כמה כתבות מפרגנות שפורסמו על התוכנית כנסו

ליאור144

New member
והנה עוד 2 כתבות שלצערי לא ממש ידעו לפרגן

לתוכנית ודי קטלו אותה :{!!!!
 

Walk Two Moons

New member
הביקורת מעכבר העיר פשוט הזויה.

המשפט החבוט "כנראה שלא ראינו את אותה תוכנית" על הוריאציות השונות שלו מעולם לא נראה רלוונטי יותר. התוכנית (הראשונה, השנייה פחות) הייתה הדבר הכי מצחיק, מרענן ואינטלגנטי שראיתי מזה הרבה-הרבה זמן. אני מוכן לסבול ביקורת שלילית אבל דברים בסגנון "הורסת לנו את האמון בדברים היפים של החיים", "ניסיון פתטי ומעליב ללעוג לאינטילגנציה של צופי הטלוויזיה" בהקשר של המוצר הטלוויזיוני המבריק הזה הם הגזמה פרועה. ועוד להעדיף את השממון הרדוד של "ארץ נהדרת" שגמרה את הסוס כבר לפני 6 עונות על פני השואו המצחיק עד דמעות של גורי וחבריו?! בחיי, מה קורה פה? איך אפשר לפספס כל כך בגדול? (טיקבקתי את זה גם לשם. אני לא נוהג לטקבק, אבל זה באמת היה מוזר.)
 

OOOO0

New member
מסכימה איתך לגמרי.

ביקורת מוזרה ומוגזמת למדי. אני גם רציתי לטקבק משהו בסגנון אבל הרגשתי שאין טעם....עדיף לא להתייחס למבקרים המוזרים האלה. למה הם חושבים שהטעם שלהם הוא עובדה ושכולם אמורים להרגיש אותו דבר? במיוחד שבדרך כלל דעת הקהל ודעת המבקרים הפוכות זו מזו.
 

Walk Two Moons

New member
מה שהפתיע אותי

זה שלפחות לפי הטוקבקים, דעת הקהל דווקא די זהה לדעת המבקרים. אבל בחיי, לא רוצה להישמע פלצן, אולי התוכנית הזאת אובר קוואליפייד.
 

OOOO0

New member
כן, לצערי זה נכון לכל התוכניות של שליין.

גם את "משחק מכור" לא מספיק העריכו בזמנו, את "הלילה" קטלו לגמרי ועכשיו גם את "מצב האומה". אבל אולי זה ישתפר בהמשך. הרייטינג בינתיים במגמת עלייה.
 

ליאור144

New member
תודה יורם אני משתדל תמיד להיות עקבי ולעלות

לפורום דברים מעניינים שאני יודע שאנשים יקראו פה.
 
למעלה