כל הכבוד!!!1

כל הכבוד!!!1

הייתי ממליצה לך על פורום סגור, סטייל הפורומים הדומים בהייד, אחרת יהיה מאד מסוכן, היות ויש אנשים שיראו כזה דבר וכל חפצם יהיה לפי רמזים די ביותר לחשוף אנשים ולהרוס אותם. פורום עם אישור כניסה וכתיבה הוא רעיון מעולה,\\ מעבר לזה כל הכבוד על היוזמה:) אני אתך
 

סוג ב

New member
../images/Emo51.gif יקירתי

אגב פורום סגור, אפשר לעבוד על המערכת בבניית פרופיל שיאושר... כל עוד נכבד כאן את הפרטיות אחד של השני, אני מקווה שלא ייווצר בלאגן... בואי לבקר..
 
אני חושב שמקודשת צודקת

א``א לסמוך על אלו המתנכלים מהמשמרות והוועדות למיניהם!הם מחפשים טרף כמו חיה רעבה ויעשו כל אשר לאל ידם לנסות לחשוף את האנשים כאן,זה גם יפחיד את האנשים לכתוב כאן בחופשיות,אני גם חושב שזה רעיון לנסות ליצור כאן פורום סגור כזה! בהייד פארק יש כזה פורום סגור שנקרא חרדים לחופש והוא מאוד מצליח!כדאי שתחשבי על זה!יש לי גם רעיון שלא יוכלו לעבוד עלייך כדי להתקבל,תנאי להירשם לפורום יהא להירשם בשבת...מי שירשם בשבת ודאי לא יהיה מחב``ת או איש מפחיד כזה...ואגב, מקודשת,תבקרי כאן מדי פעם,בטח יהיה לך הרבה מה לעזור לנו.
 

סוג ב

New member
../images/Emo43.gif

אין אפשרות בתפוז לסגור או להגביל מבקרים בפורום. אני לא חושבת שיש אנשים ברשת שמסתובבים עם שמם המלא, אלא עם ניק. כמוך למשל.... אז אין ממה לחשוש..
 
את פשוט לא מכירה אותם!

אני מכיר אותם קצת יותר מדי טוב!הם לא צריכים להיחשף בשמם האמיתי!הם מספיק מתוחכמים לנסות למשוך ניקים בפרטי אחרי שמכירים אותם כאן בפורומים ולגלות מי הם! תאמיני לי שאני יודע על מה אני מדבר!הרבה חושך ורוע יש שם.
 

סוג ב

New member
אז לא להתפתות

לנדבר פרטים לאנשים לא מוכרים. זה בקרה עצמית..
 

yahv1

New member
הם ערמומיים מדיי.....

לפני איזה 4 שנים כשהייתי עוד בישיבה הייתי כותב בתפוז.... ויום אחד צלצל לי הטלפון ממספר חסוי. היה קול של חסיד כבד שאמר לי שאם לא אפסיק הוא יודע איך להגיע אלי.... הסוטים האלו חוליגנים גדולים..... הוא באמת הצליח להפחיד אותי אז... מזל שהסלולרי שלי לא היה רשום בחברה על שום אדם כך שלא היתה לו שום דרך להגיע אלי
 

yahv1

New member
הרעיון נכון בהחלט!!!!

אבל א"א לחייב את כל המשתמשים להיכנס בשבת...... משום שישנם כאלה שגם שומרים שבת ולא תמיד מצליחים לחלל.... כמוני למשל :)
 

גנדרן

New member
ממי יש לפחד?

יקרתי ממי יש לך לפחד? אפילו נאסרללה לא מוציא את האף שלו מהבונקר. שלא נבוא לבקר אותו
 
מצטרף לברכות ../images/Emo91.gif

*סוג_ב*, כל הכבוד על היוזמה! נקווה שהפורום יהיה בית לרבים וטובים והכול ברוח טובה ותוך שמירה על כבוד הדדי. בקשר להמלצה של *מקודשת_לו* לפורום סגור, נדמה לי שתפוז לא מאפשרים זאת. בהצלחה!
 

TALLY10

New member
../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif

הי סוג ב'.... המון המון בהצלחה.. וכל הכבוד על האומץ... בתור קוראת נלהבת של הבלוג שלךאני חושבת שאני אתמכר גם לפורום...
 

עץ שתול

New member
לכבוד גדול הוא לנו

הביקור החפוז של מקודשת... אני מאוד מקוה שנכחותה כאן תהיה יותר דומננטית ונוכל להנות מנסיונה העשיר. בכלל אני חושב שהיא ראויה להערצה גדולה על האומץ הגדול שלה לעשות את שרובנו לא מעיזים.
 
למעלה