כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?

מצב
הנושא נעול.

Chief san

New member
כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?

כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?
אני לא מכיר את הפורום, אז אם הנושא נטחן, ... הרושם האנקדוטלי שלי הוא שיותר מדי אוטובוסים נתקעים בדרך. כעשרה - עשרים אחוזים (וזו הערכה זהירה) מהנסיעות שלי ושל ידידי נגמרו זמנית בתקלה (בחודשיים האחרונים). רצועה נקרעת, מנוע מתחמם, פנצ'ר וכולי. רוב הנסיעות בקו אילת (אגד) אך גם קו באר שבע-תל אביב (מטרופולין). אז מה קורה פה? צירוף מקרים מחורבן מבחינתי? תחזוקה לקויה? מה שיעור התקלות המקובל בקווי נוסעים?
 
הגיע הזמן לחזור לאוטובוס הבא:

כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?
אני לא מכיר את הפורום, אז אם הנושא נטחן, ... הרושם האנקדוטלי שלי הוא שיותר מדי אוטובוסים נתקעים בדרך. כעשרה - עשרים אחוזים (וזו הערכה זהירה) מהנסיעות שלי ושל ידידי נגמרו זמנית בתקלה (בחודשיים האחרונים). רצועה נקרעת, מנוע מתחמם, פנצ'ר וכולי. רוב הנסיעות בקו אילת (אגד) אך גם קו באר שבע-תל אביב (מטרופולין). אז מה קורה פה? צירוף מקרים מחורבן מבחינתי? תחזוקה לקויה? מה שיעור התקלות המקובל בקווי נוסעים?
הגיע הזמן לחזור לאוטובוס הבא:
פה אחוז התקלות שואף לאפס ! כאשר מרצדס היה דומיננטי בשוק, היו הרבה פחות תקלות. כאשר ליילנד היה דומיננטי בשוק, כמעט ולא היו מתרחשות תקלות. ככה זה כשאתה קונה מ.א.ן ו-וולוו ואח"כ בוכה בכי תמרורים....אכן יש צדק בדברייך אך לדעתי האחוזים קטנים יותר ויתקנו אותי חבריי הנהדרים בפורום.
 
זה לא הקאוץ' של דני גולדשמיט?

הגיע הזמן לחזור לאוטובוס הבא:
פה אחוז התקלות שואף לאפס ! כאשר מרצדס היה דומיננטי בשוק, היו הרבה פחות תקלות. כאשר ליילנד היה דומיננטי בשוק, כמעט ולא היו מתרחשות תקלות. ככה זה כשאתה קונה מ.א.ן ו-וולוו ואח"כ בוכה בכי תמרורים....אכן יש צדק בדברייך אך לדעתי האחוזים קטנים יותר ויתקנו אותי חבריי הנהדרים בפורום.
זה לא הקאוץ' של דני גולדשמיט?
מה זה 66 לא זוכר סדרה כזו.
 
להלן סדרות הרישוי של ירושלים:

זה המשך לסדרת הרישוי של
הדיימלר מהמוזיאון?66-046.
להלן סדרות הרישוי של ירושלים:
66-000 עד 66-100 - כולם טייגרים. כולם המקשר במקור 66-101 עד 66-200 - ערב רב של המון סוגים שונים. (פירוט מופיע בלוח 224). 66-201 עד 66-230 - חברות פרטיות או ב"ש. 66-231 עד 66-232 - המקשר. 66-233 עד 66-296 - חברות פרטיות או ב"ש. 66-297 עד 66-299 - לא היו קיימים מעולם. 66-300 עד 66-399 - המקשר. כולם טייגרים של המקשר במקור. 66-400 עד 66-999 - כולם מוניות ומיניבוסים פרטיים. 666-000 עד 666-099 - חברות פרטיות או ב"ש - פירוט בלוח 254. 666-100 עד 666-375 - ערב רב של סוגים - כולם אגד במקור. 666-400 עד 666-448 - המקשר. כולם טייגרים של המקשר במקור. 666-449 עד 666-499 - אגד - כולם טייגרים. 666-500 וצפונה - מוניות ואוטובוסים ערביים במזרח ירושלים. שבת-שלום.
 
וכמובן סדרת 690:

להלן סדרות הרישוי של ירושלים:
66-000 עד 66-100 - כולם טייגרים. כולם המקשר במקור 66-101 עד 66-200 - ערב רב של המון סוגים שונים. (פירוט מופיע בלוח 224). 66-201 עד 66-230 - חברות פרטיות או ב"ש. 66-231 עד 66-232 - המקשר. 66-233 עד 66-296 - חברות פרטיות או ב"ש. 66-297 עד 66-299 - לא היו קיימים מעולם. 66-300 עד 66-399 - המקשר. כולם טייגרים של המקשר במקור. 66-400 עד 66-999 - כולם מוניות ומיניבוסים פרטיים. 666-000 עד 666-099 - חברות פרטיות או ב"ש - פירוט בלוח 254. 666-100 עד 666-375 - ערב רב של סוגים - כולם אגד במקור. 666-400 עד 666-448 - המקשר. כולם טייגרים של המקשר במקור. 666-449 עד 666-499 - אגד - כולם טייגרים. 666-500 וצפונה - מוניות ואוטובוסים ערביים במזרח ירושלים. שבת-שלום.
וכמובן סדרת 690:
690-000 עד 690-200 - חברות פרטיות. 690-201 עד 690-223 - כולן סקניות של אגד. 690-241 עד 690-264 - כולן סקניות של אגד 690-290 עד 690-299 - ג'מבו - דגם דן, של אגד 690-300 עד 690-357 - כולן 0305 מוגמרים 690-358 עד 690-369 - כולן וספות 0305 של הארגז. 690-375 עד 690-376 - 2 ה-וספות הראשונות בארץ. 690-500 - מיניבוס מארסידס - מיוזיאום. 690-791 וצפונה - ערב רב של אוטובוסים ומיניבוסים, גת, בורדקאן, ועוד...
 
וכמובן שבין לבין, אוטובוסים של ב"ש

וכמובן סדרת 690:
690-000 עד 690-200 - חברות פרטיות. 690-201 עד 690-223 - כולן סקניות של אגד. 690-241 עד 690-264 - כולן סקניות של אגד 690-290 עד 690-299 - ג'מבו - דגם דן, של אגד 690-300 עד 690-357 - כולן 0305 מוגמרים 690-358 עד 690-369 - כולן וספות 0305 של הארגז. 690-375 עד 690-376 - 2 ה-וספות הראשונות בארץ. 690-500 - מיניבוס מארסידס - מיוזיאום. 690-791 וצפונה - ערב רב של אוטובוסים ומיניבוסים, גת, בורדקאן, ועוד...
וכמובן שבין לבין, אוטובוסים של ב"ש
וערביי מזרח ירושלים ועוד בחורים שבין מספרי הרישוי של 690.
 

fireman

New member
אוטובוסים רבים נוטים לפשל בתקופה

כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?
אני לא מכיר את הפורום, אז אם הנושא נטחן, ... הרושם האנקדוטלי שלי הוא שיותר מדי אוטובוסים נתקעים בדרך. כעשרה - עשרים אחוזים (וזו הערכה זהירה) מהנסיעות שלי ושל ידידי נגמרו זמנית בתקלה (בחודשיים האחרונים). רצועה נקרעת, מנוע מתחמם, פנצ'ר וכולי. רוב הנסיעות בקו אילת (אגד) אך גם קו באר שבע-תל אביב (מטרופולין). אז מה קורה פה? צירוף מקרים מחורבן מבחינתי? תחזוקה לקויה? מה שיעור התקלות המקובל בקווי נוסעים?
אוטובוסים רבים נוטים לפשל בתקופה
הזו של השנה בגלל הטמפרטורות הגבוהות המאפיינות את עונת הקיץ במיוחד באזור הדרום. אוטובוסים שמתחממים בדרך לאילת זה סיפור מוכר ולא חדש כלל וכלל. בדרך בין ב"ש לת"א זה דבר חדש....אחרי הכל לא מדובר בנסיעה קשה לאוטובוס לעומת הנסיעות לאילת שגם נמשכות זמן רב, גם במזג אויר עוד יותר קיצוני וגם מלווה בעליות וירידות קשות.
 
צריך גם לזכור שרוב האוטובוסים בקווי

אוטובוסים רבים נוטים לפשל בתקופה
הזו של השנה בגלל הטמפרטורות הגבוהות המאפיינות את עונת הקיץ במיוחד באזור הדרום. אוטובוסים שמתחממים בדרך לאילת זה סיפור מוכר ולא חדש כלל וכלל. בדרך בין ב"ש לת"א זה דבר חדש....אחרי הכל לא מדובר בנסיעה קשה לאוטובוס לעומת הנסיעות לאילת שגם נמשכות זמן רב, גם במזג אויר עוד יותר קיצוני וגם מלווה בעליות וירידות קשות.
צריך גם לזכור שרוב האוטובוסים בקווי
אילת הם החדשים ביותר, רובם מרצדס OC500...
 
בשנים 1982 -1983 שרתתי באילת

צריך גם לזכור שרוב האוטובוסים בקווי
אילת הם החדשים ביותר, רובם מרצדס OC500...
בשנים 1982 -1983 שרתתי באילת
במשטרה צבאית. נסעתי המון לירושלים ותמיד-תמיד עם O303 גרמני מוגמר. אף לא פעם אחת נתקע האוטובוס. מעולם זה לא קרה. סטטיסטיקות התקלות מצוייה בידיי. מרצדס מוביל בענק מבחינת אמינות ! האוטו הכי בעייתי הוא המאן הבינעירוני באגד - אוטו עתיר תקלות ובעיות אחרות. הוולוו קצת יותר אמין אך גם הוא צרות על גלגלים. אין כמעט שום תקלה עם ה- OC500 למרות שהוא אוטו בינוני ביותר בהשוואה ל- O580 הטוב מכולם. אני לא יכול לשכוח את הגימור הנהדר של ה-O303 עם המרכב הגרמני ! היה אגדה אמיתית ! מאז 1980 לא פגשתי ברמת גימור כזו למעט O580 שרמת הגימור בו דומה מאוד. לא נתקלתי ב O404 מוגמר למעט 939 המפורסם אך רמת הגימור בו חלשה יחסית. נוחות הנסיעה של ה-O303 הגרמני המוגמר היתה מדהימה והזכירה רק אוטו אחד אחר: O305 גרמני מוגמר. ביקשתי מדני לבדוק סטטיסטיקות שונות עבורי והוא הבטיח לחזור עם תשובות.
 
אביתר, אני בספק אם וולבו עושים פחות

בשנים 1982 -1983 שרתתי באילת
במשטרה צבאית. נסעתי המון לירושלים ותמיד-תמיד עם O303 גרמני מוגמר. אף לא פעם אחת נתקע האוטובוס. מעולם זה לא קרה. סטטיסטיקות התקלות מצוייה בידיי. מרצדס מוביל בענק מבחינת אמינות ! האוטו הכי בעייתי הוא המאן הבינעירוני באגד - אוטו עתיר תקלות ובעיות אחרות. הוולוו קצת יותר אמין אך גם הוא צרות על גלגלים. אין כמעט שום תקלה עם ה- OC500 למרות שהוא אוטו בינוני ביותר בהשוואה ל- O580 הטוב מכולם. אני לא יכול לשכוח את הגימור הנהדר של ה-O303 עם המרכב הגרמני ! היה אגדה אמיתית ! מאז 1980 לא פגשתי ברמת גימור כזו למעט O580 שרמת הגימור בו דומה מאוד. לא נתקלתי ב O404 מוגמר למעט 939 המפורסם אך רמת הגימור בו חלשה יחסית. נוחות הנסיעה של ה-O303 הגרמני המוגמר היתה מדהימה והזכירה רק אוטו אחד אחר: O305 גרמני מוגמר. ביקשתי מדני לבדוק סטטיסטיקות שונות עבורי והוא הבטיח לחזור עם תשובות.
אביתר, אני בספק אם וולבו עושים פחות
בעיות ממ.א.ן, ספק רב מאוד. וזאת מדברים שראתי בעצמי, שיחות עם נהגים ומוסכניקים.
 

fireman

New member
תסלח לי אבל אני לוקח את כל מה

אביתר, אני בספק אם וולבו עושים פחות
בעיות ממ.א.ן, ספק רב מאוד. וזאת מדברים שראתי בעצמי, שיחות עם נהגים ומוסכניקים.
תסלח לי אבל אני לוקח את כל מה
שכותבים בפורום הזה על וולבו בערבון מוגבל.... הרוב המוחץ כאן החליט לקיים מסע צלב כנגד וולבו כאילו שמדובר באיזו חברה קקיונית שהתחילה לייצר כלי רכב שלשום.
 
ערן, כל נסיעה שלי חיפה היא באגד

תסלח לי אבל אני לוקח את כל מה
שכותבים בפורום הזה על וולבו בערבון מוגבל.... הרוב המוחץ כאן החליט לקיים מסע צלב כנגד וולבו כאילו שמדובר באיזו חברה קקיונית שהתחילה לייצר כלי רכב שלשום.
ערן, כל נסיעה שלי חיפה היא באגד
ויש הרבה כאלה בזמן האחרון ועוד יהיו. רוב הנהגים שנסעתי אותם אוהבים את הוולבו יותר מהכל (חלקם B10B, חלקם B12B), אבל כולם מודים שהוולבו הוא מלך התקלות. אני ממש לא ממציא את זה...
 

fireman

New member
אני לא טוען שאתה ממציא

ערן, כל נסיעה שלי חיפה היא באגד
ויש הרבה כאלה בזמן האחרון ועוד יהיו. רוב הנהגים שנסעתי אותם אוהבים את הוולבו יותר מהכל (חלקם B10B, חלקם B12B), אבל כולם מודים שהוולבו הוא מלך התקלות. אני ממש לא ממציא את זה...
אני לא טוען שאתה ממציא
אבל אני טוען שלפעמים אנשים כאן נסחפים יותר מידי עם השטויות שהם כותבים.
 
דני מארגן נתונים מספריים. וולוו היא

אני לא טוען שאתה ממציא
אבל אני טוען שלפעמים אנשים כאן נסחפים יותר מידי עם השטויות שהם כותבים.
דני מארגן נתונים מספריים. וולוו היא
מכונית טובה באופן יחסי אבל באוטובוסים זו סאגה אחרת: ידוע על התקלה הקשה ב-B12B הגורמת לרעד קשה - תקלה שלא נפתרה הרמטית עד היום. הדליקות בוולוו הן עניין שבשגרה וזו עובדה. הB10B הוא מלך התקלות - בדיוק כדברי אנדי הצודק לחלוטין. זה פשוט אוטובוס כשלון שייעלם מן הנוף של אגד תוך שנים ספורות... שוב: אגד קונה זול כי הממשלה מכתיבה את התנאים כידוע לך. למה להשקיע במרצדס O580 שעולה הון עתק כאשר הישראלי הורס את המכונה וחורט בה את שמו? ניתן להזמין גרסה פשוטה של O580 לנסיעות בינעירוניות רגילות. זה לא כדאי וצדק מי שאמר שלא נראה O580 (טראווגו) באגד. למה להשקיע ל-15 שנה?
 
באגד מתים על הולוואים ולא יקנו

דני מארגן נתונים מספריים. וולוו היא
מכונית טובה באופן יחסי אבל באוטובוסים זו סאגה אחרת: ידוע על התקלה הקשה ב-B12B הגורמת לרעד קשה - תקלה שלא נפתרה הרמטית עד היום. הדליקות בוולוו הן עניין שבשגרה וזו עובדה. הB10B הוא מלך התקלות - בדיוק כדברי אנדי הצודק לחלוטין. זה פשוט אוטובוס כשלון שייעלם מן הנוף של אגד תוך שנים ספורות... שוב: אגד קונה זול כי הממשלה מכתיבה את התנאים כידוע לך. למה להשקיע במרצדס O580 שעולה הון עתק כאשר הישראלי הורס את המכונה וחורט בה את שמו? ניתן להזמין גרסה פשוטה של O580 לנסיעות בינעירוניות רגילות. זה לא כדאי וצדק מי שאמר שלא נראה O580 (טראווגו) באגד. למה להשקיע ל-15 שנה?
באגד מתים על הולוואים ולא יקנו
מרצדס עוד הרבה זמן.צא מזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה