את החסה על האדמה. את הארוחה הם יגמרו כבר בשדה ולא יישאר מה לקנות לאותו יום (כבר שבעו). האינטרס בארץ הוא להפוך את העשירים לעשירים יותר. פעם רשמתי לצד שם ברשימות שלנו על אחת המשפחות "בעלי המדינה", זה נשאר רשום כך ואיש לא שינה, כנראה שזה נכון.
 

מרים50

New member
אני הולכת לשוק מחנה יהודה

כמה פעמים בשבוע, לא רק בשביל לקנות, סתם בשביל הכיף.
 
המממ... כשגרתי באזור ירושלים

בעלי היה מרביץ קניות במחנה יהודה. היום רמי לוי עושה לנו את העבודה, למרות שאני מפנטזת על שוק רמלה לוד הסמוך...
 
למעלה