כמה לא מפליא שירושלים ובני ברק מובילות ובענק בכמות הנדבקים

סטילהוק

New member
כמה לא מפליא שירושלים ובני ברק מובילות ובענק בכמות הנדבקים

כמה לא מפליא ששתי הערים ירושלים (3,681) ובני ברק (2,924) מובילות ובענק בכמות הנדבקים בקורונה שיש היום בישראל. ירושלים העיר שהכי מזוהה עם הביביסטים ובני ברק העיר שהכי מזוהה עם שותפיהם הטבעיים החרדים, שתי הקבוצות שמתנהלות כעדר שפוט ועיוור הן גם שתי הקבוצות עם הכי הרבה נדבקים בנגיף הקטלני קוביד-19 במדינת ישראל. העיר השלישית בכמות הנדבקים בקורונה היא אמנם תל אביב, אך בהפרש עצום וניכר (572) משתי הערים המובילות בכמות הנדבקים בישראל. כמה חולי קורונה התגלו בעיר שלכם ב-3 הימים האחרונים? הרשימה המלאה https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-9e28dff54067271027.htm משרד הבריאות עם הנתונים המעודכנים: 72 נדבקים חדשים בנגיף מאז שעות הבוקר • ירושלים - עדיין במוקד ההתפשטות • וגם: ההתפרצות במערכת החינוך - באילו בתי ספר ברחבי הארץ נמצאו חולים? • כל הפרטים על ממדי התחלואה בישראל ועכשיו גם יש תופעה חדשה שכל מי שנדבק בנגיף שמו מועלה ישירות לרשתות החברתיות בכדי שכל שאר אזרחי המדינה יידעו מיהו וייזהרו שלא לבוא איתו במגע אם בריאותם וחייהם חשובים להם. התפקיד הכפול של הרשתות החברתיות במשבר הקורונה https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001321971
 

סטילהוק

New member
טיביסט עשה אותך, ביביסט דגנרט שפוט וצבוע

ממתי המשותפת היא סיעתי דפקט מהלך?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כצפוי, כבר לא, כי שאין שכל
אין דאגות


מאז שישי: יותר מאובחנים בקורונה בת"א מאשר בירושלים
 
כלומר ממרץ עד יום שישי האחרון בירושלים לא היה שכל?

מה זה אין שכל שלושה ימים לעומת אין שכל שלושה חודשים... לתל אביב יש עוד הרבה "עבודה" עד שהיא תגיע לרמת הנדבקים הכוללת בירושלים. יש לה גם עוד לא מעט "עבודה" עד שהיא תגיע למחצית מספר הנדבקים הכולל בירושלים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה לא קורה בין לילה ומתחילים להיות תוצאות לשאננות ודווקאנות

התל הביבית (השיבוש בכוונה) שחושבים שהשכל מצוי רק אצלם וכל הייתר
 

סטילהוק

New member
אם הבית זונות וחוסר האחריות יימשכו בת"א זה לא ייקח הרבה זמן

מספיק לראות את מסיבות ההמונים של הסלב בשביל להבין שאנחנו בדרך הלא נכונה להדבקה המונית. מילא לצאת לעבוד כי חייבים בשביל להתפרנס, אבל המסיבות ההמוניות וההתקהלויות ההמוניות מיותרות ומסכנות חיים. ואין להן שום צידוק.
 
למעלה