כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?

מצב
הנושא נעול.
הוולוו עובד מצויין באגד,תקלות

תשתה מים ותירגע,אל תדאג אני
לא אתייחס אליך.
הוולוו עובד מצויין באגד,תקלות
יש בכל אוטובוס השאלה היא שאלה של אחזקה,יש וולוואים עם נהגים צמודים שנוסעים כמו חדשים,ויש מכונות בתיור ונופש שנראות כמו אשפה.
 
וולוו B12B מכונה מעולה ולראיה

דני מארגן נתונים מספריים. וולוו היא
מכונית טובה באופן יחסי אבל באוטובוסים זו סאגה אחרת: ידוע על התקלה הקשה ב-B12B הגורמת לרעד קשה - תקלה שלא נפתרה הרמטית עד היום. הדליקות בוולוו הן עניין שבשגרה וזו עובדה. הB10B הוא מלך התקלות - בדיוק כדברי אנדי הצודק לחלוטין. זה פשוט אוטובוס כשלון שייעלם מן הנוף של אגד תוך שנים ספורות... שוב: אגד קונה זול כי הממשלה מכתיבה את התנאים כידוע לך. למה להשקיע במרצדס O580 שעולה הון עתק כאשר הישראלי הורס את המכונה וחורט בה את שמו? ניתן להזמין גרסה פשוטה של O580 לנסיעות בינעירוניות רגילות. זה לא כדאי וצדק מי שאמר שלא נראה O580 (טראווגו) באגד. למה להשקיע ל-15 שנה?
וולוו B12B מכונה מעולה ולראיה
לא רק אגד רוכשת וולוו גם רוב חברות הפרטיות רוב המכונות החדשות שעולות על הכביש הם וולוו כמו כן ראינו כבר לא מעט 0404 עולות באש
 
../images/Emo45.gif אם אגד לא היו מרוצים

וולוו B12B מכונה מעולה ולראיה
לא רק אגד רוכשת וולוו גם רוב חברות הפרטיות רוב המכונות החדשות שעולות על הכביש הם וולוו כמו כן ראינו כבר לא מעט 0404 עולות באש
אם אגד לא היו מרוצים
מהוולוו הם היו קונים אחרים,עובדה היא שגם הB10Bנמצא בכמות גדולה באגד,ושלא יבלב-ו את המח שזה רק בגלל שהוא זול יחסית.
 
בבקשה,תמונה מהגלרייה

אם אגד לא היו מרוצים
מהוולוו הם היו קונים אחרים,עובדה היא שגם הB10Bנמצא בכמות גדולה באגד,ושלא יבלב-ו את המח שזה רק בגלל שהוא זול יחסית.
בבקשה,תמונה מהגלרייה
של הפורום הנחמד הזה,תמונה של רותם קפלן.
 

ה2

New member
אני לא זוכר 404 שעלו באש. לעומת זאת

וולוו B12B מכונה מעולה ולראיה
לא רק אגד רוכשת וולוו גם רוב חברות הפרטיות רוב המכונות החדשות שעולות על הכביש הם וולוו כמו כן ראינו כבר לא מעט 0404 עולות באש
אני לא זוכר 404 שעלו באש. לעומת זאת
וולוו זה פשוט קופסת גפרורים על גלגלים על כל המשתמע מכך. נוסף על כך שהן עולות בלהבות בתורנות ובכלל זה גם ה-B12 הן לא נוחות לנוסעים כמו ה-404 הנסיעה לא חלקה ויש להן עוד כל מיני צרות קטנות יותר וקטנות פחות.
 

אורי404

New member
עולים לי בראש לפחות שני 404 שעלו

אני לא זוכר 404 שעלו באש. לעומת זאת
וולוו זה פשוט קופסת גפרורים על גלגלים על כל המשתמע מכך. נוסף על כך שהן עולות בלהבות בתורנות ובכלל זה גם ה-B12 הן לא נוחות לנוסעים כמו ה-404 הנסיעה לא חלקה ויש להן עוד כל מיני צרות קטנות יותר וקטנות פחות.
עולים לי בראש לפחות שני 404 שעלו
באש. היה אחד מאיזור אשדוד שנשרף. "קובי0303" צילם את זה. אוטובוס נוסף שנשרף היה 404 מחולון שדרור צילם השנה. יחד עם זאת אני מודה שאנני זוכר בודאות ממה השריפה נבעה (אם מנהיגה, תחזוקה, תקלה או סיבות אחרות). לגבי הB12B - דוקא יש נהגים שמבסוטים ממנו. שוב, זה עניין של טעם. חלק מעדיפים מאן בינעירוני וחלק וולוו. ראיה לכך, היא איל עובדיה שלא נראה לי שהוא סובל מהB12B, עליו הוא נוהג.
 
אתה תראה אורי 404 שתוך

עולים לי בראש לפחות שני 404 שעלו
באש. היה אחד מאיזור אשדוד שנשרף. "קובי0303" צילם את זה. אוטובוס נוסף שנשרף היה 404 מחולון שדרור צילם השנה. יחד עם זאת אני מודה שאנני זוכר בודאות ממה השריפה נבעה (אם מנהיגה, תחזוקה, תקלה או סיבות אחרות). לגבי הB12B - דוקא יש נהגים שמבסוטים ממנו. שוב, זה עניין של טעם. חלק מעדיפים מאן בינעירוני וחלק וולוו. ראיה לכך, היא איל עובדיה שלא נראה לי שהוא סובל מהB12B, עליו הוא נוהג.
אתה תראה אורי 404 שתוך
3 שנים כל הצי של אגד יהיה וולוו ויחסית מעט מאן.,הצי הבין עירוני.
 

אורי404

New member
אלה אוטובוסים של "אגד תיור ונופש".

טוב התחילו למכור את העגלות 0404
לבני דודנו השכנים אז נוכל לראות אותם לפחות מאחורי הגדר
אלה אוטובוסים של "אגד תיור ונופש".
הגיל המירבי של אוטובוס לטיולים הוא עשר שנים. גיל ה-404 הראשונים (ושל הוולוו B10B הראשונים) מתקרב לעשר שנים. לכן, מוציאים אותם משירות של "אגד תיור ונופש".
 
עוד שנתיים שלוש גם יוצאו

אלה אוטובוסים של "אגד תיור ונופש".
הגיל המירבי של אוטובוס לטיולים הוא עשר שנים. גיל ה-404 הראשונים (ושל הוולוו B10B הראשונים) מתקרב לעשר שנים. לכן, מוציאים אותם משירות של "אגד תיור ונופש".
עוד שנתיים שלוש גם יוצאו
מאגד עצמה,אם היו קליינטים בחו"ל היום אגד היו מוכרים אותם,לפי מחקרים שעשו אצלנו מבחינה כלכלית(שיקול של בלאי וכו)הכי טוב להחזיק אוטובוס בשימוש 7-8 שנים לא יותר,ושלא יגידו לי על טייגרים בני 40 שצריך להחזיר אותם חחחחחחחחחחחח.
 
רגע אבל מרצדס זה אוטובוס ל30 שנה

אלה אוטובוסים של "אגד תיור ונופש".
הגיל המירבי של אוטובוס לטיולים הוא עשר שנים. גיל ה-404 הראשונים (ושל הוולוו B10B הראשונים) מתקרב לעשר שנים. לכן, מוציאים אותם משירות של "אגד תיור ונופש".
רגע אבל מרצדס זה אוטובוס ל30 שנה
לא. ככה אומרים אז למה לא להחזיר לשרות חזרה!!!!! או שבעצם לא.
 

אורי404

New member
רואים שאתה לא כל כל מבין... הרי אתה

מי אמר לך דבר כזה,הבל הבלים
אחרי 10 שנים הם טרנטה כבר.
רואים שאתה לא כל כל מבין... הרי אתה
בעצמך כתבת אתמול שאתה נוהג על 303. והוא ממש לא טרנטה אחרי עשר שנים ולא אחרי עשרים שנה. ולא נראה לי שיש נהג באגד שיגיד כזה דבר על מרצדס (כולל, את אלה שמעדיפים מאן ווולוו)... לגבי ה-404... טוב אולי, אותו אתה פחות מכיר... וגם האוטובוסים האלה שמתקרבים לעשר שנים נוסעים יופי (כולל, אלה שמצב התחזוקה שלהם לא ממש משהו).
 
303 זה לא דוגמא לאוטובוס מודרני

רואים שאתה לא כל כל מבין... הרי אתה
בעצמך כתבת אתמול שאתה נוהג על 303. והוא ממש לא טרנטה אחרי עשר שנים ולא אחרי עשרים שנה. ולא נראה לי שיש נהג באגד שיגיד כזה דבר על מרצדס (כולל, את אלה שמעדיפים מאן ווולוו)... לגבי ה-404... טוב אולי, אותו אתה פחות מכיר... וגם האוטובוסים האלה שמתקרבים לעשר שנים נוסעים יופי (כולל, אלה שמצב התחזוקה שלהם לא ממש משהו).
303 זה לא דוגמא לאוטובוס מודרני
הוא יותר קרוב לדור של הליילנדים מבחינת העמידות שלו בשטח אבל מה אני יכול לעשות הם כבר עגלות וזה מה שנותנים אז אני לוקח.
 
שנות ה80 בסניף ראשון לציון שם עבדתי

הקאוצ'ים היו אוטובוסים יפים ונחמדים
מאוד ודוקא לא כולם לא זכו לנהוג עליהם, ככה שבהחלט היתה לך חוויה. באיזה תקופה יצא לך לנהוג עליהם?
שנות ה80 בסניף ראשון לציון שם עבדתי
בזמנו 338-060 מכונה פצצצית 338-008אחלה טייגר היה עוד הספקתי לעבוד גם על הולנדית בן עירוני 38-478 היו ימים
 

JayZed

New member
תעשה לי טובה, גם כן, "עוד 10 שנים

שנות ה80 בסניף ראשון לציון שם עבדתי
בזמנו 338-060 מכונה פצצצית 338-008אחלה טייגר היה עוד הספקתי לעבוד גם על הולנדית בן עירוני 38-478 היו ימים
תעשה לי טובה, גם כן, "עוד 10 שנים
הכל יהיה וולבו וקצת מאן"... אתה לא יכול לדעת מה יהיה בעוד 10 שנים. תלך למפעל הארגז, בוא נראה אותך מוצא שם מכונה אחת של מאן שמיועדת לאגד... כולן מרצדס OC500. הסיבה היחידה שוולבו כל-כך מצליח בארץ לאחרונה היא שהם קנו את מרכבים, ולכן הדיל הטוב ביותר שבא מהמפעל הזה הוא שלדות של וולבו. חוץ מזה גם אין להם רשיון לבנות על שלדות מרצדס. אם היה להם אז גם רוב האוטובוסים שיוצאים ממרכבים היו היום כבר OC500... וולבו זה אוטובוס טוב, ונהגים רבים באגד אוהבים אותו, אבל בדיוק כמו שהם אוהבים לנהוג בו כי הוא חזק ומהיר הם גם לא אוהבים דברים רבים בו: במיוחד האהבה שלו לעצור בצידי הכביש, הן מתקלות או מהתחממות. אני נסעתי כיומם באוטובוסים בין-עירוניים לירושלים וחזרה במשך יותר מ-10 שנים ואני יכול להגיד בבטחה ללא הסתייגויות שמעל 80% מהעצירות הלא מתוכננות עקב תקלה ארעו בוולבו. אפילו אייל עובדיה, סנגור וולבו מס' 1, אחרי סיבוב ב-O404 המוגמר היחיד שיש בארץ אמר "זה אוטו שהייתי רוצה לעבוד עליו" והודה שהוא היה מחליף את ה-B12B האהוב שלו אם היו מציעים לו את המכונה ההיא. ואגב, מאז הוא אכן החליף את הוולבו... אבל ל-O303
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה