כמה זמן לגור בשכירות

  • פותח הנושא goldy
  • פורסם בתאריך

goldy

New member
כמה זמן לגור בשכירות../images/Emo35.gif

סיימנו צבא, שכרנו דירה לבד / עם שותף/ים ולאחר X שנים יש לנו מספיק כדי לעבור לדירה משלנו, באופן קבוע. 1) כמה זמן אתם חושבים שתגורו בשכירות לפני שתעברו לדירה משלכם? 2) האם היא תהיה בבניין / קרקע? לגבי רכב: האם תרכשו אותו כאשר אתם עדיין גרים בשכירות, או שתחכו עד למעבר לדירת הקבע?
 

Imperia

New member
הויכוח של שכירות/קניה

הוא ויכוח קבוע בקרב אנשים באזור גיל 30 (ככה לפחות ההרגשה שלי). לא חייבים לראות קניית דירה בתור שלב מחויב המציאות בחיים. אנשים יכולים לחיות כל החיים בשכירות, ולחיות טוב יחסית, במיוחד אם הם מצליחים להשיג דירות במצב סביר ולתקופת שכירות ארוכה יחסית (כי כן, להחליף כל שנה דירה זה מעיק). צריך לזכור שהשיקול ברכישת דירה הוא לא רק רגשי אלא גם כלכלי. ואני לא מבינה מה הקשר בין דירה לרכב. יש הרבה אנשים שיש להם טראנטה עוד כשהם גרים בבית של ההורים. הצורך ברכב בא משיקולים שונים לגמרי מהצורך בדירה. יותר מזה, דירה עולה הרבה-הרבה-הרבה-הרבה-הרבה יותר מרכב.
 

kiticat

New member
בעיקרון

אם הכסף קיים, וישנה נטייה להשאר באותו מקום, אז כן. לרכוש דירה ובתנאי שעושים את זה בצורה הנכונה זה מומלץ אבל חשוב לזכור, שאם אין סיבה מיוחדת לרכישת דירה, שכירת דירה היא גם אופציה טובה. יש אנשים שחיים כל החיים בשכירות. ובמיוחד אם אתם לא מעוניינים לקבוע מראש שאתם משתקעים באותו מקום לשארית חייך (או לשנים הקרובות).
 
למעלה