כל מי שמתגעגע לאסון ויסקונסין שיצביע לנתניהו

כל מי שמתגעגע לאסון ויסקונסין שיצביע לנתניהו

כל מי שמתגעגע לאסון ויסקונסין שיצביע לנתניהו, אבי אסון ויסקונסין, שאם ייבחר שוב לראש ממשלה ושר על-כלכלי, לא רק שיחזיר את האסון הזה מחדש, כי אם אף ידאג להרחיבו ולהפשיטו על כל רחבי המדינה. לא תהיה עיר אחת במדינה הזאת שלא תיפגע מהאסון החברתי-כלכלי הזה. והתוצאה: אזרחי ישראל יהפכו לעבדים עם משכורות רעב חסרי זכויות סוציאליות, ללא קבע, ללא פנסיות, ללא חופשות וללא מגן מפני הדיקטטורה התאגידית שתשתלט על המדינה ותהפוך את אזרחיה לעבדים נרצעים וחלשים חסרי זכויות שתלויים אך ורק בבוסים שלהם בכדי לשרוד. והפעם מובטח שכל אזרח ואזרחית במדינה יחוו את האסון הזה על בשרם. כי הפעם לא יהיה מי שיצילם מטיפשותם.

לעומת זאת, כל מי שרוצה שינוי חברתי-כלכלי אמיתי, כזה שישנה לחלוטין את כל סדר העדיפויות במדינת ישראל, ויציב את טובת אזרחיה בראש סולם העדיפויות, ואילו את טובת הטייקונים המושחתים בתחתית סולם העדיפויות, מה שיצעיד את מדינת ישראל ואזרחיה ועובדיה לעתיד טוב יותר לנו ולילדינו, שיצביע לשלי יחימוביץ', שהיא ורק היא העתיד של כולנו. עד שסוף סוף קמה מנהיגה חברתית אמיתית ישרה ואמינה שמדברת בגובה העיניים וטובת אזרחי המדינה בראש מעייניה, שזו תופעה נדירה בפני עצמה בפוליטיקה הישראלית, שמטרתה היא להציל את המדינה הזאת ולהחזיר את הכבוד שאבד לאזרחיה, עובדיה, בניה ובנותיה, יהיה טיפשי מצד אזרחי ישראל אם לא יתנו לה את ההזדמנות לעשות זאת, ולעזור לה לעזור להם, לנו, לכולנו.

קחו בחשבון כולכם שייתכן שמדובר בהזדמנות האחרונה למדינה הזאת להינצל מהקפיטליזם הדורסני של נתניהו ופקידוני האוצר, ולא תהיה עוד הזדמנות נוספת.

כך שתחשבו טוב טוב לפני שאתם שמים את הפתק שאתם בוחרים בקלפי... כי אחר כך, אתם אלה שתשאו בהשלכות של בחירתכם, ותוכלו להאשים אך ורק את עצמכם.
 
האם ידעתם ששלי יחימוביץ' עצרה את ויסקונסין 2?

האם ידעתם ששלי יחימוביץ' עצרה את ויסקונסין 2 מלקרום עור וגידים בישראל?

לא ידעתם?

אז שימו לב למכתב ששלחה יו"ר מפלגת העבודה לשר התמ"ת שלום שמחון:

שלי לשר התמ"ת: "אתם מפריטים את שרות התעסוקה במודל הכלא הפרטי. אפנה לבג"ץ"
25/01/12

יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' לשר התמ"ת שמחון:

"הפקדת 22 מרכזי תעסוקה בידי הג'וינט ובתקצוב הממשלה - אתם מפריטים כך את שרות התעסוקה ומקימים תואם בית הכלא הפרטי. אם לא תעצרו אפנה לבג"צ"

בדיון בוועדת הכספים היום, שעסק במסלולי תעסוקה של התמ"ת, קראה יחימוביץ' לשמחון לחזור בו מהפקדת 22 מרכזי תעסוקה בידי הג'וינט. "מדובר בהפרטה לכל דבר. שרות התעסוקה יודע לעשות זאת יותר טוב מכל ארגון. הג'וינט מבין בתעסוקה יותר משירות התעסוקה? למה לשפוך כסף על ארגון פילנתרופי במקום להשאיר את האחריות לתעסוקה בידי המדינה?"

יחימוביץ': "הקמת 22 מרכזי תעסוקה חדשים במימון המדינה אבל בהפעלת הג'וינט במקום בהפעלת שירות התעסוקה, היא הפרטה לכל דבר. למה לא לתת לשירות התעסוקה להפעיל את מרכזי התעסוקה? מה, הם מבינים פחות מהג'וינט? לשירות התעסוקה יש את הידע, ואת הניסיון, ואת האנשים. הג'וינט יעשה בדיוק מה שעשתה ויסקונסין: משכה את אנשי המקצוע החוצה משירות המדינה אליהם, כדי לקחת את הידע שלהם.
מילא, אם היה מצ'ינג, והג'וינט היה שם חצי מהכסף, הייתי מבינה את הדחף לתת להם את המרכזים. אבל אפילו מצ'ינג אין כאן. הממשלה נותנת 141 מיליון הג'וינט רק 47. אפילו אם תוריד את החלק של הג'וינט ותיתן את התקצוב הממשלתי כמות שהוא לשירות התעסוקה, הם יעשו את העבודה יותר טוב. הם יודעים, הם לא צריכים ללמוד שום דבר חדש.
זאת אחת השיטות הקונבנציוליות להפרטה - להקים עוד גוף ליד הגוף הקיים. זה בדיוק מה שקרה בהקמת בית הכלא הפרטי בבאר שבע, זו הייתה תחילתה של הפרטת שירות בתי הסוהר. כלא פרטי בבעלות לבייב וקוזניצקי ליד המערכת המדינתית של בתי הכלא. לשמחתנו, בג"צ גאל אותנו מההפרטה המסוכנת הזאת, אבל אם לא בג"צ – התהליך הזה היה נמשך והיו מפריטים את כל השב"ס.
אני שואלת, למה להמשיך להפריט את השירות הציבורי? העובדים שיעבדו בג'וינט יהיו עובדי קבלן ב-22 ש"ח לשעה. ואנחנו מוציאים מהמדינה את האחריות לדבר הכל-כך בסיסי של תעסוקה לאזרחים.
אני לא מתכוונת לוותר, ואנחנו מתכוונים גם לפנות גם לבג"ץ בעניין הזה. אני קוראת לך, אדוני השר, לחזור בך מהכוונה להקים את מרכזי התעסוקה במסגרת הג'וינט ולהפקיד את המרכזים בידי שירות התעסוקה.

ושימו לב מתי בדיוק נשלח המכתב הזה על ידה אל השר: 25/01/12 קרי: כבר בתחילת השנה הנוכחית. רק בזכותה השחיתות החדשה הזאת נעצרה בעודה באיבה.
 
למעלה