כל מה שצריך לדעת על פאקרים+ למכירה!

Leanne313

New member
כל מה שצריך לדעת על פאקרים+ למכירה!

שלום לכולם,

ממבט חטוף ולאחר מחשבה החלטתי לפתוח אשכול מרוכז שנושאו פאקרים (packers) שנועד לסייע לקהילת הFTM.

אז הנה מידע קטן לגבי פאקרים.

פאקר (packer) הוא סוג של פרוטזה שעשויה סיליקון או פייברסקין ששמים במכנסיים ונועד לתת לFTM תחושה של מלאות ולהתנגד לדיספוריה.

יש כמה סוגים של פאקרים:

-אמאזון-

1. הכי זול הוא של חברת FLESHLIGHT שמייצרת בין היתר צעצועי מין, הפאקר הזה הוא MR. LIMPY או CLASSIC PACKY שאפשר למצוא בכל חנות FTM. מה שטוב בפאקר הזה שהוא נגיש מאד, רך, מגיע במידות שונות וממש קל להסתדר אתו במכנסיים.
הוא הולך לפי מידות, כשהקטן ביותר הוא במידה 3 אינץ' והגדול הוא 6 אינץ'.
טווח המחירים הוא בין 12 ל-17 דולר (בין 50-70 שקל).

https://www.amazon.com/Fleshlights-Limpy-Packers-Packing-Penis/dp/B019YMEONI?th=1

אגב, למי שמעוניין לא להזמין מאמזון, אחת החנויות הישראליות היחידות שמוכרות את המוצר הזה היא חנות הסקס "סיסטרז" שנמצאת בנמל תל אביב.

2. חוץ ממנו יש את ה-MASHO, הוא דומה יחסית לMR. LIMPY אבל הוא קטן יותר (מתאים לגילאי 13-16 ולנערות שעוד בארון). המאשו הוא תוצרת אסיה ואפשר להשיג אותו גם באמאזון. מה שטוב בו שדוגמת האשכים קטנה יותר ממר לימפי וניתן להסתדר אתו ממש בקלות.
המחיר שלו הוא בין 20 ל-30 דולר, תלוי במידה.

https://www.amazon.com/TOMAX-MASHO-FTM-Packer/dp/B00GEH3ULY

3. פאקר נוסף שאפשר להשיג מאמזון הוא CALIFORNIA PACKER GEAR. הוא גם רק יחסית ונוח לשימוש.
אישית פחות הייתי ממליצה עליו משום שהוא נוטה להיקרע בתפר. אם אתם מחחליטים לקנות אותו כדאי לשים לב באיזה תחתונים משתמשים אתו, הייתי ממליצה על חברת RODEOH.
טווח המחירים בין 10-12 דולר בדרך כלל.

https://www.amazon.com/California-Exotic-Novelties-Packer-Packing/dp/B00MUUY2MK?th=1


-לא מאמאזון (טווח מחירים ממוצע)-

4. אחד הפאקרים המומלצים הוא הPIERRE, של ה'ניו יורק טוי קולקטיב'. הוא בא בשתי מידות ונוח מאד לשימוש. אפשר להשיג אותו ב-EARLY2BED, או בFTM ESSENTIALS.
מומלץ.
מחיר: 55 דולר

http://early2bedshop.com/nytc-pierre.html

5. אחד נוסף אבל פחות נפוץ הוא ה-ARCHER. גם של אותה חברה ובאותו טווח מחירים (עד 55 דולר ליחידה). לא מכירה אותו כל כך אבל שווה לדעת שקיים.
אתו אפשר להזמין גם רתמות.


http://early2bedshop.com/nytc-archer.html

6. פאקר ה-MR.RIGHT של חברת ויקסן. בארץ החנות היחידה שמוכרת אותו היא 'סיסטרס' שנמצאת בנמל תל אביב (כמו מר לימפי), ושם הוא מכונה "טומי". הפאקר הזה עשוי סיליקון דחוץ ונראה ריאליסטי עד כמה שניתן למחיר שלו. הוא יוצר תחושה של 'חבילה' די גדולה אבל אין יותר מדי מה להסתבך אתו, בשונה מפאקרים אחרים הוא לא נוטה להינזק ומגיע בקופסא קטנה ודיסקרטית.

https://sisters.co.il/dildos/dildos-sillicon/dildo-tommy.html

7. פאקרים של EC PROSTHETICS. זו חברה נוספת ופחות ידועה. הם מייצרים פאקרים במחירים ממוצעים עד גבוהים. באופן אישי *לא הייתי ממליצה עליהם*, משום שהמוצרים שלהם לא עומדים בסטנדרטים הכי גבוהים בשוק (מבחינת חומר וצבע) והיו פעמים מסוימות שלא עמדו בלוח זמנים. למה אני מכניסה אותם לכאן? כדי שתדעו שהם קיימים וכי היו טראנסג'נדרים שהזמינו מהם ולא חוו כל בעיה והיו מרוצים מהמוצר. מי שירצה להזמין מהם ייקח את הסיכון ואולי ייצא מרוצה מאד.

https://www.ecprosthetics.com

8. הפאקרים של חברת FREETOM. זו חברה מאד ידועה שמייצרת בין היתר גם STP והיא פופולרית מאד. אפשר להזמין את הפאקרים הבסיסיים או הצבועים ובעלי המרקם האוטנטי. גם אתה היו מעט בעיות, בגלל הסיליקון העבה של המוצרים והפאקרים הענקיים שמיוצרים. אבל ישנם טרנס שיכולים להסתדר רק עם הפריטום והם אוהבים מאד את המוצרים שלהם. בעבר הייתה בעיה עם שירות הלקוחות המקרטע אבל לדעתי הם לקחו את העניין לתשומת לבם.

https://www.freetomprosthetics.com


-השולטים בשוק-

9. ***אמיסיל***

אמיסיל זו חברה שממקומת בליטא ומומחית בשווק פאקרים ומקלות זקפה לטרסג'נדרים. יש להם קטלוג מוצרים ממש מגוון, הם מתפארים בריאליות של המוצרים שלהם ולכן גם טווח המחירים בהתאם. הם לא רוצים רק למכור מוצרים שילחמו בדיספוריה, הם רוצים למכור מוצרים שיראו כמו איבר זכרי אמיתי, ולכן טווח המחירים הגבוה שלהם.
טווח המחירים הוא ביורו, והוא נע בין 90 ל-700 יורו ליחידה, תלוי בגודל, בצבע, ובצורת המשלוח. ברירת המחדל למשלוח היא דרך DHL או דואר אווירי.

https://www.emisil.com/?SID=9fc34424fc9c024f3af14e97d8520bf7

10. ***ג'נדרקאט***

ג'נדרקאט, גם ידועה כ-BETTER PRODUCTS, היא חברה קטנה שממוקמת בניו יורק ומנוהלת על ידי שני טראנסג'נדרים. מה שמיוחד בה הוא היחס האישי של שירות הלקוחות (מנהל החברה עצמו עונה של שאלות ומתכתב במיילים) והסבלנות הרבה. אחד מהרעיונות שהחברה חשבה עליהם הוא ADHESIBALE PACKERS, מה שאומר שהפאקרים שלהם מתוכננים ככה שהם עשוים מחומר סיליקוני נצמד לגוף לפי דרישה, כך שאין צורך להשתמש ברתמות ואפשר להסתובבים עם הפאקרים גם עירומים לגמרי כשהם נצמדים לגוף, מלבד ג'נדרקאט גם אמיסיל ורילמאג'יק עובדים באותה השיטה.
לג'נדרקאט יש מספר מוצרים, כשמותג הדגל שלהם הוא הAMAZEBALLS, שנותן תחושת אשכים צפים למי שלובש אותם. בנוסף יש להם עשרות גווני עור, כך שמי שמזמין אצלם את המוצרים יכול לבחור את צבע העור המדויק שלו, מה שעוזר נגד דיספוריה.
יש לג'נדרקאט לרוב זמן יצירת המוצר שבין שבועיים לחודש וחצי כי המוצרים נוצרים בעבודת יד ובמעבדה מיוחדת. היא גם החברה היחידה בשוק שניתן לשלם דרכה בתשלומים.
טווח המחירים נע בין 200 ל-400 דולר

https://gendercat.com

11. ***רילמאג'יק***

זו החברה השולטת בשוק, ה"הילטון" של הפאקרים. רילמאג'יק יושבים בארצות הברית, והם מיצרים לפי דרישה פאקרים ריאליסטיים. אם רוצים שהפאקר לא רק ירגיש טוב אלא גם יראה כאיבר גוף- פונים לרילמאג'יק. הפאקרים שלהם כל כך ריאליסטיים שהם נעשים בצורה דקדקנית, ולפיכך המחירים מפחידים. מי שמתכנן לקנות מהם יצטרך לחסוך לעתים אלפי שקלים כדי להרשות את הפאקרים שלהם.
הם גם מיצרים מוצרים של STP, כלומר השתנה בעמידה, ויש להם אפשרות להזמנה לפי גוון עור.
טווח המחירים נע מ-300 עד 1000 דולר.

<a href="http://www.reelmag
 

Leanne313

New member
ועוד...

הלינק לחברת רילמאג'יק:

http://www.reelmagik.com/


ובנוסף:

למכירה:

1. פאקר של gendercat, ובגודל 4 אינץ'. מגיע עם amazeballs, חדש לגמרי ובמחיר מוזל וגמיש.

2. פאקר Mr. Right באריזה מקורית ובמצב חדיש, מחיר: 320 שקלים (כולל משלוח).

3. פאקר Mr. Limpy במידה XL, חדש לגמרי במחיר 65 שקלים (כולל משלוח).

4. תחתוני בוקסר RODEOH ארוזים ומיועדים במיוחד לPACKING, במחיר 75 שקלים.
 

hatzilonit

Member
מנהל
תודה וכבוד על ההשקעה


 
למעלה