כל הכבוד. . . .

Dorin Giro

New member
כל הכבוד. . . . ../images/Emo118.gif

שלום לכולם אני שמחה לגלות את הפורום הזה אני גימלאית . . . צעירה בגיל . . . עם הרבה שמחה וגיל. והרבה זמן פנוי. אני יועצת לטיולים. . . ולעיתים קרובות עפה כמו פרפר לנשום אויר קסום מעבר לים הגדול. כל הכבוד דורין.
 

maxima

New member
ברוכה הבאה דורין....../images/Emo140.gif

קחי כסא והצטרפי לחבורה...
 
שלום לך דורין, ברוכה הבאה!!!!!!!!!!

האם מותר לדעת באיזה חברה את עובדת, גם החתן שלי יועץ טיולים, וגם הוא מידי פעם מטייל עם מטיילים לחוץ לארץ. במיוחד הוא נוסעה לאפריקה, ליוהנסבורג, עד קיפטון, סביב סביב ובחזרה. טיול משגע, אני עשיתי את הטיול הזה לפני כמה שנים, לקחתי את שתי הנכדות שלי לטיול הזה, זה היה מתנת בת מצווה להן. הן לא ישכחו טיול כזה. היינו גם בקרוגר, וראינו מגוון גדול של חיות בטבע, ובהרבה מקומות יפים. לאיזה ארצות את מדריכה???
 

אנימו

New member
דורין-את שם החברה אנא אל תצייני

מחשש לפרסום שאסור מעל דפי הפורום.
 
אנימו , במסר בפרטי מותר לציין

את שם החברה???? במקרה והיא תרצה להגיד לי??????? אהבתי יותר את ברצלונה האצילה, על יופיה המיוחד, הייתי שם כבר 3 פעמים. ברצלונה נחשבת בין הערים היפות בעולם. יש שיר יפה " הוי ברצלונה ברצלונה לה לה לה לה..............
 

אנימו

New member
לאה שלום-אם התכוונת למסר - אז איתך

ה-
. וברצלונה יפיפיה, אין ספק אבל לי יש מקום חם במיוחד למדריד ולאו דוקא בגלל יופיה אלא בגלל שהתגוררתי בה שנים מספר ויש לי זכרונות נהדרים ואישיים משם.
 

אנימו

New member
דורין- ברוכה הבאה. מוזמנת להתעופף

אלינו לעתים מזומנות ולספר חוויות שמעבר לים. פריז היא תמיד קסומה וגם אמסטרדם - יופיה גדול ואם תעברי במדריד - אנא מהרי לספר כי יש לי "חולשה" לעיר ולמדינה הספרדית.
 

Dorin Giro

New member
לעוף רחוק....לזמזם שאנסונים..../images/Emo118.gif

שלום לכל הגימלאים החמודים והחמודות, אני אוהבת מאד. . . . לעוף רחוק. . . ולזמזם שאנסונים. . . הציפורים אצלי בקן המשפחתי כבר גדולים, כך. . . שאני עפה רחוק לתקופות זמן ארוכות יותר שרתתי את המדינה בנאמנות רבה והיום. . . הפנסיה החודשית משרתת את מטרותי אני מלווה קבוצות למערב אירופה אמסטרדם, לונדון ופריס אני יועצת טיולים למקומות אלו ומלמדת את הנוסעים . . את כל הסודות הכמוסים של הכייף הקטן . . . שעושה את הטיול הרגיל לטיול גדול אני גם יוצאת עם קבוצות פרטיות של נוסעים לטיול "מאורגן - פרטי" לפי טעמם האישי לכן...... אשמח שנזמזם ביחד שאנסונים. . . חג שמח דורין.
 

אנימו

New member
דורין-אז תגלי לנו בבקשה בשקט בשקט

איזה סוד או שניים
. נטייל טיול וירטואלי ביחד . מי יודע אולי יום אחד נסחף ונתעופף בצוותא מן המחשב אל מעבר לים ....
 

liat1953

New member
גמני אוהבת ../images/Emo160.gifמנצלת כל הזדמנות

במיוחד מאוהבת בעיר הרומנטית רומא... ובכלל באיטליה הקסומה.
 

Big Hammer

New member
שאלה לדורין

מה פירוש יועצת לטיולים ? כיצד בא לידי ביטוי היעוץ ? האם לטיולים בארץ או בחו"ל או לשניהם ? אשמח לשמוע ולקרוא יותר פרטים בתור חובב ואוהב טיולים.
 

Dorin Giro

New member
אין חכם כבעל נסיון....../images/Emo118.gif

היי יושבים שני אנשים יחד. האחד - לא יודע כלום, או יודע מקריאה.....על המקום, השני - לא מפסיק לנסוע לאותו מקום, וגם ללמוד עליו בבי"ס מסודר. אז מה קורה? הראשון - מרויח ידע... ממקור אישי וראשוני.... השני - מרויח כסף... בסיום ארבע שעות של הפגישה . . . בה ראו סרט, שתו כוס קפה, הסתכלו בתמונות,שוחחו, ספרו בדיחות וגם צחקו, יצאו שניהם מרוצים. חג שמח דורין.
 

Big Hammer

New member
מי החכם ומי הפיקח ?

כמו שנאמר : החכם יצא מסיפור שפיקח לא נכנס אליו. הבנתי דורין. חג שמח לך.
 

אפי 7

New member
גונתר - עד כמה שידוע לי באם נכנסת

הודעה שאנשים מפרסמים את עיסוקם למטרות רווח - ההודעה נמחקת במהרה - כמו שנותנים לראש ממשלה ולראש עיריה ימי חסד ברגע כניסתם לתפקיד, כך אנו ניתן לאנימו חביבתנו זמן כדי לסדר את הפורום וכמו שאמרתי קודם לתפארת מדינת תפוז. אם אנשים עוסקים בהתנדבות - יבורכו - ויפרסמו. שבת נעימה אפי
 
למעלה