כל הכבוד, מחנה לא ראוי.

כל הכבוד, מחנה לא ראוי.

רציתם להצביע לליבני בשביל לחסום את ביבי וחשבתם ש"ברק בכל מקרה יהיה שר הבטחון"? קיבלתם את ליברמן! אני מתביישת בכם, אתם תקבלו בדיוק את מה שמגיע לכם, לצערי גם אנחנו, וגם אלה הרציונאליים מהמחנה השני, נקבל את זה יחד אתכם. אהוד ברק - תתפטר, העם הזה פשוט לא ראוי לך.
 

Itayalle

New member
קמפיין של הפחדה !!!

ליברמן יושב שם ומפחיד את כולכם , אלו המצביעים לליברמן מצביעם מתוך פחד!!! כמה עוד אפשר לחיות בפחד בחיים האלו... תנו לחיות בשקט !!!!!
 
חשבתי שהעליה הרוסית וזה כולל אותי...ברחה

מהמשטר הדיקטטורי...אז למה לחזור על אותה טעות כאן כשעוד אפשר להצביע חופשי ולהביע דיעות מבלי שיתלו את אנשי ישראל?
 
ככה זה כשמנהלים קמפיין הסתה

הציבור המטומטם ותסלחי לי, בעיקר החברים שלך מהשמאל השפוי, הלכו והצביעו לעטיפה נוצצת. הם מעדיפים פושעים וגנבים על דתיים, הם מעדיפים מושחתים על ביבי. רק לא ביבי, קיבלתם את ליברמן, תהנו ממנו. הבחירות האלה יותר מהכל הראו כמה זה לא הגיוני, גוש הימין התחזק ובכל זאת קדימה קצת יותר בינתיים. מה תקבלו? ש"ס וליברמן ביחד. העיקר לא ביבי. כל הכבוד לכם. והאמת, עצוב לי על ברק, לא מגיע לו.
 
המחנה הזה יקבל את המגיע לו.

אני מקווה שביבי ירכיב את הממשלה, וכל המטומטמים שהצביעו לקדימה יראו את הקולות שלהם זוחלים לליכוד. יותר מזה, אני מקווה שתהיה רוטציה, שכל האדיוטים שהצביעו לקדימה ולליברמן יחטפו את מה שמגיע להם וילמדו לקח. כן, גם לנו יכאב, אבל כנראה שזה מחוייב המציאות.
 

bvb6

New member
וכרגיל מי שהצביע ביבי

לא הבין , כרגיל , מה יש לך ממנו ?
 

UKjewishboy

New member
הורדת מיסים, חיזוק הכלכלה, לא זיגזג נגד חמאס

הוא היחיד שמציע את זה לישראל. מה יש לך מציפי לבני? היא לא מציעה כלום עבור העם, פשוט כלום. קובי, לונדון
 

bvb6

New member
את

כתבת : "גם לנו יכאב" ... התכוונת שמשהו לא בסדר אצל נתניהו ?
 
מבין 3 ראשי המפלגות הגדולות

ביבי הכי פחות מפריע לי. ב"לנו" התכוונתי לאלה שלא הצביעו לליבני או לליברמן.
 
מה אתה רוצה?

אני ממש לא רוצה את ביבי ראש הממשלה. גם לא שר האוצר. ממש ממש לא. לא אטען אחרת. אבל השילוב של ציפי ליבני ואביגדור ליברמן הוא קטלני ומפחיד אותי בטירוף. בהתחשב במה שאנחנו עומדים מולו עכשיו כאשר ליברמן הוא לשון המאזניים, הייתי מרגישה הרבה הרבה יותר טוב אילו ביבי וברק הקימו ממשלת אחדות בראשות ביבי.
 

bvb6

New member
אז עדיף בעיניך ממשלת ימין של 65 מנדטים

מאשר לראות את ליברמן וליבני בממשלה..
 
ממשלה כזו בכל מקרה לא תקום.

קדימה לא תלך לאופוזיציה, אין לה שום אפשרות כזו, ואם ליבני תלך לאופוזיציה מרבית חברי קדימה פשוט יחזרו לליכוד. ביבי לא רוצה ממשלת ימין צרה, זה הסיוט שלו, ואת שאול מופז קל מאוד יהיה לו לקנות בתיק הבטחון (ממש כשם שליבני מנסה עכשיו לקנות את ליברמן). ליכוד א' וליכוד ב' ישבו יחד. השאלה היא מי יישב בראש, או האם תהיה רוטציה.
 

bvb6

New member
העם הצביע נתניהו , עבודה באופזיציה וקדימה...

מתפנים לחקירות. רמון והנגבי לא יכולים לקבל כמעט שום תיק בממשלה ... וגם לא ליברמן !! אז ליברמן לא יקבל אוצר , משפטים , בטחון או בטחון-פנים בגלל החקירות נגדו יכול לקבל פנים , חינוך....עד גמר החקירות בענין הפרשות שלו.
 

bvb6

New member
אני לא חושב שכדאי ששר תחת חקירה יכהן

במשרד האוצר או הביטחון ,זה יפגום ביציבות שכבר אין כאן ובכלל לא בטוח שהוא רוצה להיות שר הביטחון - עדיף לקרוץ למופז- אחרת ליברמן יצטרך לעבוד ממש קשה נגד הערבים - מחוץ למדינה ובתוך המדינה... בשביל שיא הצחוקים , הייתי רוצה לראות את ליברמן כשר חוץ - יהיה ממש כיף לראות אותו נוסע לרוסיה או למצרים (!!!)
 
"לא כדאי" זה בלשון המעטה

אבל לא זה מה שיעצור את ליבני מלהקרא "גבירתי ראש הממשלה".
 

bvb6

New member
כל כך הכבוד לאולמרט שלא התפטר

זה פשוט גדול עליה
 
למעלה