כמה דברים..

כמה דברים..

דודה שלי עבדה בהפקה של השרדות, אז היא סיפרה לי כמה דברים.. * הבנות קיבלו טמפונים חופשי *אין שתולים של ההפקה *מדי פעם שהמתמודדים ממש לא הרגישו טוב (חולשה,כאבי ראש, כאב בטן וכו') אז הם היו מקבלים אוכל ושתייה מההפקה *ראיתי שרשמו פה שפתאום נעלמו העקיצות- הם קיבלו באותו יום טיפול רפואי * המתמודדים קיבלו דברים בסיסיים - נייר טואלט, מברשות+משחות שיניים, סכיני גילוח וכו'. * הם קיבלו סירים כאלה (כמו של תינוקות חח, אבל יותר גדולים) על מנת לעשות שם את הצרכים זה בעיקרון השאלות שחזרו פה על עצמם.. אם אתם רוצים לדעת עוד כמה דברים אז תשאלו ואני אשאל אותה.. אבל מן הסתם יש דברים שאני לא אוכל לספר לכם.
 

yaboosh

New member
אם זה בדוק, תני שמות....

אל תזרקי משהו באויר סתם... ואל תחרטטי שאת מנועה מלפרסם. את תחת ניק בדוי אף אחד לא יחשוף אותך, אז קדימה שמות....
 
אני לא זוכרת את כולם אבל .....

אני יודעת שויקה,מרינה,גיא[כמעט בטוחה] ...והיו עוד אבל קצת שחכתי ואני לא סגורה עליהם ב-100% שזה היו אלו.. מספיק טוב?
 

yaboosh

New member
ומה מטרתם של השתולים מההפקה?

תסבירי לי את זה? ודווקא את השחקנים הפחות אקטיביים? זה לא הגיוני. כמה שתולים התוכנית הזו צריכה? תיאוריית הקונספירציה...
 
זה שזה נשמע לך לא הגיוני

זה לא אומר שאני עכשיו הולכת לפצח לך את ה'תעלומה' איך זה יראה לך כן הגיוני . יש לי חיים ... אם אתה רוצה תאמין אם לא, אני ממש לא מחריכה אותך .
 

yaboosh

New member
זו תגובה של אדם שאין לו מושג מה הוא אומר

ותסלחי לי, אין פה שום קשר לאמונה. לזרוק שטויות באויר זה קל, לתמוך בשטויות שאת זורקת זה כבר יותר קשה אהה...
 
סלח לי את/ה..

אני לא זר'קתי שום שטות לשום אוויר .. אני לא סתם זרקתי לך שמות . אני שאלתי את שחר [מורה שלי לערבית] והיא אמרה לנו את מי שהיא יודעת , וגם בלי קשר כתבו באינטרנט על חלק מהששתולים .. ויאללה , אל תאמין מזה אכפת לי ,לא מזיז לי בקצת . אני אמרתי את מה שאני יודעת , אבל מעבר לזה אין לי מושג למה הם צריכים ואיך וכו' .. בערך כמו הזאת עם דודה שלה ככה אני ידעתי אולי קצת יותר ופחות . ואל תחליט בשבילי איזה תגובות אני כותבת כי אני יודעת בידיוק . אניחושבת שהיחידי שלא יודע מה הוא כותב/ת זה את/ה כי לך הכי אין מושג פה . אז שוב ..סלח לי אתה ..
 

LiRs Lullaby

New member
הם לא שתולים, הם היו דוגמנים

שפנו אל הסוכנויות שלהם מההפקה כדי שהתכנית תקבל קצת פרצופים יפים. המרחק בין להביא דוגמנים לבין להביא אנשים "שתולים" מההפקה הוא כמו המרחק בין יואב מניצחון.
 

LiRs Lullaby

New member
אוקיי, אז מה הייתה המטרה בלהביא את

ויקה, מרינה וגיא? הרי כל העניין ב"שתולים" הוא שהם יתסיסו אנשים וייראו הזויים ככל האפשר כדי להוסיף תוכן ועניין, שאחרת מי בהפקה יודע אם היו מצליחים להתקיים בלעדיהם, לתכנית. עד עכשיו האנשים שהזכרת הם רק "יפים". הם לא עושים שום דבר אחר בשבט - לא מסכסכים, לא מתלהמים, לא עושים דברים קיצוניים כדי להרגיז את השבט (כמו יואב ומשה) ובקיצור - הם לא מתבלטים מספיק כדי להיראות out of place ולגרום לדרמות. כבר טענתי שהביאו אותם מטעמי רייטינג נטו - כי סקס מוכר. אם את טוענת שגם באינטרנט עלו על עניין ה"שתולים", את מוכנה להביא מראה-מקום כדי שנבין על מה את מדברת? כי עד עכשיו היה רק משהו על כמות הדוגמנים שם, מוואינט, אבל כלום על "שתולים".
 
כי אמא שלך העורכת הראשית של הסדרה?

דודה שלי עבדה בתפקיד בכיר שם בהפקה, אז אני יודעת ב100% שלא היו שם שתולים. למה את בכלל חושבת שהיו שם שתולים?
 
היו מזמוזים בלילה שנתפסו במצלמה?

על סקס מלא אני מניח שאין מה לדבר, בטח הם נזהרו...
 

אוהד 49

New member
היה אייטם לפני איזה 3 שבועות-חודש

בתוכנית ערוץ הבוקר של 10 עם אפרת רייטן, ושם אירחו איזה רופא או משהו שהיה שם עם המתמודדים על האי, הוא היה הרופא שלהם (בעצם ככה קידמו את התוכנית ועשו לה 'פרסומת') ושאלו אותו שם אם היה הריון של מישהי והוא גיחך כזה ואמר "תראו הכל ותדעו" משהו כזה לפחות...לא זוכר במדויק מילה במילה... כניראה שניצטרך להמתין ולראות
 

אוהד 49

New member
אז גם אתה ראית את זה?

לא יודע למה הוא אמר, אבל הדרך שבה הוא אמר את זה אומר משהו, לא?
 
למעלה