כל הכבוד לפורום אשדוד

snowe

New member
כל הכבוד לפורום אשדוד../images/Emo24.gif

שמחתי לראות שיש פורום לעיר שלי ואני מקווה שאכן החברה הכותבים ידעו לכבד את הפורום והכותבים בו ונוכל להתגאות בנו האשדודים. אני רואה שרוב הכותבים צעירים בגילם ובנפשם ומקוה שיקבלו אותי "זקנת השבט" וישתפו אותי בדבריהם ויתנו לי קצת "יחס". אני בגילה של העיר אשדוד כלומר---46 לא להיבהל אבל מותר לצעוק "הצילו!!!" כן באמת לכן אני בטוחה שאוכל לתרום גם לצעירים שבכם הרבה על אשדוד, ולשמוע מכם לגבי מקומות בילוי וכדומה... אז להתראות בינתיים
 

black buttercup

New member
גיל זה רק מספר...

הציעירות היא בנפש! אני לדוגמא בת 17 במספר, ולנצח sweet sixteen! נכון שהייתי בת 16 רק לפני שנה...אבל זה ימשך לנצח. נדר שלי!
 

snowe

New member
הלואי שזה היה באמת כך....

צר לי לגלות לך סוד אבל הגיל לא נשאר לנצח הדבר שנשאר לנצח זה הרוח הצעירה שבנו ומאחלת שתהיה גם לך של ראש צעיר והרגשה של רוח צעירה.......... ויפה שאת אופטימית ואני "פסימית" (ממש לא כך סתם בצחוק) תודה על העדוד
 

black buttercup

New member
לא הבנת אותי...

מה מפחיד אותך? שיהיה לך עור מקומט והשיניים יפלו? אז מה? למה מה קרה? את מחייכת, נהנת מהחיים שלך. השנים עושות את שלהן, אין כאן כל ספק. אבל הגיל שלך הוא לא בכמה שנים את חיה, אלא באיזה גיל את מרגישה. ואם את באמת רוצה להשאר צעירה לנצח, פשוט תרגישי את זה. במקום לפחד מהזקנה תקבלי אותה בזרועות פתוחות! אין דבר כזה להזדקן. להזדקן פרושו להתבלות. ואם את מחליטה שאת לא מתבלה, אז את לא מתבלה. לא משנה אפילו אם את בת 80! אני מכירה אנשים מבוגרים מאוד בגילם, שכבר קשה להם ללכת, או לקום אבל הם כ"כ צעירים שזה לא יאמן!
 

snowe

New member
אני רגועה למה את לא רגועה??

אני כבר מזמן מבינה וחשה את דבריך תרגעי הכל בסדר חמודה ותמשיכי לחייך אל החיים. אל תקחי אותי כל כך ברצינות. דרך אגב מה את עושה באשדוד? כלומר-חיים לפני ואחרי??.
 

black buttercup

New member
אני מאוד רגועה../images/Emo11.gif

סתם רציתי להתפלצף קצת..
אני גרה באשדוד, אני קטינה בלאגנים! עברתי לאשדוד מאשקלון בגיל 6 ומאז אני פה...כבר כמעט 11 שנה. אבל ברגע שיזדמן לי אני יעוף מפה כי אני באמת לא אוהבת את העיר הזאת. אני אברח לאיזה מקום מרוחק בארץ. לא חסר כאלה.
 

snowe

New member
היי עדי?

למה שינית פרטים כלומר באזור בו את גרה?....
 
למעלה