כמה דברים בקשר לאיסיקיו....

כמה דברים בקשר לאיסיקיו....

1.בזמן האחרון המון אנשים נכנסים אליי לאיסיקיו..ואני לא מכירה אותם או משהו כזה..והם שולחים הודעות ואני מדברת איתם או שאני מאשרת אותם לפעמיים כי אני חושבת אולי אני כן מכירה או סתם..עכשיו זה מעצבן אותי כי זה כבר יותר מדי אנשים באותו הזמן...איך אפשר לעשות שלא יוכלו לחפש את האיסיקיו שלי דרך החיפוש אנשים?!? הם מגיעים משם. 2. תזהרו...ממשתמש בשם יורם..(323676669.)יורם הזה רע מאוד,אליי אתמול נכנס לאיסקיו ואשרתי אותו כמו פוסטמה ובסוף זה היה משיהו לא טוב,דיבר אליי לא יפה ופגע בי מאוד...דיבורים לא יפים גסים מאוד..וכדאי לכן להיזהר ממנו כי הוא ממש הביא לי ת'עצבים..בסוף חסמתי אותו כל טוב שיהיה לכולכם ואשמח אם תענו ל על השאלה הראשונה שהיא חשובה מאוד.
 

Witchcrafts

New member
בדקת את ההגדרות של האס"ק?

ודאי שלא ניתן לצרף אותך מבלי לקבל אישור ממך ובטלי את האופציות שבהן ניתן לחפש אותך דרך האתר והתוכנה. בכל מקרה, פשוט תעברי על ההגדרות, זה שם. באיזו גרסה מדובר? אולי זה יעזור לי להיות ספציפית יותר.
 

Witchcrafts

New member
בדקת את ההגדרות?

שימי דגש במיוחד על החלק של ההרשאות / Permissions: http://www.icq.com/images/2003a/sec_privacy_comm.gif ובנוסף, את צריכה לוודא שהגדרות הבטיחות מחייבות אישור שלך לפני שמוסיפים אותך לאס"ק. את אפילו יכולה לבחור שהמצב שלך לא יופיע באתר. http://www.icq.com/images/security/icq4/general_preferences.gif (יכול להיות שהתמונות לא עדכניות במיוחד לגרסה, אבל זה באמת לא משנה. אין בעיה למצוא את האופציות הללו, פשוט תעברי על הכל. לא להתעצל! את תופתעי ממה שתגלי שם.~)
 
סידרתי את זה:)

בסוף זה באמת היה בהגדרות של האיסי...עשיתי שלא יוכלו לשלוח לי הודעות מי לא ברשימת אנשי קשר שלי..ובדקתי את זה דרך האיסי השני שלי וזה יצא בסדר.. גם עשיתי פרופיל פרטיות גבוהה:)
 
למעלה