כמה מושגים לא ברורים עד הסוף

smfgkj

New member
כמה מושגים לא ברורים עד הסוף

אהלן לכולם,
הייתי מעוניין לברר איך הולכת להיראות המערכת שלי בשנה הבאה (שנה א'), אבל רשימת הקורסים רשומה כאמור כרשימה אחת ארוכה שממנה אני צריך לדלות בדיוק מה יש לי באיזה שעה ומה הם האופציות שלי לשחק עם זה. בשביל זה אני צריך להבין מה זה בדיוק:
שיעור, שו"ת (האם זה כמו שעת קבלה?), תרגיל, פרו"ס, סמינר (האם זה כמו עבודה?)
מה המשמעות של כל אחד מהם, באילו מהם הנוכחות היא חובה, באילו מהם הנוכחות מומלצת, אילו מהם מתקיימים על ידי הסטודנט בבית (כמו עבודה למשל) ואילו מהם מתקיימים באוניברסיטה בכיתות הלימוד?
אני יודע שהתשובה לגבי המלצות של נוכחות ככל הניראה תהיה אינדיבידואלית כתלות בחוג אותו לומדים ובסטודנט עצמו, אבל בכל זאת אשמח לשמוע גם דעות אישיות. אני אדע לקחת מזה מה שניראה לי מתאים.
תודה מראש ויום טוב
 

birka

New member
היי,

מה את מתכוונת ללמוד?
שו"ת - שיעור + תרגיל
פרוס- פרוסמינר + סמינר- אכן מגישים בסוף עבודה..
אבל כל זה לא חשוב במיוחד.
בשנה א' רוב הקורסים שלומדים הם קורסי חובה.. אולי תצליחי לקחת 2-3 קורסי בחירה..
&nbsp
 

smfgkj

New member
אהלן

מתחיל ללמוד פכ"מ.
אני מודע שדווקא בתואר הזה הכל יחסית מובנה ואין יותר מדי אפשרויות בחירה, מצד שני הבנתי שגם אצטרך לעשות בידינג, וגם באופן כללי אני רוצה להבין מתוך הרשימה כמה שעות וכמה ימים בשבוע אצטרך לשבת בכיתה בשנה הראשונה, ולהעריך כמה אצטרך להשקיע בבית.
יחד עם זאת, ברשימה שקיימת כרגע יש כמה כפילויות (אותו שם של קורס רק עם מספר קורס אחר, מרצה אחר, בכיתה אחרת ובשעות/ימים אחרים) אז אני מניח שאני צריך כל פעם לבחור באחד מהם.

אז רק כדי לעשות סדר - שיעור זה אומר הרצאה - פשוט יושבים ומקשיבים/כותבים/מסכמים.

תרגיל - מה עושים בשעות של התרגילים? האם זה משהו שתמיד מצריך נוכחות, מקבלים על זה ציון?

ושו"ת זה פשוט שניהם ביחד?

הבנתי נכון?

תודה רבה לך בירקה :)
 

birka

New member
היי

אממ.. אתה פשוט בוחר מנות להבנתי, וזה עניין של מרצים שונים/מתרגלים שונים.. אם ממש ממש בא לך, אתה יכול לחפש את השמות של המתרגלים באינטרנט, ולראות האם יש מישהו טוב או גרוע באופן מיוחד.
לגבי נוכחות- אי אפשר להגיד לך את הדברים האלה מראש, כי מרצים יכולים לשנות את דעתם. למיטב היכרותי עם הנדסה, יש הגשות מידי שבוע, אבל לא נוכחות חובה. לשיקולך עד כמה זה יהיה קריטי לך להיות נוכח.
תכין את עצמך ל-100% נוכחות, ועם הזמן תבין מה חשוב ומה פחות.
ולגבי השאר - הבנת נכון :)
בכיף, ובהצלחה!
&nbsp
 
למעלה