כמה אוטובוסים נתקעים כל יום?

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
מתי פחות או יותר יצא לך לנהוג על

שנות ה80 בסניף ראשון לציון שם עבדתי
בזמנו 338-060 מכונה פצצצית 338-008אחלה טייגר היה עוד הספקתי לעבוד גם על הולנדית בן עירוני 38-478 היו ימים
מתי פחות או יותר יצא לך לנהוג על
האוטובוסים האלה, שציינת בשנות השמונים (אם אתה לא זוכר שנה מדוייקת, מספיק שתכתוב האם זה היה בתחילת שנות השמונים או לקראת סוף העשור הזה)?
 
הטייגרם היחידים שנשרפו היו במלחמה

יצא לך לנהוג על טייגרים?
הטייגרם היחידים שנשרפו היו במלחמה
מפגיעות האוייב אורי מנוע הטייגר פשוט לחלוטין אין מדגש טורבו שעובד ומפיץ חום גבהה אין אלטרנטורים כפולים שעובדים במתח גבהה לספק את תצרוכת החשמל שיש הים באוטובוסים המודרנים אין יחידת מדחס מזגן מעל המנוע ובכלל לא הוציאו אז מהמנוע הספקים כל כך גבוהים על נפחים כאלה לכן האוטובוסים של היום עולים באש יותר ואם הנהג היה שם לב יותר התוצאות היו יותר קטנות
 

אורי404

New member
../images/Emo26.gif מארכיון הפורום.

עולים לי בראש לפחות שני 404 שעלו
באש. היה אחד מאיזור אשדוד שנשרף. "קובי0303" צילם את זה. אוטובוס נוסף שנשרף היה 404 מחולון שדרור צילם השנה. יחד עם זאת אני מודה שאנני זוכר בודאות ממה השריפה נבעה (אם מנהיגה, תחזוקה, תקלה או סיבות אחרות). לגבי הB12B - דוקא יש נהגים שמבסוטים ממנו. שוב, זה עניין של טעם. חלק מעדיפים מאן בינעירוני וחלק וולוו. ראיה לכך, היא איל עובדיה שלא נראה לי שהוא סובל מהB12B, עליו הוא נוהג.
מארכיון הפורום.
צילם קובי0303. זהו 404 מספר: 84-988-01 (ולא 86-988-01
). פנימי: 27235.
 
15 מכונות B12B נשרפו עד כה.

עולים לי בראש לפחות שני 404 שעלו
באש. היה אחד מאיזור אשדוד שנשרף. "קובי0303" צילם את זה. אוטובוס נוסף שנשרף היה 404 מחולון שדרור צילם השנה. יחד עם זאת אני מודה שאנני זוכר בודאות ממה השריפה נבעה (אם מנהיגה, תחזוקה, תקלה או סיבות אחרות). לגבי הB12B - דוקא יש נהגים שמבסוטים ממנו. שוב, זה עניין של טעם. חלק מעדיפים מאן בינעירוני וחלק וולוו. ראיה לכך, היא איל עובדיה שלא נראה לי שהוא סובל מהB12B, עליו הוא נוהג.
15 מכונות B12B נשרפו עד כה.
 
כרגיל יקי אתה צודק במיליארד אחוז.

במרצדס 0305 מהסדרה 337 פחדו כבר
משרפות במנוע לכן כבר שם התקינו מערכת התרעת שריפה בקיצור הכל נשרף העניין הוא של איכות תחזוקת האוטובוסים בחברה בו הוא משרת
כרגיל יקי אתה צודק במיליארד אחוז.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מש לא יפה

15 מכונות B12B נשרפו עד כה.
מש לא יפה
להאשים את האחזקה בשריפת המכונות. אותו גורם נותן שרות למרצדס , למאן, לוולוו ולכל היתר. אז הכיצד שרוב השריפות נגרמות בוולוו ? היתכן שזו בעיה של היצרן ? אולי היתה טעות סידרתית של יצור צינור מסויים של איזה מרסס? או אולי סופקו צינורות לא מתאימים ללחץ ולחום ? אז מי שלא יודע שלא יאשים את האחזקה. ולמה נהגים בכל זאת אוהבים את הוולוו ? שאלתי נהגים ורב התשובות היו , כי המכונה הזו בולעת את הקסטל. מה לעשות בשביל נהגי רכב כבד הקסטל עדיין נשאר מדד להעדפת מכונה.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אני לא זוכר 404 שעלו באש. לעומת זאת
וולוו זה פשוט קופסת גפרורים על גלגלים על כל המשתמע מכך. נוסף על כך שהן עולות בלהבות בתורנות ובכלל זה גם ה-B12 הן לא נוחות לנוסעים כמו ה-404 הנסיעה לא חלקה ויש להן עוד כל מיני צרות קטנות יותר וקטנות פחות.
 

Chief san

New member
הקונספירציה

בשנים 1982 -1983 שרתתי באילת
במשטרה צבאית. נסעתי המון לירושלים ותמיד-תמיד עם O303 גרמני מוגמר. אף לא פעם אחת נתקע האוטובוס. מעולם זה לא קרה. סטטיסטיקות התקלות מצוייה בידיי. מרצדס מוביל בענק מבחינת אמינות ! האוטו הכי בעייתי הוא המאן הבינעירוני באגד - אוטו עתיר תקלות ובעיות אחרות. הוולוו קצת יותר אמין אך גם הוא צרות על גלגלים. אין כמעט שום תקלה עם ה- OC500 למרות שהוא אוטו בינוני ביותר בהשוואה ל- O580 הטוב מכולם. אני לא יכול לשכוח את הגימור הנהדר של ה-O303 עם המרכב הגרמני ! היה אגדה אמיתית ! מאז 1980 לא פגשתי ברמת גימור כזו למעט O580 שרמת הגימור בו דומה מאוד. לא נתקלתי ב O404 מוגמר למעט 939 המפורסם אך רמת הגימור בו חלשה יחסית. נוחות הנסיעה של ה-O303 הגרמני המוגמר היתה מדהימה והזכירה רק אוטו אחד אחר: O305 גרמני מוגמר. ביקשתי מדני לבדוק סטטיסטיקות שונות עבורי והוא הבטיח לחזור עם תשובות.
הקונספירציה
כמו שכתבתי, את שוכני הפורום ואת העמדות הברורות שלהם לגבי דגמים שונים של אוטובוסים - לא הכרתי. מכיוון שאני טמבל (לא כל כך טמבל. פעולות חשבוניות פשוטות אני יודע לעשות. הסטטיסטיקה הפרטית שלי מדוייקת. אולי לא מייצגת, אבל מדוייקת), אני שואל ככה - יכול להיות שתיגבור הקווים לאילת בחודשים יולי-אוגוסט פגע בסבב התחזוקה של האוטובוסים?
 
ממש לא אין קשר לתגבור השרות לאילת

הקונספירציה
כמו שכתבתי, את שוכני הפורום ואת העמדות הברורות שלהם לגבי דגמים שונים של אוטובוסים - לא הכרתי. מכיוון שאני טמבל (לא כל כך טמבל. פעולות חשבוניות פשוטות אני יודע לעשות. הסטטיסטיקה הפרטית שלי מדוייקת. אולי לא מייצגת, אבל מדוייקת), אני שואל ככה - יכול להיות שתיגבור הקווים לאילת בחודשים יולי-אוגוסט פגע בסבב התחזוקה של האוטובוסים?
ממש לא אין קשר לתגבור השרות לאילת
 
לא כתבת

בשנים 1982 -1983 שרתתי באילת
במשטרה צבאית. נסעתי המון לירושלים ותמיד-תמיד עם O303 גרמני מוגמר. אף לא פעם אחת נתקע האוטובוס. מעולם זה לא קרה. סטטיסטיקות התקלות מצוייה בידיי. מרצדס מוביל בענק מבחינת אמינות ! האוטו הכי בעייתי הוא המאן הבינעירוני באגד - אוטו עתיר תקלות ובעיות אחרות. הוולוו קצת יותר אמין אך גם הוא צרות על גלגלים. אין כמעט שום תקלה עם ה- OC500 למרות שהוא אוטו בינוני ביותר בהשוואה ל- O580 הטוב מכולם. אני לא יכול לשכוח את הגימור הנהדר של ה-O303 עם המרכב הגרמני ! היה אגדה אמיתית ! מאז 1980 לא פגשתי ברמת גימור כזו למעט O580 שרמת הגימור בו דומה מאוד. לא נתקלתי ב O404 מוגמר למעט 939 המפורסם אך רמת הגימור בו חלשה יחסית. נוחות הנסיעה של ה-O303 הגרמני המוגמר היתה מדהימה והזכירה רק אוטו אחד אחר: O305 גרמני מוגמר. ביקשתי מדני לבדוק סטטיסטיקות שונות עבורי והוא הבטיח לחזור עם תשובות.
לא כתבת
אם אוטובוס דף טוב או לא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה