כל הפסד לפקידי האוצר הוא ניצחון לאזרחי ישראל

כל הפסד לפקידי האוצר הוא ניצחון לאזרחי ישראל

כל הכבוד לעופר עיני שהוכיח שהוא גבר עם ביצים, על ניצחונו בנוק-אאוט על פקידי האוצר המושחתים.
 

מתודי

New member
אם בכל מאבק איתם אזרחי ישראל היו מנצחים

הקופה הציבורית הייתה מתרוקנת. עייני פועל לפי האינטרס המיידי שלו,שמירה על אי מיסוי הקרנות אבל מתעלם מכך(זה לא תפקידו לתכלל,הוא עושה את תפקידו) שאותו מיסוי שבוטל נועד לייצר הורדת מיסים שבסופו של דבר תגרום להתפתחות וצמיחה במשק.
 
ועכשיו הקופה ממש מלאה, נכון? ../images/Emo31.gif

הרי רוב הכסף נמצא היום בידי העשירים ובעלי ההון, כולל המושחתים שבהם, למעלה מ80% ליתר דיוק. כך שמה בדיוק אתה מדבר איתי על ש"הקופה תתרוקן", הקופה כבר מרוקנת, העשירים הם אלה שרוקנו אותה, באמצעות נבחרי הציבור שהם שתלו כסוסים טרויאנים בכנסת ובממשלות ישראל לאורך כל השנים. כך שבדיוק להיפך, אם בכל מאבק עם פקידי האוצר המושחתים, אזרחי ישראל היו מנצחים, המדינה שלנו כבר מזמן היתה גן עדן עלי אדמות, והיתה יכולה לשמש דוגמא למדינות רבות אחרות. לצערי כיום ישראל, ותאמין לי שאני אומר את זה בצער, היא חושך לגויים, לא אור לגויים. המדינה היחידה שמשמשת אור לכל שאר המדינות, ומסמלת יותר מכל את עתידו של המין האנושי, היא דנמרק הסוציאל דמוקרטית, שבה פקידי האוצר, כמו גם השוק החופשי, מרוסנים היטב, ועל כן אין סיכוי שעובדים ינוצלו ע"י מעסיקיהם או שייקחו כסף מהעניים והחלשים ויעבירו אותו לחברים עשירים. ישראל לצערי היא ההיפך הגמור של דנמרק, כאן איכפת למנהיגים שלנו רק מנתחת של העשירים ובעלי ההון, ועדיין לא ירד חהם האסימון, שמלבדם יש במדינה הזאת גם אזרחים אחרים, שבמקרה, רק במקרה, מהווים את רוב אוכלוסייתה של מדינת ישראל. ולמרות זאת מתעקשים כאן לדאוג רק לקבוצה קטנה ומצומצמת של בעלי אינטרסים, חלקם אף מושחתים ורודפי בצע, במקום לדאוג לכלל אזרחי המדינה,שזו חובתה כמדינה של כל מדינה נורמלית ומתוקנת. אך כנראה שישראל לא רוצה להיות מדינהנורמלית ומתוקנת, ובמקום זאת מעדיפה להישאר מדינה מפגרת ונחשלת, שרוב האזרחים שלה עניים וחלשים. ואחרי זה עוד באים ומתפלאים איך זה שאנחנו כבר לא מנצחים במלחמות... ברור שאנחנו לא נמצחים וגם לא ננצח, כל עוד העם שלנו עני, חלש ומורעב. עם חלש לא מנצח מלחמות, רק עם חזק ומאוחד יכול לנצח מלחמות. כך שאל תתפלא אם במוקדם או במאוחר המדינה הזאת לך פייפן, ואז נוכל להאשים רק את עצמנו, שלא עצרנו את ההידרדרות הזאת כשעוד יכולנו לעשות זאת, ולא כאשר יהיה כבר מאוחר מדי עבורנו...
 

מתודי

New member
בלי ההון,כמה טוב שיש בעלי הון אמורפיים

שאפשר להאשים. אתה מבלבל בין כסף בקופת המדינה לבין הכלכלה ,כשתלמד את ההבדל תוכל לחזור ולהתבכיין.
 
לא מתבלבל ולא נעליים

אני מדבר על אותם 80% שהיו בקופת המדינה ועברו בדרך זו או אחרת לידי העשירים ובעלי ההון, שממשלות ישראל לדורותיהן הזרימו לחשבונם מיליארדים על חשבון אזרחי המדינה. היום לצערי מצויים בקופת המדינה רק 20% הנותרים שגם אותם העשירים ובעלי ההון המושחתים חומדים לעצמם, וכפי שזה נראה היום לא נראה שהם לא יעצרו עד שלא יישאר אפילו שקל אחד לרפואה בקופת המדינה. כל עוד יש מה לגנוב, לגזול ולחמוס, המושחתים הללו לא יפסיקו לשדוד את קופת האוצר, בחסות החוק ובעצמאות הסוסים הטרויאנים שהם השתילו במרוצת השנים בכנסת ובממשלה, אך בעיקר במשרד האוצר.
 

dw2322

New member
מיסוי הקרנות טוב לעניים

הפטור ממיסוי על הקרנות משתלם במיוחד לעשירונים הגבוהים (למשל עובדי ח"ח, שעיני מייצג אותם). העשירונים התחתונים ממילא לא משלמים מיסים וגם אין או כמעט אין להם קרנות. מיסוי הקרנות היה מאפשר להוריד את שיעור המס, מה שהיה תורם גם לעשירונים המרכזיים (כאמור העשירונים התחתונים ממילא לא משלמים מס).
 
למעלה