כל ספא שאני עובד בו

sutul

New member
כל ספא שאני עובד בו

99% מהדיסקים קופצים אני חייב להביא מוזיקה משלי למישהו יש המלצות למוזיקת טיפולים נחמדה... לא גורגורייאן ומרדימים אחרים. משהו לעיסוי מעט יותר קיצבי ונחמד. אני מתקשה לשמור על קצב ולחץ טוב, כשאני עומד להירדם על המטופל עם סאונד של גלים נשברים על החוף.
אפילו על סיגנון של בלקאן ביט בוקס...
 
נראה לי שגם שירים שקטים זה תופס

פעם מישהי הביאה לטיפול דיסק מהעשורים הקודמים, והיה מצויין. בספא יש לנו דיסקים עם שירים שקטים (בעיקר קאברים של שירים מעולים), ואפילו מטפלים שעובדים עם קצביים יותר. נראה לי שמה שאתה מתחבר אליו, ושמתחבר לך לטיפול הולך. פשוט תכין לך בבית...
 

sutul

New member
אתה יודע כמה עשורים קדמו לעשור הנוכחי?!?!?

אני מנסה לאסוף שירים ולהכין לעצמי פס קו לטיפולים זאת בדיוק הסיבה למה אני העלתי את ההודעה, כדי לקבל שמות של פס-קולים ושירים טובים להוסיף לרשימה שלי.
 

massage4you

New member
כדי לפתור את בעיית הדיסקים הקופצים...

יש פיתרון לעניין, רוכשים רמקולים נטענים איכותיים, רוכשים עוד כמה זכרונות SD בנפח קטן ובא לציון גואל. לגבי מוזיקה אני שם מה שהלקוחות אוהבים, שנסונים, ג'אז, סנטנה וכל מה שבא להם קצבי רגוע הולך מצויין. המוזיקה המרדימה פשוט משעממת....
 

sutul

New member
אני מוריד לעצמי שירים

ומביא איתי לספא את המוזיקה, הספא מוזמן לשבור את הראש לבד לגבי המוזיקה. אני כניראה לא הייתי ברור ספיק אני מחפש מוזיקה ספציפית (או אמנים שעושים מוזיקה) שמתאימה לעיסויים. לא סגנונת אלא תכלס.
 

massage4you

New member
לא מבין את הקטע שלך, בקשת ואני מצטט...

"למישהו יש המלצות למוזיקת טיפולים נחמדה... לא גורגורייאן ומרדימים אחרים" כתבת על בעיה שקיימת במרבית מקומות הספא, הצעתי לך פיתרון שלא עולה הרבה ואני אישית עובד כך. כתבתי לך את את הכיוונים למוזיקה אפשרית, מה ההתנשאות הזו ?, מתאים לך תקבל את הכיוון, לא מתאים אל תגיב.
 
למעלה