כמה זמן לוקח ליצור מציאות?

The Living Life

New member
כמה זמן לוקח ליצור מציאות?

אני צריך ליצור מציאות חדשה דחוווווףףףףף. אין לי סבלנות חודשים ושנים, ושאני צריך שהיא תהיה בדיוק או קרוב מאוד למה שאני מבקש. מישהו יכול להביא לי כלים מהירים למשיכה של מציאות חדשה?
 

The Living Life

New member
יאללה אני לא קונה את השטויות האלה

אעלק אני יצרתי את המציאות שלי....בולשיט אני לא יצרתי כלום. אני לא יצרתי את הסבל שאני חווה. אני לא יצרתי את זה שאין לי חברים. אני לא יצרתי את זה שאני לא מצליח בשום דבר שאני נוגע בו. אני לא יצרתי את זה שדברים שנורא רציתי לא התגשמו ואף הסתבכו בצורה הגרועה ביותר האפשרית. החיים חרא, החיים מסריחים. אעלק ליצור מציאות. ניסיתי וזה לא עובד. תביאו לי לחזור קצת אחורה בזמן זה יעזור הרבה יותר מהאעלק סוד הזה.
 

DBTK

New member
צר לי לקרוא ממך כזו הודעה

וחבל שאתה לא משתף במה שעובר עלייך (זה אנונימי כאן) כדי שאפשר יהיה לנסות לעזור במילה טובה? תאמין לי, נעזרתי בדברים קטנים בדרך שלי למעלה. זה נשמע "קיטשי" שפתאום יבואו ויספרו לך למה אנחנו חווים סיטואציות שונות וזה במקום שנבין אותם בעצמנו. ולמדתי שבהחלט זה עזר לי להתגבר ולפתוח את העיניים על הרבה דברים באופן שונה וחכם יותר. אני בטוחה שאתה גם יכול להיעזר בזה, ולפתוח את הלב אלינו. אשמח מאוד שתעשה זאת, תספר מה מציק לך כלכך שאתה מרגיש שלולא הזמן היה יכול לחזור אחורה היית מרגיש הרבה יותר טוב היום.
 
תראה - אתה מושך לעצמך את מה שקורה לך

אתה בטוח שאין לך זמן ויכולת לשנות - עד שאתה מפנטז על לחזור אחורה בזמן. מה שמוביל לזה שאין לך זמן ויכולת לשנות - אני חושב שאתה מצויין בליצור מציאות, רק אתה לא מייצר מציאות מצויינת בשביל עצמך.
 
זה לוקח בדיוק שנייה אחת.

הבעיה היחידה היא, שאתה צריך לדעת בדיוק מה אתה רוצה ליצור. וזה הרבה יותר קשה ממה שזה נשמע.
 

oraytb

New member
תלוי בך

תשמע, תכלס זה תלוי ב2 דברים: א) כמה מחשבה, אנרגיה אתה מוציא על זה, כמה אתה חושב על זה עם אנרגיות חיוביות וכו' ב) עד כמה אתה מאמין בעיקר ד"א עד כמה אתה רוצה, זה לא מעקב!
 

scorpion86

New member
אין תשובה ברורה

זה לא שיש דדליין שבו אתה תקבל את מה שרצית, ואם לא קיבלת אז תקבל לחם שום כפיצוי.. זה כל העניין פה, שאתה נותן לטבע לטפל בזה. אבל אם אתה רוצה תוצאות מהירות, אתה יכול ללכת נגד הטבע... יש הרבה דרכים ללכת נגד הטבע- אתה יכול לקחת תרופות או לשדוד בנק או ללכת לאיזה סדנא. זה מה שקורה בחקלאות. לחקלאים אין זמן. אז מה הם עושים? הם נותנים לאדמה כל מני כימיקלים, הורמונים וכו'. אנחנו חיים בחברה קפיטליסטית, החלקאים נמצאים בתחרות, צריך תוצאות ומהר, והאדמה מה לעשות...יש לה את ה"טבע" המעצבן שלה, והיא צריכה לנוח כל כמה שנים, אז בוא ניתן לה הורמונים שיצרנו במעבדה וכל מני כימיקלים אחרים ונפתור את זה!
 
אי-אפשר ללכת נגד הטבע ../images/Emo13.gif

גם התרופות וההורמונים והאקדח של שודד הבנק - כולם חלק מהטבע. השאלה היחידה היא, האם מעשים כאלה יוצרים את המציאות שאנחנו רוצים או לא. תחשוב איזה מסר אני משדר ליקום, אם אני מחליט לשדוד בנק. האם זה מסר של שפע או של מחסור? אגב, לא תמיד יש רע בחיפוש קיצורי דרך. הבעיה מתחילה כשחוסר-הסבלנות מערפל את השיפוט שלנו, וגורם לנו לבחור ב"פתרונות" מדומים שגורמים רק נזק בטווח הארוך - רק בגלל שהם לכאורה מהירים. זאת הבעיה של שודד הבנק. וזאת גם הבעיה של אותם אנשים שמנסים לפתור כל בעיה הכי קטנה בעזרת תרופות וכימיקלים.
 
למעלה